• 02166903531
    09352210250
منو
خانهارتباط با ماپرسش و پاسخ
questionanswer

پاسخ به سوالات متداول

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم.

در زیر تعدادی سوال های متداول، پاسخ داده شده است. جهت مشاوره با کارشناسان ما و هرگونه سوالات دیگر، لطفا تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

مجتمع چاپ طرح و نقش دارای ۲۷ دستگاه ، ماشین های چاپ افست ، ماشین های چاپ دیجیتال زیراکس و ماشین های دایکات، ماشین لب چسب ، دستگاه های یووی و سلفون و انواع دستگاه های پلاتر و لمینت و فلت بد و سی ان سی و همچنین دستگاه های صحافی و … می باشد که این امکانات و تجهیزات قادر است گستره وسیعی از خدمات مورد نیاز مشتریان را در حوزه چاپ افست و دیجیتال و همچنین چاپ لارج فرمت و صنعت تبلیغات ارایه نماید.

طراحی، چاپ و تولید محصولات چاپ افست ، طراحی، چاپ و تولید محصولات چاپ دیجیتال، طراحی، چاپ و تولید محصولات چاپ لارج فرمت، سازه های نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی، چاپ روی ماشین، چاپ سفارشی جهت دکوراسیون داخلی، چاپ مش، چاپ استیکر با لمینیت، چاپ وینیل با لمینیت

  • چاپ با مدرن ترین دستگاه های چاپ
  • بهره گیری از افراد متخصص در فرآیند تولید و آماده سازی محصول
  • قابلیت چاپ حداقل تیراژ حتی یک نسخه
  • امکان شخصی سازی کردن سفارش
  • مدت آماده سازی کوتاه
  • هزینه تمام شده مقرون به صرفه با توجه به سرعت کار و تیراژ کم
  • چاپ دیجیتال سیاه‌ و سفید هزینهٔ بالایی ندارد
  • تنوع محصول بسیار زیاد در مجموعه

ساعات کاری دفتر مرکزی: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی18:30 پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 می باشد.

شما می توانید با مراجعه به قسمت خدمات مورد نظر شما در سایت نمونه کار های مختلف شرکت طرح و نقش را مشاهده کنید. همینطور شما می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی مجتمع طرح و نقش به صورت حضوری نمونه کار های چاپی مجموعه طرح و نقش را مشاهده کنید.

مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به دفتر مرکزی گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش ، سفارشات خود را پس از چاپ و رویت نمونه اولیه کار با اطمینان کامل ثبت و پیگیری نمایند.

این سیستم شامل تمامی فعالیت های سفارش گیری کالای چاپی و تبلیغاتی بر بستر اینترنت می باشد. هدف از راه اندازی این سامانه راه اندازی فرایندی برای طراحی و تولید محصولات چاپی می باشد که در حداقل زمان و کمترین جابجایی، سفارش مشتریان محترم ثبت و انجام گردد.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ‏ چاپ طرح و نقش ‏ اقدام نماید.

بله. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ چاپ طرح و نقش ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

کاربر می تواند در وب سایت ثبت نام کند و پروفایل خود را داشته باشد ، پنل برای کاربران روند سفارش و دریافت محصول را راحت تر می کند به این صورت که در پنل کاربر امکان درج کد پستی و آدرس و شماره تماس وجود دارد و کاربر می تواند همان آدرس را برای دریافت محصول تایید کند .کاربر در حساب کاربری خود می تواند محصولات انتخابی خود را مدیریت نمایید محصولات را اضافه و کم کند، تخفیفات را اعمال کند ، خرید را نهایی کند ، آدرسها و روش ارسال را انتخاب نماید و از مرحله تولید محصول مطلع گردد.

چاپ طرح و نقش تمام سعی خود را انجام می دهد تا سفارشات با بهترین کیفیت، سریع ترین زمان آماده شده و به سفارش دهنده تحویل داده شود. برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. سفارشات پیش از چاپ، هنگام چاپ و پس از چاپ توسط تیم کنترل کیفیت چاپ طرح و نقش بررسی می شوند تا امکان خطا در سفارشات به حداقل برسند. اما در مواقع نادر سفارشاتی به دلایل غیر قابل کنترل با خطا مواجه می شوند (خطا ناشی از خارج شدن دستگاه از حالت استاندارد، خرابی متریال ها و خطای انسانی همکاران ما هنگام آماده سازی سفارشات). چاپ طرح و نقش در راستای اطمینان مشتریان از چاپ مجدد این سفارشات، اقدام به گارانتی سفارشات نموده است

  • اگر محصول ارسالی دارای شرایط گارانتی بود، برای چاپ مجدد حتما باید کالای دریافت شده مرجوع گردد و پس از بررسی های فنی توسط کارشناسان خبره، مجددا برای چاپ اقدام خواهد شد.

متریال مورد استفاده برای چاپ استیکر  یا همان چاپ وینیل، pvc  است که این جنس ویژه باعث خاصیت ضد آب و رطوبت استیکر شده است. از این رو چاپ استیکر را می‌توان در مکان های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی نصب کرد. متریال استیکر و مش  دارای چسب در پشت آن بوده که عملیات نصب آن را آسان ساخته است. چاپ استیکر در دو نوع کلی شیری و شیشه ای امکان پذیر است. استیکر شیشه‌ همانطور که از نام آن مشخص است، پس از چاپ همانند شیشه از دو طرف دید دارد و استیکر شیری دارای زمینه سفید بوده و تصویر در آن از یک طرف دید دارد.

چاپ استیکر روی بدنه خودرو های پخش مواد غذایی، صنایع تولیدی و خدماتی، روی اتوبوس های شهری و برون شهری جهت تبلیغات محیطی به صورت بیلبورد متحرک، بر روی درب آسانسور، روی بدنه و کناره های پله برقی، در ساخت و تزئین غرفه های نمایشگاهی، روی استند های نمایشگاهی، کف زمین فروشگاه ها، پاساژها، مراکز آموزشی، اداری، بهداشتی، تولیدی و صنعتی،روی بدنه و محیط داخلی قطار و مترو، شیشه فروشگاه ها؛ یخچال های فروشگاهی و یخچال های صنعتی،ماشین های خودپرداز، روی ماشین های کافه سیار، رستوران سیار، فست فود سیار، چاپ برچسب برای پنل فرمان دستگاه های صنعتی و چاپ صفحه کلید دستگاه ها، برچسب جانبی برای انواع خودرو، در دیزاین و دکوراسیون فضای داخلی خانه ها جهت دیوارها، شیشه ها، کابینت و میز کانتر

استیکر انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. استیکر شیشه ای (وینیل شیشه ای)
  2. استیکر (وینیل شیری)
  3. استیکر روزرنگ
  4. استیکر شبرنگ
  • قابلیت نصب استیکر (وینیل) روی اجسام مختلف
  • هزینه تبلیغات مقرون به صرفه با بازدهی بسیار بالا
  • دیده شدن محتوای تبلیغات در محیط های مختلف
  • سرعت بیشتر در تولید و نصب پروژه های تبلیغاتی
  • عدم محدودیت در سایز استیکر
  • ضد آب و قابل شستشو
  • مقاومت بالا در برابر پارگی
  • ماندگاری مناسب در زمان تبلیغات
  • انعطاف پذیری جهت نصب بر روی سطوح مختلف

در فضای خارجی حدودا 3 سال و در فضای داخلی تا 5 سال دوام رنگ دارد. ولی با اضافه کردن لمینت سرد بر روی چاپ انجام شده، شما می توانید در فضای باز تا 5 سال از استیکر چاپ شده استفاده نمایید. شایان ذکر است استیکر با روکش لمینت از لحاظ ثبات، ماندگاری و ضد خش بودن، تجربه بهتری برای مشتریان ارائه خواهد داد.

تبلیغات بوسیله ی استیکر، و برندینگ یک ماشین، کامیون یا ون است که به عنوان موفق ترین نوع و استراتژی تبلیغات فضای باز پیچیده شده است. تبلیغات و برندینگ وسایل نقلیه با تقویت پیام یک برند، رابطه ای با مشتریان ایجاد می کند. این وسایل نقلیه روزانه تردد می کنند و به یک پلت فرم مصرف کننده گسترده تر می رسند.

وسایل نقلیه را می توان در برچسب های بزرگ یا گرافیک های وینیل با بافت های متنوع با توجه به شکل ماشین پیچیده کرد. این نوع تبلیغات یک سرمایه گذاری ارزشمند برای راه اندازی یک تجارت و پیشبرد آن است.

چاپ استیکر با برش (کاتر دوربر) برای نمایش بهتر و محسوس تر پروژه های تبلیغاتی استفاده می شود. چاپ استیکر به روش نیم تیغ را با ماشین آلات مدرن با بهترین کیفیت انجام می دهد.

چاپ استیکر (وینیل) زمینه سفید با برش همزمان، کاربردهای مختلفی دارد و در جاهای مختلفی می توان از آن استفاده نمود مانند صنایع غذایی، دارویی، شوینده ها، شیشه فروشگاه ها، صنایع چوب و … .

نصب استیکر علاوه بر ساده بودن، در برخی موارد نیاز به تجربه و تخصص نیز دارد. نصب استیکر بر روی شیشه شاید ساده به نظر آید ولی نصب استیکر روی ماشین و سطوح ناصاف علاوه بر ابزار، نیازمند تجربه و تخصص نیز می باشد. شما می توانید برای تکمیل پروژه های خود، علاوه بر چاپ استیکر، از همکاران نصاب این مجموعه کمک بگیرید.

متریال مورد استفاده برای چاپ استیکر  یا همان چاپ وینیل، pvc  است که این جنس ویژه باعث خاصیت ضد آب و رطوبت استیکر شده است. از این رو چاپ استیکر را می‌توان در مکان های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی نصب کرد. متریال استیکر  و مش  دارای چسب در پشت آن بوده که عملیات نصب آن را آسان ساخته است. چاپ استیکر در دو نوع کلی شیری و شیشه ای امکان پذیر است. استیکر شیشه‌ همانطور که از نام آن مشخص است، پس از چاپ همانند شیشه از دو طرف دید دارد و استیکر شیری دارای زمینه سفید بوده و تصویر در آن از یک طرف دید دارد.

مش نیز همانند استیکر دارای جنس pvc  است، با این تفاوت که چاپ مش دارای سوراخ‌هایی است که برای عبور نور هستند. از این رو برای مکان‌هایی که نیاز به حفظ نور محیط بوده، استفاده از چاپ مش بسیار مناسب است. چاپ مش کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارد و از روش های تبلیغاتی مناسب محسوب می‌شود. مش هم مانند استیکر خاصیت ضد آب دارد که کاربرد آن را آسان ساخته است.

مجموعه گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش در زمینه چاپ استیکر (وینیل)، با بهره گیری از دستگاه های مدرن و به روز ژاپنی یکی از توانمند ترین و با کیفیت ترین چاپخانه ها در ایران می باشد که با استفاده از جوهرهای پیگمنت ژاپنی و سازگار با محیط زیست ،کیفیت چاپ، در حد چاپ عکس را ارائه می کند. چاپ استیکر انجام شده در این مجموعه به دلیل استفاده از مدیا و جوهر با کیفیت، قابل شستشو و با ماندگاری رنگ بالایی دارد.

لمینیت روی برچسب هایی که در معرض عناصر بیرونی مانند باد، باران و درخشش قرار می گیرند، کاملا ضروری است. لایه لمینت ضخامتی را اضافه می کند که باعث تقویت و افزایش استحکام محصول می شود و ساختار آن را تقویت می کند. همچنین از مواد چاپی محافظت کرده وطول عمر آنها را افزایش می دهد.یک برچسب خوب چند لایه حتی در برابر شستشوی پرفشار و پاک کننده های شیمیایی قوی بادوام است.

علاوه بر این، لمینت ازاستیکرهای شما دربرابر تأثیرات اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند وطراوت رنگ گرافیک را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. نور خورشید می تواند برای برچسب ها بسیار مضر باشد، به خصوص زمانی که برای ساعت های طولانی در معرض آن قرار می گیرند.

هزینه چاپ و نصب استیکر خودرو بستگی به این دارد که چه مقدار از بدنه وسیله نقلیه شما می خواهید پوشش داده شود، و نوع یا اندازه وسیله نقلیه. سایر عوامل تعیین کننده عبارتند از:

  • خدمات چاپ
  • طراحی گرافیک
  • نصب حرفه ای
  • کار/زمان طراحی

نوع برندینگ نیز هزینه را تعیین می کند،

ارائه برتری پیشگامانه در صنعت چاپ و بسته بندی

مشتریان ما

تضمین کیفیت

مدرن ترین ماشین آلات چاپ

بهترین قیمت

مناسب ترین قیمت

تنوع محصولات

100+ عنوان محصول سفارشی

ارسال سریع

تحویل در سریع ترین زمان