images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

برندینگ خودرو چیست

برندینگ ماشین چیست و چه مزایایی دارد؟

برندینگ ماشین و مزایای آن :

همه ما ماشین‌های استیکر دار را در جاده‌ها دیده‌ایم، خواه یک خودروی تمام‌بدنه یا تکی از آن باشد، با این حال بسیاری از کارمندان کسب‌وکار هنوز با خودروهایی بدون نام تجاری در حال تردد هستند – بنابراین، چرا از رقبای خود عقب بمانید و از این که کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار دهید، از مزیت استفاده نمی کنید؟

برندسازی وسیله نقلیه شما راهی برای بازاریابی وسیله نقلیه شماست که نیازی به تبلیغات اضافی، آگهی ها، بنرها و غیره ندارد، زیرا خودرو به تنهایی به عنوان برندی عمل می کند که می تواند به تنهایی به عنوان یک تبلیغ باشد.

در بازار رقابتی امروز، جلب توجه مخاطبان هدف شما روز به روز چالش برانگیزتر می شود، به همین دلیل برندسازی خودروهای شرکت بسیار مهم است.

در اینجا برخی از مزایای برندسازی خودرو آورده شده است:

 جلب توجه:

راز تبلیغات موثر این است که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید. برندسازی خودرو راهی بسیار به یاد ماندنی برای انتشار پیام کسب و کار شما و متمایز شدن از سایر رقبا است. برندسازی خودرو به قدری جذاب است که چشم مردم به طور طبیعی به سمت آنها می رود. هرچه بیشتر برند شما را ببینند و از آنچه ارائه می‌دهید آگاه شوند، در صورت نیاز به محصولات یا خدمات در زمینه تبلیغات به شما مراجعه خواهند کرد.

 

برندینگ ماشین

 

بازاریابی محلی:

هنگامی که در حال رانندگی در منطقه جغرافیایی که در حال سرویس دهی هستید، برند خود را در بازار محلی خود عرضه می کنید. برای مشاغل خدماتی، مشتریان معمولاً دوست دارند با یک شرکت محلی کار کنند، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. این یک مزیت بسیار خوب برای مشاغل خدماتی است. همینطور سایر مشاغل نیز از این مزیت بی بهره نیستند.

 

خلاقیت:

وسیله نقلیه شما یک بوم خالی است، بنابراین فضای زیادی برای خلاقیت در اثر هنری وجود دارد، خواه چند برگردان را ترجیح دهید یا یک روکش کامل. تبلیغات OOH (تبلیغات بیرون از خانه) کمتر از تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، چاپی یا دیجیتالی تهاجمی است، بنابراین فرصت بیشتری برای خلاقیت بدون حضور شما وجود دارد. سرمایه گذاری روی وسیله نقلیه خود نشانه ای برای دیگران است که کسب و کار خود را جدی می گیرید، نحوه ارائه وسیله نقلیه خود نشان دهنده غرور شما به شخصیت کاری شماست است که انجام می دهید.

 

 

چاپ استیکر برای ماشین

 

بازاریابی فوری:

یک وسیله نقلیه کاری استیکر دار به شما رضایت فوری می دهد، بدون انتظار یا امید کسی که پست اجتماعی، آگهی Google یا تبلیغات شما را ببیند. لحظه ای که وسیله نقلیه شما در جاده ای است که بازاریابی می کنید، دیده می شوید و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید. مشتریان این نوع تبلیغات را دوست دارند زیرا چیزی از آنها نمی خواهد.

 

چاپ استیکر روی ماشین پخش

 

دستیابی به مخاطب گسترده تر:

برچسب های برندتان روی خودروی شما به صورت 24 ساعته در هر جایی که ماشین شما می رود قابل مشاهده است. بسته به اینکه شرکت دارای چند اتومبیل است، تعداد دفعات آنها در جاده ها و مسافتی که طی می کنند، می توانند به صدها هزار بیننده در ماه برسند. یک خودروی استیکر دار، بیش از هر شکل دیگری از تبلیغات، می تواند به شرکت کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. بسیاری از کسب و کارها نسبت به سایر انواع تبلیغات خود، مشتریان بیشتری را از وسایل بسته بندی شده خود به دست می آورند.

 

 مقرون به صرفه :

برخلاف سایر تبلیغات که تا زمانی که تبلیغ می کنید هزینه های تکراری دارند، می توانید با هزینه کمتر هر چند وقت یکبار چسب خودروی خود را تغییر دهید. شما می توانید برای برندسازی خودروی خود با لوگوی انتخابی خود، سرمایه گذاری اولیه انجام دهید و نگران استفاده طولانی مدت از خودرو خود نباشید.

 

برندسازی خودرو

 

حفاظت :

نام تجاری خودرو به محافظت از بدنه خودروی شما در برابر خط و خش و فرورفتگی های کوچک کمک می کند. نصاب استیکر خودرو نیز می تواند به راحتی برچسب را بدون آسیب رساندن به رنگ خودرو جدا کند. اگر زمانی به خرید و فروش آنها فکر می کنید، نام تجاری خودرو به حفظ وضعیت بهتر وسایل نقلیه شما کمک می کند.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر (روی ماشین) / چاپ روی ماشین های پخش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، چاپ استیکر، چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشین های پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu