تقریباً از زمانی که صنعت چاپ به وجود آمد و ظرفیت تولید محتوا از تقاضای محتوا پیشی گرفت، تولید محتوا و پیدا کردن محتوای مناسب برای نشر به یک چالش جدی تبدیل شد. تولید محتوا به انگلیسی: Content Creation دغدغهی تازهای نیست. بعد از کتاب و روزنامه، رسانههای الکتریکی – یعنی رادیو و تلویزیون – اختراع شدند. حالا تولید محتوای صوتی و تصویری هم اهمیت پیدا کرده بود. همان زمان گروهی از تحلیلگران رسانه به این فکر افتادند که باید نقش محتوا، تولید محتوا و حاشیههای آن جدی گرفته شود. اما ظاهراً تا زمانی که وب و شبکه های اجتماعی اختراع نشده بودند، دغدغهی تولید محتوا آنقدر عمومیت پیدا نکرده بود. در حال حاضر تولید محتوا آنقدر فراگیر شده که آموزش آن به مقطع پیش از دانشگاه رسیده است. در کشور خودمان نیز آموزش و پرورش این را نیاز جدی گرفته و «درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی» در پایه دهم کامپیوتر تدریس میشود. اما با ارزان شدن تکنولوژی دیجیتال و فراگیر شدن دسترسی به ابزارهای تولید محتوا (موبایل، دوربین دیجیتال، لپتاپ، اینترنت، وب و سایر ابزارهای مشابه) چالش جدیدی در فضای محتوا ایجاد شد. اگر میخواهید به شکل حرفه ای برای تولید محتوا وقت بگذارید، پیشنهادمان این است که حتماً برنامه ریزی برای تولید محتوا را جدی بگیرید. مهم نیست یک اکانت در توییتر یا اینستاگرام دارید یا یک وبلاگ شخصی یا سایتی برای کسب و کارتان. مهم این است که از الان بدانید روزها و هفتههای آینده چه مطالبی منتشر خواهید کرد.
دپارتمان دیجیتال مارکتینگ گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با استفاده از پرسنلی کارآزموده و مجرب، آماده هرگونه مشاوره و اجرا درخصوص تولید محتوا، برندینگ محصولات، ایجاد کمپینگ های تبلیغاتی به صاحبان صنایع جهت انواع محصولات، کالاها و … می باشد.
تولید محتوا محتوا برای وب دپارتمان تولید محتوا شبکه های اجتماعی فرآوری محتوی رسانه تولید محتوا رسانه تولید محتوا یونیک تولید محتوی منحصر به فرد
مقالات مرتبط: