images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

طراحی و چاپ مش

مش و مزایای آن در تبلیغات

مش چیست؟

مش نوعی از استیکر است که به صورت مش پشت چسبدار یا مش بدون چسب یا مش بنر مورد استفاده قرار می گیرد. به مش one way vision نیز گفته می شود و آن به این علت است که تصویر را تنها می توانید از یک طرف مشاهده نمایید و طرف دیگر مش به صورت مشکی یا سفید می باشد.

مزایای چاپ واستفاده از مش در تبلیغات :

در عصر امروز، هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون تبلیغات موثر دوام بیاورد. اگر به دنبال تبلیغ کسب و کار خود در یک مکان خاص، بدون نگرانی از تاثیر آب و هوا هستید، بنرهای مشبک (mesh) بزرگ می توانند مناسب ترین برای شما باشند.همانطور که از نام آن پیداست، بنرهای مشبک دارای سوراخ های کوچکی هستند که وزن کل را کاهش می دهد و اجازه می دهد هوا از مواد عبور کند. اگرچه این بنرها اساساً بنرهای وینیلی هستند، اما بافت آنها را در برابر آب و هوا مقاوم می کند.

در اینجا به برخی از مزایای استفاده از بنرهای مشبک در فضای باز نگاهی می اندازیم.

 

برچسب های مشبک

 

افزایش آگاهی از برند:

ساخت برند یکی از اجزای اصلی هر کمپین تبلیغاتی است. بنرهای مش را می توان در خارج از منزل، حتی در محل های ساخت و ساز و روی نرده ها، برای هدف قرار دادن افراد عبوری و افزایش آگاهی از برند استفاده کرد. شما می توانید لوگو یا جزئیات کسب و کار خود را روی این بنرها چاپ کنید که باعث افزایش دید کسب و کار شما در بین مشتریان بالقوه می شود.

 

طراحی و چاپ مش

 

مقاوم در برابر باد و باران:

این بنرها با هزاران سوراخ ریز در سرتاسر سطح بافته شده اند که به باد اجازه می دهد از آنها عبور کند. این تضمین می‌کند که باد و باران به بنر آسیبی نرساند یا حصار یا تکیه‌گاهی که به آن وصل شده است را از بین نبرد. این مش همچنین امکان تخلیه آسان آب را فراهم می کند و از آسیب رساندن به چاپ و طراحی بنر جلوگیری می کند.

 

انتشار نور:

اگر به دنبال استفاده حداکثری از نما و ویترین فروشگاه یا محل تجاری خود هستید، این بنرها همان چیزی است که به دنبال آن هستید. سوراخ های ریز بر خلاف بنر وینیل اجازه عبور آسان نور را از آنها می دهند. خاصیت انتقال نور به این بنرها ظاهری شفاف می بخشد و برای استفاده در ادارات و مجتمع های تجاری عالی است.

 

مزایای طراحی و چاپ مش

 

کیفیت چاپ برتر:

با پیشرفت های تکنولوژیکی در چاپ بنر مش، می توان تصاویر پررنگ و واضح را با قیمت های مقرون به صرفه چاپ کرد. کیفیت بالای چاپ استفاده شده بر روی مش، اثری به یاد ماندنی از برند شما در عموم به جا می گذارد.

 

تطبیق پذیری:

این بنرها را می توان به راحتی برداشته و دوباره نصب کرد. آنها بیشتر در پانل ها چاپ می شوند و تنظیم مکان و فضا را آسان می کنند. حتی می توان آنها را در همان مکان یا در یک مکان جدید مورد استفاده مجدد قرار داد و سپس برای استفاده در آینده ذخیره کرد. بنرهای ساخته شده از مواد دیگر همان میزان آزادی را ارائه نمی دهند.

 

مش در تبلیغات

 

بنرهای ساخته شده از مش عموماً توسط شرکت های ساختمانی استفاده می شوند، اما می توانند به طور موثر توسط سایر مشاغل نیز مورد استفاده قرار گیرند. حصارکشی در اطراف ساختمان‌ها، شهرها و سایر مکان‌های بیرونی و همین طور استفاده بر روی شیشه ی فروشگاه ها و مغازه ها مکان‌های مناسبی را برای گسترش آگاهی برند در مورد شرکت خود فراهم می‌کند.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجی / چاپ استیکر(وینیل) / چاپ مش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ مش، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu