images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ استیکر چیست؟ چاپ مش چیست؟

چاپ استیکر چیست؟ چاپ مش چیست؟

چاپ استیکر و چاپ مش و کاربرد آنها چیست؟

چاپ استیکر و چاپ مش از روش‌های تبلیغاتی موثر و کاربردی هستند که صاحبان کسب و کار می‌توانند برای تبلیغات موثر از آن استفاده کنند. با چاپ استیکر و چاپ مش می‌توان در بهترین و پردیدترین مراکز عمومی اقدام به تبلیغات به شکل موثر کرد. برای اثر گذاری بیشتر مش و استیکر بایستی در چاپ مش  و چاپ استیکر اصول طراحی و تبلیغاتی را رعایت کرد.

 

چاپ استیکر چیست؟

متریال مورد استفاده برای چاپ استیکر  یا همان چاپ وینیل، pvc  است که این جنس ویژه باعث خاصیت ضد آب و رطوبت استیکر شده است. از این رو چاپ استیکر را می‌توان در مکان های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی نصب کرد. چاپ استیکر  و مش  دارای چسب در پشت آن بوده که عملیات نصب آن را آسان ساخته است. چاپ استیکر در دو نوع کلی شیری و شیشه ای امکان پذیر است. استیکر شیشه‌ همانطور که از نام آن مشخص است، پس از چاپ همانند شیشه از دو طرف دید دارد و استیکر شیری دارای زمینه سفید بوده و تصویر در آن از یک طرف دید دارد.

 

چاپ مش چیست؟

مش نیز همانند استیکر دارای جنس pvc  است، با این تفاوت که چاپ مش دارای سوراخ‌هایی است که برای عبور نور هستند. از این رو برای مکان‌هایی که نیاز به حفظ نور محیط بوده، استفاده از چاپ مش بسیار مناسب است. چاپ مش کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارد و از روش های تبلیغاتی مناسب محسوب می‌شود. مش هم همانند استیکر خاصیت ضد آب دارد که کاربرد آن را آسان ساخته است.

 

 

 

چاپ استیکر (چاپ وینیل)

وینیل اصطلاح تجاری می باشد و تفاوتی میان چاپ استیکر و چاپ وینیل وجود ندارد. استيكر (وينيل) از جنس PVC چسبدار بوده و يكی از متریال های بسيار کاربردی در زمينه چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب مي شود. استیکر در دو متریال شیشه ای و شیری موجود می باشد.اين متريال پشت چسب دار است و برای مصارفی چون چاپ و تبليغات روی بدنه خودرو، چاپ و تبلیغات روی زمین فروشگاهها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل و محل کار جهت دکوراسیون داخلی)، چاپ روی يخچال مخصوصاً يخچال های صنعتی، چاپ روی شيشه سوپرمارکت ها (جهت تبلیغات محصولات غذايی، لبنی، آب ميوه  ونوشیدنی بر روی شيشه فروشگاه)، چاپ روی ماشین، خاور، نيسان و کامیون های پخش محصولات، چاپ و تبليغات روی قطار، روی بدنه مترو، داخل مترو و به طور كلی روی تمامی سطوحی كه سطح صاف و سيقلی دارند مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 

 

کاربرد چاپ استیکر و چاپ مش

چاپ مش و استیکر را می‌توان هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی استفاده کرد، جنس خاص استیکر و مش باعث ایجاد قابلیت نصب آسان چاپ استیکر و مش شده است. چاپ مش و استیکر دارای انواع مختلفی است که قابلیت استفاده از آنها را در مکان‌های مختلف فراهم کرده است. چاپ های براق و یا مات می تواند بسته به میزان نور محیط مختلف انتخاب شوند. چاپ مش و استیکر را می‌توان روی شیشه نصب کرد، از این رو یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب برای نصب بر روی شیشه مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کف پاساژها و مراکز خرید بوده و می‌تواند برای خریداران کالا و خدمات بسیار جذاب و کاربردی باشد.

 

 

چاپ استیکر ماشین

یکی دیگر از موارد استفاده چاپ استیکر، چاپ استیکر ماشین است. ماشین‌ها و وسایل نقلیه به دلیل اینکه مسافت‌های فراوانی را طی و در معرض دید مخاطبان فراوانی قرار می‌گیرند، گزینه مناسبی برای تبلیغات جمعی و گروهی هستند. چاپ استیکر ماشین بایستی متناسب با ابعاد مختلف باشد و تنها واحدهای معتبر چاپی هستند که می‌توانند چاپ استیکر و مش را با ابعاد بزرگ و دلخواه انجام دهند. شما بارها ماشین های یخچال دار را دیده‌اید، یکی از موارد کاربردی استفاده از چاپ استیکر، کاربرد روی ماشین‌های یخچال‌دار است. وسایل نقلیه پخش شرکت های صنایع غذایی و تجاری به خوبی می توانند از چاپ استیکر و مش استفاده کنند. چاپ استیکر ماشین بایستی با کیفیت بالا انجام شود، زیرا در معرض باد و باران و نور فراوان قرار می‌گیرد و بایستی با کیفیت بالا انجام شود تا طول عمر مناسب را اثر چاپی داشته باشد. استفاده از جوهرهای مرغوب و یا استفاده از لمینت کردن و دستگاه‌های مناسب، می‌تواند کیفیت بالاتری را برای چاپ استیکر ماشین فراهم کند. برای تبلیغات بهتر بایستی چاپ استیکر و چاپ مش به بهترین نحو ممکن انجام شود، از این رو واحد چاپی بایستی از دستگاه‌های مناسب و به روز برای این امر استفاده کند، استفاده از فناوری چاپ اکوسالونت می‌تواند کیفیت بالاتری برای چاپ استیکر و مش فراهم کند. استفاده از جوهرهای با کیفیت می‌تواند کیفیت بالاتری را برای چاپ فراهم کند. چاپ با تنوع رنگی و ایجاد در اندازه‌های مختلف و استفاده از جوهر چاپی با کیفیت می‌تواند اثری زیبا موثر را برای مخاطبان فراهم کند.

 

لمینت استیکر و مش

یکی از موارد تکمیلی که می‌تواند در چاپ استیکر و چاپ مش لحاظ شود، لمینت کردن استیکر و مش پس از چاپ است. لمینت کردن هم زیبایی چاپ را افزایش داده و هم دوام و کیفیت را افزایش می‌دهد. روکش لمینت باعث افزایش دوام و پایداری و افزایش مقاومت به سایش و خش شده که باعث افزایش عمر به کارگیری چاپ مش و استیکر می‌شود. چاپ مش و چاپ استیکر می تواند حاوی پیام تبلیغاتی و معرفی یک برند شامل لوگو و اطلاعات خاص یک کالا و یا خدمات باشد که در این مورد چاپ مش و استیکر کاربرد تبلیغاتی دارد و گاهی می توان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد که در این مورد کاربرد تزئیناتی دارد.

 

خواص بارز استیکر و مش

 ضد آب و رطوبت بودن، قابلیت شستشو استیکر و مش که این امر باعث شده همواره تازگی و تمیزی استیکر و مش را بتوان حفظ کرد. قابلیت نصب و جدا شدن آسان استیکر و مش، مقاومت و پایداری بالا که باعث عدم پارگی، بخصوص در شرایط محیطی مختلف شده است.

 

نصب چاپ استیکر و مش

برای نصب چاپ استیکر و چاپ مش موضع مورد نظر را  بایستی به خوبی تمیز کرد و با استفاده از آب و مایع ظرفشویی عملیات نصب را انجام داد. بایستی دقت کرد زیر چاپ، حبابی نباشد و اگر حبابی بود با کارتک حباب را از بین برد تا چاپی صاف و بدون حباب در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. نصب استیکر بر روی سطوح صاف و صیقلی بسیار آسان است. استیکر و مش در صنعت تبلیغات بسیار مهم و کاربردی بوده و باعث افزایش محبوبیت برندهای مهم تجاری شده است. می توان بر روی دیوارها و سطوح اجسام، شیشه‌های پربازدید، به بهترین نحو ممکن چاپ مش و استیکر را به کار برد.

 

 

چاپ وینیل چیست؟

چاپ استیکر وینیل نوعی چاپ دیجیتالی است که برای موارد مختلفی مثل تبلیغات بر روی وسائل نقلیه مثل اتوبوس‌ها و ماشین‌ها یا شیشه ساختمان‌ها، صنایع غذایی بسته بندی‌ها، محصولات آرایشی بهداشتی و تزیین هایپرمارکت‌ها و ادارات استفاده می‌شود. استیکر وینیل از یک نوع PVC نازک چسبدار تهیه می‌شود. چاپ وینیل در زمینه برچسب‌های سفارشی در رتبه دوم قرار دارد. فیلم‌های وینیل از پلیمر پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شدند. این ماده باعث استحکام استیکر وینیل می‌شود و به بقیه عناصرها مانند رنگدانه‌ها و پلاستیک‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری را هدیه می‌دهد. همچنین پرکننده‌ها، تثبیت کننده‌های گرما و جذب کننده‌های اشعه UV مقاومت فیلم را در برابر تابش اشعه UV افزایش می‌دهند. وسائل نقلیه مانند کامیون‌ها ، کانکس‌ها با کمک استیکرهای وینیل می‌توانند به تابلوهای تبلیغاتی متحرک تبدیل شوند. از استیکرهای وینیل در فروشگاه‌ها می‌توان برای تزئین داخلی مغازه استفاده کرد. این استیکرها چشم نواز هستند و در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می‌کنند و نمایش بصری رنگینی به همراه کیفیت فوق العاده را برای شما به ارمغان می‌آورند. در نتیجه فرصت خوبی را برای برندسازی بوجود می‌آورند. استیکرها روش خوبی برای نمایش جذابتر، موثرتر و مقرون به صرفه تر کسب و کار شما هستند.

 

مزایای چاپ استیکر وینیل   

چاپ وینیل دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار است و در همه موارد مثل منازل، اتومبیل و پنجره‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. چاپ وینیل از جوهرهای بادوام، ضد آب و ضد خش استفاده می‌کند به همین جهت برای ایجاد طیف گسترده‌ای از علائم داخلی و خارجی مناسب است. جنس این نوع استیکرها از کاغذهای گلاسه با کیفیت ساخته شده و با دقت بسیار بالا برش می‌خورند. از بنرهای بزرگ تا برچسب های کوچک می‌توانند بصورت رنگی روکش شوند و به اشکال دلخواه برش بخورند. به همین خاطر بهترین و خلاقانه ترین کارها را می‌توان با آن‌ها انجام داد. به واسطه استفاده موثر از استیکرها می‌توانیم به هدف‌های تبلیغاتی و جذب مشتری بالقوه برسیم. چاپ وینیل به نسبت کاغذ در برابر هوا، رطوبت و سردی و گرمی مقاوم تر هستند. از این استیکرها حتی در داخل ماشین ظرفشویی و ماکروویو نیز می‌توان استفاده کرد. این برچسب‌ها به راحتی جدا و پاره نمی‌شوند ولی پس از جداسازی هیچ چسبی را بر روی سطوح باقی نمی گذارند. استفاده از این نوع چاپ برای تبلیغات سودآور بسیار به صرفه است. از چاپ وینیل در چاپ کاغذ دیواری استفاده می‌شود که موجب استفاده آسان از آن و قابل شسشتو بودن می‌شود. استیکرهای وینیل بر روی تمامی سطوح از جمله چوب، شیشه، گچ، پلاستیک و … چسبانده می‌شوند. استیکرهای وینیل بدون هیچ گونه حبابی بر سطح دلخواه شما چسبانده می‌شوند.

 

انواع استیکر وینیل

 

استیکرهای وینیل براق ( شیشه‌ای )

از پرکاربردترین و پر طرفدار ترین استیکرها است. در بیان ساده می‌توان فرآیند تولید وینیل براق را به چیزی شبیه به خمیر کردن تشبیه کرد. ورقی که برای این نوع از وینیل استفاده میشود از مواد مشابه ورقی مورد استفاده در وینیل شیری می‌باشد. پودر PVC، مایع نرم کننده، تثبیت کننده‌ها، رنگ‌ها، صمغ‌ها به مخلوطی از یک پودر بنام melt تبدیل می‌شوند که از طریق یک لوله بنام اکسترودر مخلوطی از ماده یکنواخت بدست می‌آید. برای افزایش ضخامت ورق به اندازه 1 تا 2 میلی متر چسب به مخلوط مایع اضافه می‌شود . سپس تعدادی از رول های براق بزرگ در اکسترودر که تا ۳۵۰ درجه فارنهایت (حدود ۱۷۶ درجه سلسیوس) گرم شده، می‌چرخند و این مایع را به ۲ تا ۴ میلیمتر نوار ضخیم صاف تبدیل می‌کنند که طول آن می‌تواند بسته به درخواست مشتری به حدود ۲۷ متر برسد. کاربرد استیکرهای براق در تمامی موارد از جمله استفاده در کف‌های مجازی است که با روش اپوکسی باعث زیبایی کف ساختمان می‌شود. این استیکر آرم‌ و برند شما را به نمایش می‌گذارد و چون دارای ظاهر لمسی صافی هستند و نور را از خود عبور می‌دهند به مشتریان اجازه می‌دهد تا داخل محصول را نیز مشاهده کنند. وینیل شیشه‌ای برای استفاده در فضاهای باز بسیار عالی هستند زیرا در برابر آب و اشعه ماورا بنفش UV مقاوم هستند و می‌توانند درجه حرارت‌های مختلفی را تحمل کنند .

 

 

فرآیند براق سازی

فرآیند براق سازی شامل گرما دهی، فشار ثابت بر روی نوار وینیل است که کشیده می‌شود و به فرم نهایی خود در می‌آید. سپس نوار به قسمت رنگرزی می‌رود، جایی که طرح‌های مختلف و افکت‌های براق اضافه می‌شوند. برای داشتن براقیت بالا تنظیمات، ابزار و خط تولید متفاوتی برای هر سطح نوار وینیل استفاده می‌شود. پس از این فرآیند، نوار وینیل براق شده خنک می‌شود و به یک بادزن منتقل می‌شود. به این جهت که محصول نهایی یک نوار ضخیم و سفت است و به مقدار کافی برای بکار بردن در روی سطوح مختلف نرم و انعطاف پذیر نیست. وینیل براق یا همان شیشه ای برای کمپین های تبلیغاتی کوتاه مدت مناسب است. وینیل براق بسته به اینکه از پلاستیک مونومری یا پلیمری ساخته شده باشد می‌تواند 1 تا 7 سال عمر کند. کیفیت پلاستیک نقش اساسی را در کارایی مواد وینیل ایفا می‌کند. برای مصارف نمایشی کوتاه مدت یا میان مدت، مثل پنجره و گرافیک سازی کف مناسب است. بنابراین، برای طراحی ماشین گزینه مناسبی نیست زیرا استیکر مناسب برای ماشین‌ها به متریال و عناصری با مقاومت بالا نسبت به اشعه UV احتیاج دارند. همچنین این نوع وینیل پالت رنگی محدودی برای انتخاب دارد. عمر استیکرهای وینیل براق از استیکرهای وینیل شیری کوتاه تر است و کاملا در معرض گرما و سرما محافظت شده نیستند. استیکرهای وینیل شیشه‌ای از لحاظ قیمت، چاپ روی نوارهای بزرگ‌تر ، مقاومت در برابر خط و خش و کاربرد راحت مزیت‌های بیشتری را نسبت به استیکرهای وینیل مات دارا هستند.

 

استیکرهای وینیل مات(شیری)

استیکرهای وینیل مات رنگ زمینه ای سفید دارند و پس زمینه‌ای که روی آن چسبانده می‌شود را نشان نمیدهد. برچسب های وینیل مات با درخششی کم و  کیفیتی بالا، ظاهری زیبا و لوکس دارد و دارای لمس پذیری خوبی برای  محصولات و کالا می‌باشند. استیکر وینیل مات به خاطر جذب بیشتر گرد و خاک برای نصب روی شیشه مغازه یا ماشین‌ها خیلی مناسب نیستند. فرآیند تولید وینیل شیری را می‌توانیم به چیزی شبیه به پختن کیک تشبیه کنیم. وینیلی که برای ساختن استیکر‌های وینیل شیری استفاده می‌شود با آماده کردن مخلوطی از مواد مایع مختلفی همچون ماده PVC، رنگدانه‌ها، پلاستیک، جذب کننده‌های اشعه UV، پرکننده‌ها و تثبیت کننده گرما ساخته می‌شود. این مواد به ترتیب به ظرفی افزوده می‌شوند و برای مدت زمانی مشخص با سرعتی مشخص با هم مخلوط می‌گردند تا به مخلوط مورد نظر و ثابت برسد. یک نوار نازک از این مخلوط، که ارگانوسول نامیده می‌شود، روی ورقی ریخته می‌شود که بافت نوار را تنظیم می‌کند. سپس به اجاقی می‌رود تا حلال‌های آن تبخیر شوند. یک نوار سخت بر روی غلطک بزرگی از پوشش چسب میغلطد و شکل می‌گیرد. این فرآیند چاپ یک نوار انعطاف پذیر و ایستا با سطحی سیقلی به ما می‌دهد. این کار، رنگ‌ها و چسبنده‌ها را به سطح‌های متفاوت به نرمی می‌چسباند. از آنجایی که استیکرهای وینیل شیری نازک هستند، می‌توانند زمان زیادی را بین 5 تا 12 سال دوام بیاورند. از این نوع وینیل می‌توان برای تمامی سطوح ناهموار مثل سطوح انحنادار و شیاردار استفاده کرد. در مقایسه با استیکر وینیل براق این نوع از استیکر دارای ماندگاری و سازگاری بیشتری است. به دلیل این که دستگاه‌های مدل شیری از دستگاه‌های مدل براق کوچکترند و صفحات آنها کوتاه‌تر است و مواد استفاده شده در استیکرهای وینیل شیری از کیفیت بیشتری برخوردارند، این استیکرها نمی‌شکند، چروک و محو هم نمی‌شود ، براق‌تر هستند و رنگ‌های بیشتری را می‌توان در آن‌ها بکار برد. این استیکرها برای تبلیغات طولانی مدت مناسب هستند ولی تنها عیب آن‌ها قیمت بالای آن‌هاست.

 

استیکر وینیل ترانسپرت

استیکر وینیل ترانسپرت دارای زمینه‌ای نیمه شفاف است. این استیکرها به دلیل نداشتن پس زمینه سفید رنگ، رنگ‌های کمتری را نمایش می‌دهد و اغلب برای انجام کارهای هنری استفاده می‌شود. نوع دیگری از استیکرهای وینیل ، استیکر لانه زنبوری (vinyl honeycomb) هستند و درمقابل نور روشن می‌شوند و خاصیت بازتاب نور را  دارند.

 

انتخاب استیکر مناسب برای کمپین تبلیغاتی

وقتی قصد انتخاب یک نوع استیکر مناسب برای اهداف کمپین تبلیغاتی را داریم باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم که در ادامه به آن اشاره کردیم:

  • در چه محیطی می‌خواهیم تبلیغات خود را به نمایش بگذاریم؟
  • آیا محیط تبلیغاتی ما محیط‌های داخلی هستند یا فضاهای باز؟
  • مدت زمان ماندگاری استیکر چقدر باشد؟
  • استیکرها دارای چه ابعادی باشند؟
  • از همه مهم‌تر، باید تعیین کنید برای کسب و کار شما قیمت تمام شده مهم‌تر است یا کیفیت و ماندگاری. با آشنایی طرز ساخت وینیل می‌تواند به شما در یک انتخاب مناسب و عاقلانه کمک کند.

 

 

ترکیبات و دستگاه چاپ استیکر وینیل

چاپ‌های وینیل از لحاظ ترکیبات تشکیل دهنده به دو نوع استیکر وینیل پایه آب و استیکر وینیل پایه سالونت تقسیم بندی می‌شوند. استیکر پایه آب با کیفیت بالایی چاپ می‌شود ولی به مراتب مقاومت آن در برابر آب و نور کمتر است. استیکرهای پایه سالونت علاوه بر اینکه با کیفیت بالاتری دارند، ماندگاری و مقاومت بیشتری در مقابل نور خورسید و سایش دارند. برچسب دائمی وینیل، دارای چسب شدید است و برای لوازمی از قبیل تجهیزات و ماشین آلات صنعتی استفاده می‌شوند تا به مرور زمان و به علت سایش زیاد از بین نروند. استیکرهای وینیل علاوه بر اینکه برند شما را معرفی می‌کنند، می‌توانند به عنوان یک کالای مستقل نیز به فروش برسند. مدل دستگاه چاپ وینیل، روش‌های چاپ وینیل، جوهر و متریالی و میزان ضخامت موادی که برای چاپ استفاده می‌شوند بر روی کیفیت استیکر چاپ شده بسیار تاثیر گذارند. متریال مورد استفاده در کشورهای زیادی از جمله امریکایی ، چینی، تایوانی، کره ای و ایرانی تولید می‌شود که بسته به نوع مصرف می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

 

نتیجه گیری

استیکرهای وینیل براق و شیری دو واژه ای هستند که تکنولوژی مورد استفاده در تولید وینیل را توضیح می‌دهند. آن‌ها نباید صرفا مربوط به ویژگی های عملکردی وینیل نظیر مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، براق بودن، نازکی و جمع شدن باشند. اگر هدف شما تبلیغات در فضای بسته یا تبلیغات کوتاه مدت در فضای باز است، استیکرهای وینیل براق بهترین گزینه برای اینکار هستند. اما اگر  استیکری می‌خواهید که در فضای باز استفاده شود ، عملکرد و کارایی بیشتر و عمر بیشتری در سطوح مختلف داشته باشد، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند وینیل شیری باشد. قبل از انتخاب نوع استیکر وینیل، برای جلوگیری از هدر رفت پول و وقت در ابتدا هدف کمپین تبلیغاتی را مشخص کنید و سپس با ما مشورت کنید. حتماً تا به حال در مکان‌های مختلف، استیکرهای زیادی دیده‌اید که شاید حتی به کاربردهای آنها توجه نکرده باشید. بعنوان مثال یک خودروی خدماتی را مشاهده کرده‌اید که بر روی آن نقش و نگارهایی درج شده است که شما را به یاد یک فروشگاه معروف می‌اندازد، یا اینکه وارد یک محوطه مانند فروشگاه شده‌اید که برای معرفی محصولات از انواع استیکر استفاده کرده است.

 

 

تبلیغ با چاپ استیکر وینیل

این‌گونه چاپ استیکر در دنیای تبلیغات به وفور دیده می‌شود و به سرعت در حال گسترش است. استیکر از یک لایه‌ی پی‌وی‌سی تشکیل شده است که بر روی آن طرح‌های دلخواه زده می‌شود که از آن می‌توان در محیط‌های مختلف استفاده کرد. از قابلیت‌های استیکر می‌توان به اجرای آن در سطوح مختلف مانند پلاستیک، ام‌دی‌اف، دیوار، فلز، چوب و حتی چاپ روی شیشه اشاره کرد. به طور کلی از استیکرها در تبلیغات استفاده می‌شود، با این حال ممکن است از آن بعنوان تزئین نیز استفاده شود. ضمناً انواع استیکرها به کمک دستگاه‌های مختلف تهیه خواهد شد و هر چه جوهر دستگاه از کیفیت بهتری برخوردار باشد، ماندگاری طرح بر روی سطوح افزایش می‌یابد.

 

چاپ استیکر در انواع مختلفی

  • استیکر براق
  • استیکر مات
  • استیکر شیشه‌ای
  • استیکر رنگی و...

 

کاربردهای استیکر

انواع استیکر ممکن است به منظور انجام فعالیت‌های مختلف در نظر گرفته شود که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ استیکر وینیل در دکوراسیون‌های خانگی یا اداری
  • چاپ استیکر وینیل بر روی ماشین یا اتوبوس‌ها
  • چاپ استیکر وینیل به منظور تبلیغات بر روی سطوح شیشه‌ای
  • چاپ استیکر وینیل و نصب بر روی سطوح مختلف به منظور عملیات‌های سه بعدی
  • گفتنی است که گسترده‌ترین فعالیت در خصوص چاپ استیکر وینیل مربوط به بازاریابی می‌شود که از آن بر روی تابلوهای شهری، خودروهای خدماتی یا بر روی شیشه‌های فروشگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

استیکرها چه ویژگی‌هایی دارند

وقتی تصمیم گرفته می‌شود که از انواع استیکر استفاده شود، باید نکاتی را مدنظر قرار داد. در واقع اگر استیکرها بر روی تابلوهای شهری، شیشه‌های مغازه و حتی روی ماشین‌ها نصب شود، اولین سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید، این است که این محصولات تا چه حد مقاوم هستند. در پاسخ باید عرض کنیم که از هر جنس استیکر در جای مخصوص آن استفاده می‌شود و اگر بنا به استفاده از چاپ استیکر در فضاهای آزاد باشد، معمولاً نوع براق آن بکارگیری خواهد شد چرا که از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار هستند و حتی می‌توان آنها را شستشو داد و مجدداً استفاده کرد. بنابراین می‌توان از ضدآب بودن و کیفیت بالای آنها بعنوان مهمترین ویژگی نام برد.

 

ویژگی‌های استیکر

  • مقاومت در برابر پارگی
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • دارای ابعاد و طرح‌های مختلف
  • قابل استفاده در بسیاری از محیط‌ها
  • جلب توجه عالی برای رهگذران

 

نحوه استفاده از استیکر

زمانی که چاپ استیکر انجام می‌شود، طبیعتاً باید آن را در محل‌های دلخواه نصب کرد. زمانی که قصد نصب هر مدل از استیکر را دارید، باید محل مورد نظرتان را به خوبی تمیز کنید. در واقع شاید بهتر باشد محل را شستشو دهید و سپس اقدام به چسباندن استیکر کنید. توصیه می‌کنیم که اگر کار با ظرافت‌تری می‌خواهید، حتماً از متخصصین امر در شرکت‌های معتبر استفاده کنید. نصب استیکر بر روی خودروها حساسیت بیشتری را می‌طلبد، به همین دلیل باید در نصب آن دقت زیادی به خرج داد. 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجیچاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu