images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

انواع استیکر

انواع استیکر

انواع استیکر

برچسب زدن یکی از جنبه های مهم برندسازی است. این کمک می کند تا تشخیص چیزها آسان تر شود. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا همه برچسب ها یکسان به نظر نمی رسند؟ این به این دلیل است که آنها از مواد مختلفی ساخته می شوند. این مواد چیست؟ در زیر 7 نوع محبوب مواد برچسب و برچسب آورده شده است:

 

1. وینیل صنعتی:

این یک ماده مناسب برای برچسب های فضای باز است. اکثر مواد وینیل صنعتی با کیفیت خوب 9 تا 11 سال در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت می کنند. همچنین برچسب های ساخته شده از این مواد در برابر مواد شیمیایی و آب و هوا مقاوم هستند. این ماده انعطاف پذیری بسیار خوبی را ارائه می دهد که آن را برای استفاده بر روی سطوح با انحنای شدید و همچنین پرچ ها ایده آل می کند. برچسب های وینیل معمولاً برای برچسب های خطوط لوله، تجهیزات اجاره ای، برچسب های ناوگان و برچسب های سینی کابل استفاده می شود.

 

2. پلی استر:

 لیبل های پلی استر انواع و اشکال مختلفی دارند. محبوب ترین گزینه، ظاهر متالیزه است که روکش کرومی یا کمال آینه مانند را ارائه می دهد. گاهی اوقات با فولاد ضد زنگ اشتباه گرفته می شود. این ماده برای کاربردهای بیرونی و داخلی مناسب است و برای برچسب زدن لوله ها و پانل های کنترل ایده آل است. اکثر برچسب های پلی استر می توانند به راحتی در شرایط سخت عملیاتی یا شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و مجهز به چسب بادوام هستند. انتخاب های محبوب مختلفی برای مواد پلی استر وجود دارد، مانند کروم یا روکش آینه مانند که شبیه فولاد ضد زنگ است.

 

3. برچسب های پلی پروپیلن:

این برچسب ها جایگزینی ایده آل برای برچسب های وینیل در نظر گرفته می شوند و مقاومت بسیار خوبی در حلال دارند. برچسب های پلی پروپیلن نسبت به برچسب های پلی استر مقرون به صرفه هستند و وضوح بهتری را ارائه می دهند. این برچسب ها بر اساس پوشش، چسب و رنگ آنها متمایز می شوند. در زیر برخی از انواع محبوب این برچسب ها آمده است:

کروم (نقره ای) برچسب های این ماده برچسب مقاوم در برابر روغن و آب است و روکشی آینه مانند دارد.پاک کردن برچسب های  اینها مواد پلی پروپیلن شفاف هستند. این ماده همان ویژگی‌های برچسب‌های نقره‌ای کرومی مانند مقاومت در برابر آب را ارائه می‌دهد. برچسب های برای برچسب های پنجره مناسب هستند.برچسب های سفید قابل جابجایی این برچسب ها نسبت به برچسب های معمولی چسبندگی کمتری دارند. برچسب های  برچسب ها دارای چسب دائمی هستند و در برابر آب یا روغن ها غیر قابل نفوذ هستند. این برچسب ها برای محصولات بدن و حمام و چندین محصول غذایی و نوشیدنی ایده آل هستند.

 

4. برچسب های بازیافتی:

همانطور که از نام آن پیداست، این برچسب ها از مواد 100٪ بازیافتی ساخته شده اند. این یک ماده کاغذی شماره 55 است که در صورت تمایل به ظاهر خاکی گزینه ایده آلی است. برچسب های کرافت برای لمینیت مناسب نیستند، بنابراین در برابر آب یا روغن مقاوم نیستند. این برچسب ها برای کاربردهای ماشینی ایده آل هستند. برچسب باید در آب گرم برداشته شود. لیبل های پارچه ای و لیبل های کرافت انواع محبوب برچسب های بازیافتی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

5. برچسب های ساتن:

این برچسب ها اساساً برچسب های پارچه ای ساتن استات هستند که برای برچسب های شیشه ایده آل هستند. برچسب های ساتن ابعاد زیبایی به بسته بندی محصول شما می بخشد. همچنین برای مقاصد هدیه تعطیلات ایده آل است.

 

6. برچسب های کاغذ فلورسنت:

این برچسب ها روی مواد مصنوعی پوشیده شده اند. بیشتر برچسب های فلورسنت و کاغذ فویل در رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، نارنجی و سبز موجود هستند. از این نوع برچسب ها برای هشدار دادن به مردم استفاده می شود.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجی / چاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu