
فرآیند انجام کار در چاپ هنر مدرن از سفارش اولیه تا تحویل کار، طبق نمودار زیر می باشد.
- برآورد هزینه / پیش پرداخت: در مرحله اول، سفارش محصول توسط مشتری اعلام می شود. تیم سفارش گیرنده، نوع محصول را با توجه به نیاز مشتری انتخاب کرده و قیمت محصول درخواستی را اعلام می کنند. در صورت تایید مشتری پیش پرداخت جهت انجام کار توسط مشتری پرداخت می شود.
- ثبت سفارش: در این مرحله فرم سفارش ثبت می شود. هر فرم شامل کد اختصاصی و زمان آماده شدن محصول می باشد.
- دریافت فایل: در صورتی که مشتری فایل جهت تولید محصول داشته باشد، آن را ارسال می کند و تیم سفارش گیرنده فایل را دریافت کرده و جهت بررسی کیفیت و قابلیت چاپ به تیم طراحی تحویل می دهد. تیم طراحی، فایل را از لحاظ قابل چاپ بودن بررسی می کنند و در صورت تایید، فایل را جهت آماده سازی قرار می دهد. در صورت تشخیص عدم قابلیت چاپ ، مجدد درخواست دریافت فایل از مشتری خواهد شد.
- طراحی: در صورت نیاز به طراحی برای تولید محصول، تیم طراحی نظرات مشتری را دریافت کرده و طراحی مورد نظر مشتری را انجام می دهند.
- تایید مشتری: طرح آماده شده توسط تیم طراحی بعد از تایید مشتری به مرحله تولید می رسد.
- آماده سازی چاپ: در این مرحله فایل جهت چاپ با در نظر گرفتن محصول نهایی آمادهسازی میشود.
- درخواست منابع تولید: با توجه به محصول تولیدی، ابزار و لوازم مورد نیاز بررسی شده و موجودی آن ها از انبار استعلام می شود.
- فرآیند تولید: با توجه به محصول نهایی مراحل چاپ، تولید، مونتاژ و خدمات تکمیلی انجام شده و محصول تولید می شود.
- کنترل کیفیت: تیم کنترل کیفیت، محصول نهایی از لحاظ کیفیت انجام کار بررسی کرده و در صورت تایید، محصول آماده تحویل می شود
- ارسال فاکتور: در این مرحله بخش مالی، فاکتور را برای مشتری ارسال می کند.
- تسویه حساب: فاکتور ارسال شده توسط مشتری تسویه حساب می شود.
- تحویل سفارش: جهت تحویل محصول با مشتری هماهنگ می شود.
- رضایت مشتری: بعد از تحویل سفارش، تیم پشتیبانی شرکت با مشتری تماس گرفته و میزان رضایت ، پیشنهادات و یا انتقادها را دریافت خواهد کرد
.
مشاوره، طراحی دیجیتال مارکتینگ |
چاپ | سازه های نمایشگاهی | دکوراسیون داخلی | آموزش و مهارت |
جهت دیدن فهرست کامل مقالات اینجا کلیک کنید.
با ما در ارتباط باشید