images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

پاپ آپ

پاپ آپ استند چیست ؟

پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ استند نوعی نمایشگر است که از ساختار قاب پاپ آپ و پانل های گرافیکی PVC که به قاب متصل می شود برای ایجاد پس زمینه های چشم نواز و حرفه ای برای رویدادها، نمایشگاه ها مورد استفاده است.پاپ را با پایه های بنر اشتباه نگیرید. بنرها نمایشگرهایی کوچکتر و سبک وزن هستند که اغلب دارای یک سیستم گرافیکی جمع شونده هستند ولی پاپ آپ ها دارای یک قاب بسیار بزرگتر هستند و چاپ آن ها به صورت دستی برای ایجاد یک دیوار پشتی گسترده و بدون درز اضافه می شوند.استندهای پاپ آپ به راحتی جمع می شوند و برای پس زمینه های تبلیغاتی گزینه ای مقرون به صرفه هستند. اگرچه ممکن است پاپ آپ ها بیشتر از بنرهای پاپ آپ هزینه داشته باشند، اما بدون نیاز به تعویض چاپ برای سال ها دوام خواهند داشت.

 

 

نحوه مونتاژ پایه پاپ آپ

مونتاژ پایه های پاپ آپ فوق العاده آسان است. قبل از خرید پاپ‌آپ خود، این عوامل دیگر را در نظر بگیرید:

  • شکل پایه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با فضایی که دارید مناسب باشد.
  • می توان از پایه های نمایش پاپ آپ برای ایجاد یک دیوار پشتی مستقیم یا منحنی استفاده کرد.
  • یک صفحه نمایش مستقیم پاپ آپ به عنوان پس زمینه خوب است اگر فضای کمی دارید زیرا می تواند همسطح روی دیوار بنشیند یا می تواند یک پس زمینه صاف به عنوان پس زمینه عکاسی برای مراسم ایجاد کند.
  • نمایشگرهای پاپ آپ خمیده کمی به سمت داخل منحنی می شوند معمولاً در رویدادها و نمایشگاه ها برای نمایش پیام ها و آثار هنری سفارشی شما استفاده می شوند.

 

چرا از استندهای پاپ آپ استفاده کنیم؟

علیرغم اینکه نمایشگرهای پاپ آپ نسبتا کوچک و سبک هستند، پس از مونتاژ، از لحاظ بصری یک پایه نمایشگر قابل توجه هستند.سیستم‌های نمایشگر نمایشگاه‌های تجاری اغلب مستعد سایش و پارگی هستند زیرا گرافیک و برخی سخت‌افزارهای ارزان قیمت ممکن است آسیب ببینند. در حالی که گرافیک روی نمایشگرهای پاپ آپ در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است آسیب ببیند، به طور کلی یک پاپ آپ سرمایه گذاری محکمی است زیرا فریم فلزی آن محکم ساخته شده است و باید برای چندین سال دوام بیاورد. به جای خرید یک پایه جدید هر چند سال، می توانید به سادگی گرافیک را جایگزین کنید، به این معنی که هزینه شما بسیار کمتر است. پاپ‌آپ‌ها را می‌توان به راحتی به هم متصل کرد یا آن‌ها را متناسب با انواع فضاهای نمایش سفارشی کرد. از آنجایی که آنها از پانل های گرافیکی تشکیل شده اند، برای غرفه دارانی که می خواهند پیام خود را برای یک نمایشگاه خاص تغییر دهند، ایده آل هستند زیرا پانل های جدید را می توان به راحتی چاپ و به همان غرفه متصل کرد.

 

انواع پاپ آپ

نمایشگرهای پاپ آپ کلاسیک محبوب ترین نوع پایه پاپ آپ هستند. آنها از یک قاب آلومینیومی جمع شونده تشکیل شده اند که می تواند به اندازه های بزرگ گسترش یابد تا دیوارهای پشتی را ایجاد کند که می تواند برای نمایشگاه ها و سایر رویدادهای تبلیغاتی استفاده شود. این قاب‌ها به دو شکل اصلی می‌باشند: منحنی یا مستقیم، اگرچه پیکربندی‌های خمیده‌تر و بزرگ‌تر، L شکل، U شکل یا جزیره‌ای با پیوند دادن تعدادی از قاب‌ها به یکدیگر برای تشکیل سیستم‌های پاپ آپ مرتبط در دسترس هستند.

 

 

مزایای پاپ آپ

شاید شما هم به مزایای فراوان این عنصر تبلیغاتی در تبلیغات بهتر در نمایشگاه ها پی برده باشید که به جستجوی آن پرداخته اید و کنجکاو شده اید که این مطلب را بخوانید. ما نیز در ادامه بطور خلاصه و موردی به برخی از مزایای پاپ آپ استندهای نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

  • استفاده از آنها بصورت خود ایستا و استفاده از استند پاپ آپ به صورت دوطرفه سبکی و امکان استفاده در نمایشگاه های روباز و سرپوشیده با توجه به تعداد دفعات استفاده از آن می تواند به شدت مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.
  • نصب و راه اندازی پاپ آپ استند ها ساده و سریع است و خیلی راحت و با چند پیچ جمع آوری می شود.
  • وزن سبک پاپ آپ استند نمایشگاهی به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری از دیگر مزیت های پاپ آپ ها استحکام بالا آنها در برابر فشار و ضربه است.
  • پرتابل هستند به این معنی که شما برای راه اندازی آنها نیاز به تجهیزات و توان حرفه ای بالایی ندارید.
  • پاپ آپ استند ها را می توان با توجه به نیاز مشتری به هر شکل و طرحی طراحی کرد.

 

ابعاد پاپ آپ

در پاپ آپ تخت طول پاپ آپ روی یک مسیر صاف و تخت قرار دارد و کتد لمینت یا بنر چاپی روی آن به صورت صاف دیده می‌شود.ابعاد پاپ آپ تخت می‌تواند به صورت شبکه‌های 3*1، 3*2، 3*3 ،3*4، 3*5 باشد. استفاده از لمینت روی طرح چاپی موجب افزایش مقاومت و ماندگاری آن می‌شود.در طول پاپ آپ به صورت قوس دار یا کرو روی زمین قرار گرفته و به همین دلیل طرح چاپ شده روی سازه به صورت منحنی یا خمیده نشان داده می‌شود.ابعاد پاپ آپ قوس دار برحسب تعداد شبکه‌های ساخته شده توسط سازه فلزی پاپ آپ متغیر بوده و مانند ابعاد پاپ آپ تخت است.

 

چاپ پاپ آپ

چاپ پاپ آپ در ابعاد مختلف با دستگاه‌های چاپ فضای داخلی (indoor)انجام می‌گیرد اما از آنجایی که ابعاد پاپ آپ نمایشگاهی بزرگ است جلوه بصری خوبی را برای جذب مشتری ایجاد می‌کند به همین دلیل برای طراحی و چاپ آن باید دقت زیادی به خرج داده شود.کتد لمینت و بنر، پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ تبلیغاتی و چاپ پاپ آپ نمایشگاهی است.

 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهیپاپ آپاستندهای نمایشگاهی/ می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، مزایای پاپ آپ، ابعاد پاپ آپ، چاپ پاپ آپ، مونتاژ پاپ آپ.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu