images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

مزایای استفاده از استیکر در تبلیغات

مزایای چاپ استیکر

چاپ استیکر و مزیت های آن :

استیکر یکی از محصولات تبلیغاتی موثر است که می توان آن را در هر مکانی قرار داد و تزئین کرد. وقتی استیکرها با دقت برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می‌شوند، قطعاً می‌تواند به شما در تبلیغ نام تجاری و نام محصول خود به دیگران کمک کند. طیف گسترده و متنوعی از برچسب ها در بازار موجود است، اما انتخاب دقیق مواد برچسب ضروری است.

بسیاری از مردم مزایای تبلیغ کسب و کار خود را با استفاده از استیکر ها درک نمی کنند. یک شرکت چاپ استیکر می تواند لیبل های مورد نیاز شما را بسازد. برخی از شرکت ها معتقدند که استیکر ها ارزان به نظر می رسند و ممکن است در نهایت ارزش برند را کاهش دهند. با این حال، همیشه اینطور نیست. سرمایه گذاری بر روی برچسب ها واستیکر های باکیفیت راهی موثر برای تبلیغ برند شماست. ما در این مقاله قصد داریم 5  مزیت استفاده از استیکر در تبلیغات و بازاریابی را به شمال معرفی کنیم.

 

 

 

چاپ استیکر (چاپ وینیل)

وینیل اصطلاح تجاری می باشد و تفاوتی میان چاپ استیکر و چاپ وینیل وجود ندارد. استيكر (وينيل) از جنس PVC چسبدار بوده و يكی از متریال های بسيار کاربردی در زمينه چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب مي شود. استیکر در دو متریال شیشه ای و شیری موجود می باشد.اين متريال پشت چسب دار است و برای مصارفی چون چاپ و تبليغات روی بدنه خودرو، چاپ و تبلیغات روی زمین فروشگاهها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل و محل کار جهت دکوراسیون داخلی)، چاپ روی يخچال مخصوصاً يخچال های صنعتی، چاپ روی شيشه سوپرمارکت ها (جهت تبلیغات محصولات غذايی، لبنی، آب ميوه  ونوشیدنی بر روی شيشه فروشگاه)، چاپ روی ماشین، خاور، نيسان و کامیون های پخش محصولات، چاپ و تبليغات روی قطار، روی بدنه مترو، داخل مترو و به طور كلی روی تمامی سطوحی كه سطح صاف و سيقلی دارند مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 

 

پنج  مزیت استفاده از برچسب استیکر برای مشاغل :

1) استفاده از برچسب ها و استیکر ها در بازاریابی بسیار مقرون به صرفه است. 

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه هستید، باید به دنبال استیکر ها باشید. برخی از دلایل مقرون به صرفه بودن آنها این است که ارزان تر از بسیاری از تکنیک های بازار یابی و در عین حال محبوب تر هستند. بر خلاف برخی از ابزارهای بازاریابی که معمولاً بیش از حد تهاجمی ظاهر می شوند، برچسب ها اغلب به عنوان اقلام هدیه برای مشتریان بالقوه عمل می کنند.از استیکر ها میتوان به عنوان هدیه نیز از طرف سازمان ها استفاده کرد .مردم عاشق دریافت کالاهای رایگان هستند. حتی اگر استیکر را به کسی بدهید که نمی‌خواهد آنها را نگه دارد، ممکن است کسی را بشناسد که بخواهد آن را به او بفرستد. مشتریان بالقوه شما از این روش قدردانی خواهند کرد و احتمالاً در آینده برند شما را در نظر خواهند گرفت. این یک روش ارزان بازاریابی است.  

 

چاپ استیکر

 

 2) استیکر ها روشی موثر برای تبلیغات دهان به دهان هستند. 

صدور استیکر روشی برای تبلیغات دهان به دهان برای شرکت شما است. برخلاف آنچه برخی افراد معتقدند، بازاریابی آفلاین هنوز هم موثر است. طبق آمار، اکثر مشتریان به دلیل تبلیغات شفاهی آفلاین تصمیم به خرید می گیرند. یکی از راه‌های به دست آوردن توجه در کمپین های بازار یابی استفاده از استیکر هاست .

 طراحی و چاپ برچسب

 

3) استیکر ها ارتباط بیشتر برند را تضمین می‌کنند.

یکی از بهترین راه های بازاریابی و تقویت روحیه کارکنان، تبلیغات استیکر است. استیکرهای وینیل راه بهتری برای ارتباط با برند شما در اختیار کارمندان قرار می دهد. این را می توان با قرار دادن آنها بر روی وسایل نقلیه و سایر وسایل خود انجام داد. شرکت شما باید از ارتباط کارمندان با یک برند نهایت استفاده را ببرد.

 

چاپ استیکر و وینیل

 

4) با استفاده از استیکر تبلیغات شما محدود به محدوده ی جغرافیایی خاصی نیست.

با سفارشی کردن استیکر ها ، دسترسی گسترده‌تری به بازار خواهید داشت. این به این دلیل است که افراد می توانند آنها را روی دستگاه های مختلف از جمله تلفن همراه، بطری آب و لپ تاپ قرار دهند. بر خلاف برخی از ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی، استیکر ها محدود به مناطق جغرافیایی نیستند و می توانند پیامی را به هر کجا که کاربران محصولات بروند منتقل کنند.

 

چاپ استیکر روی ماشین

 

5) استیکر ها خلاقیت شما را به مشتری نشان می دهند.

وقتی استیکر می‌سازید، فضای زیادی برای نمایش خلاقیت شما وجود دارد. استیکر را با استفاده از شکل، رنگ و طرح دلخواه خود سفارشی کنید. هرچه خلاقیت بیشتری در ساخت استیکر خود به خرج دهید، توجه افراد بیشتری را جلب محصول خود می کنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجی / چاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu