images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نکاتی درباره طراحی استیکر ماشین

نکاتی درباره طراحی استیکر ماشین

وسایل نقلیه به دلیل قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر یک فضای تبلیغاتی عالی هستند. صرفاً با چاپ یک برچسب و قرار دادن آن بر روی شیشه یا سپر یک وسیله نقلیه، می توانید پیام خود را به طور مؤثر پخش کنید و آگاهی از برند ایجاد کنید. علاوه بر این، برچسب‌های خودرو نیز مقرون به صرفه هستند و چاپ آسانی دارند، که آنها را به یک ابزار بازاریابی عالی تبدیل می‌کند. کسب‌وکارهای مختلف سال‌هاست که از برچسب‌های سپر و پنجره برای استفاده حداکثری از کمپین‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در جاده می گذرانند، غیرممکن است که متوجه این برچسب ها با طرح های جالب نشوید اگر به دنبال ایجاد استیکرهای ماشینی چشم نواز برای تجارت خود هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

 

1_تهیه فایل طراحی

یک الگوی خودروی دیجیتال برای مدل خاصی که روی آن کار می‌کنید، دریافت کنید. خودروها در هزاران سبک مختلف عرضه می شوند، به این معنی که اگر می خواهید یک پوشش خودروی دقیق طراحی کنید، باید یک الگو برای مدل خاصی که با آن کار می کنید تهیه کنید. برای بررسی دقیق بودن الگو، از کنار ماشینی که با آن کار می کنید عکس بگیرید سپس، یک برنامه دستکاری تصویر را باز کنید، تصویر و الگوی خودروی خود را وارد کنید و آنها را ردیف کنید. اگر هیچ الگوی برای وسیله نقلیه‌ای که روی آن کار می‌کنید وجود ندارد، می‌توانید با گرفتن عکس از سمت چپ، راست، جلو، عقب و بالا خودرو و قرار دادن آنها در برنامه‌ای مانند ایلستریتور و ردیابی آنها با استفاده از ابزار قلم دیجیتال شروع کنید. هنگام گرفتن عکس، تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که هر طرف کاملا صاف به نظر می رسد. هر گونه تحریف می تواند منجر به یک الگوی نادرست و در نتیجه، چاپ نادرست بسته بندی شود.

 

طراحی ماشین

 

2_ از رنگ هایی استفاده کنید که برای چشمان دلپذیر هستند

هنگام طراحی استیکر، استفاده هوشمندانه از رنگ ها مهم است. هنگام انتخاب الگوهای رنگی خود مراقب باشید تا نتایج عالی ایجاد کنید. درحالت ایده آل، خوب است که حداقل دو تا سه رنگ روی طرح برچسب ماشین داشته باشید. به یاد داشته باشید که هدف شما از تبلیغ محصولات یا خدمات افزایش دیده شدن برند است. با توجه به این موضوع، توجه مشتریان خود را با استفاده از رنگ های روشن جلب کنید. همچنین می‌توانید متنی با رنگ تیره و پرکننده‌های پس‌زمینه روشن را انتخاب کنید. با استفاده از رنگ های برندی که در سایر ابزارهای تبلیغاتی شما مانند بنرها، پوسترها و بروشورها وجود دارد، ثبات خود را حفظ کنید. اگر مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید، با برنامه های طراح طرح رنگ که به صورت آنلاین در دسترس هستند مشورت کنید.

 

3_ یک شعار جذاب انتخاب کنید

شعار کسب و کار خود را در طراحی برچسب ماشین خود داشته باشید. این برای شروع کمپین بازاریابی شما مفید خواهد بود. اگر هنوز یکی را ندارید، خودتان بسازید. هنگام ساخت شعار برای کسب و کار یا محصول خود، مطمئن شوید که نشان دهنده برند شماست و به راحتی در ذهن بیننده باقی می ماند. آن را کوتاه و ساده نگه دارید و نقطه فروش منحصر به فرد محصول یا خدمات خود را دریابید. از عباراتی استفاده کنید که برای مدت طولانی ارزشمند باقی بماند.

 

4_اجازه دهید طنز شما کار کند

یک ضرب المثل، شعار یا شوخی خنده دار می تواند توجه مشتری و در نهایت طرفداران زیادی را به خود جلب کند. به این ترتیب، هنگام ساخت استیکرها باید از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید تا شما را از بقیه متمایز کند و احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید. احساسات مثبتی که یک شعار خنده دار از خود نشان می دهد در ایجاد یک رابطه هماهنگ با مشتریان بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب کلمات یا گرافیک ها مراقب باشید زیرا ممکن است دیگران برخی از تصاویر را بدقولی یا توهین آمیز بدانند. شما نمی توانید کسانی که برچسب های ماشین شما را می بینند سانسور کنید، بنابراین بهتر است آنها را به شکلی خانوادگی طراحی کنید.

 

طراحی استیکر

 

5_از گرافیک کم استفاده کنید

در حالی که گرافیک در ایجاد طراحی استیکر پنجره شما مهم است، نباید زیاده روی کنید. از گرافیک به گونه ای استفاده کنید که بقیه برچسب از نظر بصری تمیز و خوانا باقی بماند. از قرار دادن عکس یا متن زیاد خودداری کنید زیرا باعث سردرگمی بینندگان می شود. مطمئن شوید که گرافیک و متون به خوبی با هم کار می کنند.

 

 6_طرح را با وضوح بالا قالب بندی کنید 

اگر می خواهید جمله ای جسورانه داشته باشید، می توانید یک برچسب بزرگ چاپ کنید. برای برچسب‌های با فرمت بزرگ، مطمئن شوید که عکس حداقل 300 پیکسل در هر اینچ داشته باشد تا از چاپ با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر تامین کننده از مواد چاپ با کیفیت بالا استفاده کند، اگر تصویر شما وضوح پایینی داشته باشد، بی فایده خواهد بود. با قالب بندی طرح خود با وضوح بالا، از داشتن برچسب های مبهم یا پیکسلی خودداری کنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.

 


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


 

کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، رنگ شناسی، روانشناسی رنگ، ترکیب رنگ، دکوراسیون، فایل طراحی، طراحی استیکر، طراحی استیکر ماشین، طرح گرافیکی، گرافیک، دکوراسیون داخلی، رنگ اصلی، چاپ، برندسازی، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ برچسب های تبلیغاتی، بازاریابی، آماده سازی فایل، آماده سازی طرح، فایل چاپ، طراحی، چاپ دیجیتال.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu