images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

برچسب های خود را کجا بچسبانید!

بهترین مکان های نصب استیکر تبلیغاتی

برچسب های خود را کجا بچسبانید! با مکان استیکر خلاق شوید:

روش های متعدد بازاریابی وجود دارد و یکی از آن ها چاپ استیکر است. اما استفاده درست از ابزار های تبلیغاتی قسمتی بسیار مهم در بازاریابی است، حتی مهم تر از مرحله تهیه آن ابزار، ما استیکر ها را در طیف وسیعی از اندازه‌ها از برچسب‌ های گرد با قطر 25 تا اندازه A3 چاپ می‌کنیم و مشتریان ما از برچسب‌های ما برای تبلیغ همه چیز از رویدادها گرفته تا تبلیغات استفاده می‌کنند.

استیکرها مزایای زیادی نسبت به سایر تکنیک های بازاریابی دارند. آنها را می توان با هزینه بسیار کم تولید کرد و زمانی که در کمپین های مستقل یا به عنوان بخشی از تبلیغات بزرگتر استفاده می شود بسیار موثر هستند.

محل استیکر های شما مهم است. تطبیق پذیری آنها به این معنی است که می توانند در مکان های غیرمنتظره ظاهر شوند و مشتریان بالقوه را غافلگیر کنند. این بدان معنی است که برچسب های شما مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین ما چند ایده برای قرار دادن منحصر به فرد و جلب توجه برچسب های چاپی جدید شما گرد هم آورده ایم.

 

نصب استیکر روی ماشین

 

روی سقف

هیچ کس انتظار دیدن برچسب روی سقف را ندارد. هر جایی که مردم به بالا نگاه کنند برای استیکر مناسب است. جراحی های دندانپزشک یا بالای پله ها مکان های خوبی برای تبلیغات هستند، به خصوص اگر محتوای شما مرتبط و جالب باشد.

 

نصب استیکر روی سقف

 

روی محصول تولیدی

خواربارفروشان محلی شما ممکن است برای چسباندن برچسب روی برخی از محصولات خود باز باشند. همه گاهی اوقات میوه و سبزیجات می خرند و یک برچسب خوب مطمئناً توجه آنها را جلب می کند. برچسب های کوچک ما برای این نوع بازاریابی عالی هستند. با خواربارفروش خود گپ بزنید و ممکن است معامله ای را انجام دهید که به نفع هر دوی شما باشد!

 

 استیکر روی میوه

 

در آسانسور

هیچ‌کس نمی‌داند در آسانسور به کجا نگاه کند، مخصوصاً با احاطه شدن توسط افراد دیگر. ببینید آیا می توانید برای چسباندن برچسب روی درها یا دیوارهای آسانسور مجوز بگیرید. بر اساس ساختمانی که آسانسور در آن کار می کند و افرادی که از آن ساختمان استفاده می کنند، می توانید به راحتی مشتریان مورد نظر خود را هدف قرار دهید.

 

نصب استیکر روی اسانسور

 

روی درهای شیشه ای

هرکسی که به درهای شیشه ای نزدیک شود متوجه برچسب هایی روی شیشه شفاف می شود. یک پیام مرتبط یا هوشمندانه مطمئنا توجه را جلب خواهد کرد. به یاد داشته باشید، می‌توانید از میان طیف وسیعی از اندازه‌های برچسب انتخاب کنید، کارشناسان شرکت چاپ و تبلیغات طرح و نقش آماده ارائه مشاوره ها و پیشنهاد هایی مفید به شما خواهند بود.

 

نصب استیکر روی شیشه فروشگاه

 

وسایل نقلیه تبلیغاتی

حمل و نقل عمومی بسیار قدیمی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما قرار دادن برچسب های بازاریابی روی وسایل نقلیه باعث بهبود دید برند شما می شود. بهترین بخش این است که می توانید کل مسیر وسایل نقلیه را ارزیابی کنید. و به راحتی بر پاسخ های مثبت استیکرهای بازاریابی خود نظارت کنید.

می توانید تبلیغات را در برچسب های بازاریابی در حمل و نقل عمومی قرار دهید. فقط باید با صاحب وسیله نقلیه قرارداد قانونی داشته باشید. و باید ماشینی را انتخاب کنید که در شهر شما در حال حرکت است.

طریقه نصب استیکر روی ماشین:

 


 

در قسمت زیرین درب سطل پدال

آیا مشتریان بالقوه از سطل های پدالی استفاده می کنند؟ در مغازه‌ها، حمام‌ها یا کافه‌ها، برچسبی که هنگام باز شدن درب آن قابل مشاهده است، مردم را کاملا غافلگیر می‌کند و این بدان معناست که توجه آن‌ها را به خود جلب کرده‌اید. یک برچسب خوب طراحی شده با یک پیام خوب در خاطر خواهد ماند و همچنین کسب و کار شما.

می‌توانید برچسب‌های خود را در مکان‌های بسیار خوبی قرار دهید، اما در هر کجا که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که درخواست مجوز کنید. ما در طرح و نقش استیکرها را در طیف وسیعی از اندازه ها و سبک ها چاپ می کنیم. نمونه‌های عالی از برچسب‌هایی را که برای مشتریان چاپ کرده‌ایم مشاهده خواهید کرد.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu