images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نحوه چاپ استیکرهای وینیل

نحوه چاپ استیکرهای وینیل

نحوه چاپ استیکرهای وینیل

با استفاده از چند ابزار ساده می توانید به راحتی استیکرهای وینیل خود را در خانه چاپ کنید. هنگامی که استیکرهای خود را با استفاده از یک نرم افزار ویرایش تصویر روی رایانه طراحی کردید، آنها را روی کاغذ چاپگر وینیل چاپ کنید. برچسب های خود را لمینت کنید تا از آب و اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کنید. وقتی کارتان تمام شد، فقط پشت استیکرهایتان را جدا کنید و آنها آماده استفاده خواهند بود! برای الهام گرفتن به دیگر طرح های برچسب وینیل نگاه کنید. یک جستجوی آنلاین برای «استیکرهای وینیل» یا «طرح‌های برچسب وینیل» انجام دهید. در مورد طرح های مختلفی که می بینید به آنچه دوست دارید و نمی پسندید توجه کنید. سعی کنید استیکرهایی را پیدا کنید که شبیه آنهایی باشد که می خواهید بسازید. به عنوان مثال، اگر می خواهید استیکرهای وینیلی برای قرار دادن روی قاب لپ تاپ خود بسازید، به دنبال برچسب هایی باشید که دیگران برای گذاشتن روی رایانه خود ساخته اند. این به شما ایده می دهد که طرح شما باید چه اندازه و رنگی باشد.

 

استیکر های وینیل

 

 

 

 

چاپ استیکر (چاپ وینیل)

وینیل اصطلاح تجاری می باشد و تفاوتی میان چاپ استیکر و چاپ وینیل وجود ندارد. استيكر (وينيل) از جنس PVC چسبدار بوده و يكی از متریال های بسيار کاربردی در زمينه چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب مي شود. استیکر در دو متریال شیشه ای و شیری موجود می باشد.اين متريال پشت چسب دار است و برای مصارفی چون چاپ و تبليغات روی بدنه خودرو، چاپ و تبلیغات روی زمین فروشگاهها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل و محل کار جهت دکوراسیون داخلی)، چاپ روی يخچال مخصوصاً يخچال های صنعتی، چاپ روی شيشه سوپرمارکت ها (جهت تبلیغات محصولات غذايی، لبنی، آب ميوه  ونوشیدنی بر روی شيشه فروشگاه)، چاپ روی ماشین، خاور، نيسان و کامیون های پخش محصولات، چاپ و تبليغات روی قطار، روی بدنه مترو، داخل مترو و به طور كلی روی تمامی سطوحی كه سطح صاف و سيقلی دارند مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 

 

چاپ وینیل

طرح خود را روی کاغذ ترسیم کنید. نگران ترسیم تمام جزئیات نباشید. شما فقط می خواهید قبل از اینکه بخواهید آن را روی کامپیوتر بسازید، یک ایده اولیه از اینکه طراحی شما چگونه به نظر می رسد، داشته باشید. اگر به تازگی ساخت برچسب های وینیل را شروع کرده اید، طراحی خود را ساده نگه دارید. اگر در طراحی یک طرح مشکل دارید، به جای آن از گرافیک یا تصاویر آنلاین استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار ویرایش تصویر، طرح خود را بر روی کامپیوتر ایجاد کنید. اگر Photoshop یا Illustrator ندارید، از یک نرم افزار ویرایش تصویر رایگان مانند GIMP استفاده کنید. طرح اسکیس خود را با استفاده از ابزارهای طراحی و ویرایش نرم افزار خود بازسازی کنید، یا طرح خود را اسکن و آپلود کنید و از روی آن کار کنید. اگر طرحی رنگی می‌سازید، از رنگ‌های تند و پر جنب و جوش استفاده کنید که هنگام چاپ به خوبی خود را نشان دهند.

 

چاپ و طراحی استیکر

 

یک چاپگر جوهرافشان را با کاغذ چاپگر وینیل 8 × 11 اینچ (20.3 x 27.9 سانتی متر) قرار دهید. کاغذ را در سینی کاغذ چاپگر قرار دهید تا سمت چاپ (سمت غیر چسبنده) سمتی باشد که چاپگر روی آن چاپ می کند. اگر مطمئن نیستید که کاغذ را رو به بالا یا رو به پایین در سینی قرار دهید، یک برگه آزمایشی را از طریق چاپگر اجرا کنید تا بررسی شود. می توانید کاغذ چاپگر وینیل را به صورت آنلاین یا در فروشگاه لوازم اداری محلی خود پیدا کنید. اگر می خواهید پس زمینه استیکرهایتان شفاف باشد از کاغذ چاپگر وینیل شفاف استفاده کنید. طرح خود را از نرم افزار ویرایش روی یک ورق کاغذ وینیل چاپ کنید. مطمئن شوید رایانه ای که استفاده می کنید برای چاپ روی چاپگر جوهر افشان تنظیم شده است. دکمه چاپ را در نرم افزار ویرایش تصویر پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. صبر کنید تا چاپگر استیکرهای شما را چاپ کند و سپس آنها را از چاپگر بگیرید.

 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجیچاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu