images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

وب اپلیکیشن های کاربردی

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت

تفاوت اصلی در این است که تاکید وب سایت ها بر محتوا می باشد اما وب اپلیکیشن ها بیشتر بر عمل و تعامل تکیه دارند.

تفاوت اپلیکیشن های تحت وب با وب سایت چیست؟

وب اپلیکیشن در واقع یک نرم افزار کاربردی است که در شبکه های محلی و اینترنت قابل ارائه می باشد. برای طراحی و ساخت وب اپلیکیشن باید ابتدا با تجزیه تحلیل مجموعه ای مشخص، نقش ها، عملگرها و روال ها را برای آن مجموعه طراحی کرد. باتوجه به ماهیت وب اپلیکیشن ها معمولا طراحی و پیاده سازی آنها مدت زمان بیشتری نیاز دارد و همچنین هزینه به مراتب بالاتری. اما در مقابل طبق آمار و اطلاعات موجود، اثربخشی بالاتری به نسبت وب سایت ها خواهند داشت و در کنار هم، روند صعودی پیشرفت برای کسب و کار را فراهم می سازند . 

یک وب سایت یک مطلب را برای همه بطور یکسان نمایش خواهد داد اما در مورد اپلیکیشن ها این موضوع متفاوت است . اپلیکیشن ها معمولا اطلاعاتی که در اثر تعامل با کاربر پیدا خواهند کرد را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با توجه به پارامترهای تعریف شده و نیازهای درخواست شده کاربر، نتایج متفاوتی برای نمایش را خواهند برگزید .

مثلا در مورد کسب و کار یک پزشک، این فرد یک وب سایت دارد و یک سری اطلاعات را از کاربران دریافت نموده و سپس یک سری خدمات را به آنها ارائه می دهد. بطور واضح تر مثلا کاربر پس از ثبت نام در وب سایت می توانند سئوال های تخصصی خود را مطرح و پزشک به آنها پاسخ دهد. پس از مدتی این وب سایت حاوی اطلاعات ارزشمندی از کاربران خواهد بود. مناسب ترین زمان برای طراحی اپلیکیشن همین وقت است. حال پزشک می تواند با طراحی اپلیکیشن به تجزیه و تحلیل آماری این اطلاعات پرداخته و با توجه به سن، جنسیت و موقعیت مکانی و مشکلاتی که مطرح نموده اند به شناخت بیماری و روش های درمانی مفیدتری دست پیدا کند.

یکی از قدرتمندترین وب اپلیکیشن ها گوگل وبمستر (Google Webmaster) است که اطلاعات بسیار زیادی را از سایت ها جمع آوری نموده و پس از تجزیه و تحلیل آنها اطلاعات آماده و مفیدی به کاربران ارائه خواهد داد. صاحبان سایت ها با مطالعه این اطلاعات آماری می توانند میزان استقبال از سایت، کلمات کلیدی، موقعیت مکانی بازدیدکنندگان، صفحات پربازدید و ... را بدست آورند.

 

تفاوت وب سایت و وب اپلیکشین

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش با بهره گیری از تجربیات خود در زمینه بهبود کسب و کار و دانش کارشناسان زمینه را برای طراحی اپلیکیشن و طراحی وب سایت برای شما فراهم خواهد آورد.

 خدمات گروه چاپ وتبلیغات طرح و نقش درخصوص طراحی وب اپلیکیشن :

- طراحی وب سایت اختصاصی ( جوملا، وردپرس و کدنویسی اختصاصی)

- تجزیه و تحلیل آماری وب سایت و ثبت در گوگل وبمستر

- طراحی اپلیکیشن ( Android, IOS)

- ارزیابی و تحلیل بازخوردها و بازدیدکنندگان 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگطراحی سایت می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی وب سایت، طراحی وب اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار نوین، طراحی اپلیکیشن

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu