images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش
English
فارسی

    

چک لیست هایی حین نمایشگاه جهت بهبود عملکرد

چک لیست هایی مهم حین برگزاری نمایشگاه

درباره ما،طرح و  تبلیغات  سازه نمایشگاهی 

چک لیست هایی مهم حین برگزاری نمایشگاه:

نمایشگاه تجاری بدون شک یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی است. هر غرفه‌داری که به دنبال ارتقای بازی خود در نمایشگاه تجاری است، باید زمان خود را صرف یادگیری نحوه برنامه‌ریزی بهتر برای رویداد کند.

اگر شما مقاله ی قبلی را خوانده باشید و طبق آن عمل کرده باشید، شما همه پایه ها را پوشش داده اید، و در نهایت، زمان نمایش است. در اینجا یک چک لیست نمایشگاه تجاری وجود دارد که باید در روز برگذاری نمایشگاه دنبال کنید تا به شما در اجرای برنامه و دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

 

1- بازار فروش را کنار بگذارید، به جای آن سؤال بپرسید

بازاریاب های زیادی وجود دارند که سعی می کنند فروش خود را در سراسر منطقه کنوانسیون انجام دهند، و تقریباً هر شرکت کننده نمایشگاه معاملات معمولی این را می داند و انتظار دارد. اما جرأت متفاوت بودن را داشته باشید اگر نتایج بهتری می خواهید. کارکنان شما باید به جای پرش از بازار فروش، سؤالات جالبی بپرسند که می تواند منجر به گفتگو شود. گفتگوهای واقعی و جذاب با مشتریان بالقوه به احتمال زیاد منجر به مشتریانی می شود که به کارکنان شما اجازه می دهند به آنها بفروشند.

چک لیست حین برگذاری نمایشگاه

 

2- قابلیت های محصول خود را به نمایش بگذارید

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه شرکت‌کنندگان شما را به خاطر بسپارند، اجرای نمایش محصولات زنده است. آماده باشید که فراتر از ویژگی ها و مزایا بروید و آنچه محصول شما می تواند برای مشتریان بالقوه انجام دهد را به نمایش بگذارید.

اگر می خواهید نمایش خود را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل کنید، از لپ تاپ استفاده نکنید. در عوض، مانیتورهای بزرگ را انتخاب کنید یا اجازه دهید مشتریان بالقوه خودشان محصول را آزمایش کنند.

3- فعال شوید

کارکنان نمایشگاه شما باید در طول نمایشگاه هوشیار و فعال باشند. آنها باید در تمام طول نمایش پر جنب و جوش باشند، راه بروند، راست بایستند و با استفاده از زبان بدن مثبت پیام های مناسبی را ارسال کنند.

افرادی که تمام روز می نشینند یا حرکت نمی کنند دعوت کننده نیستند و پیام اشتباهی را برای شرکت کنندگان ارسال می کنند در اصل زبان بدن آن ها این مسئله را نشان می دهد که دوست ندارند در آن مکان باشند

نکاتی جهت بهبود عملکرد حین نمایشگاه

4- راهرو را درگیر نگه دارید

از این اشتباه که صرفاً در نمایشگاه خود منتظر بمانید تا مشتریان بالقوه به سراغ شما بیایند، خودداری کنید. علاوه بر داشتن شخصی در داخل نمایشگاه خود برای صحبت با مشتریان احتمالی، با قرار دادن یک یا دو نفر در تیم خود در راهرو برای جلب توجه شرکت کنندگانی که از آنجا می گذرند، کارها را ارتقا دهید. افزودن این مورد به چک لیست های نمایشگاه تجاری می تواند تعداد افرادی را که کارکنان شما در طول نمایشگاه با آنها درگیر می شوند افزایش دهد.

5- کارت ویزیت جمع آوری کنید

به طور معمول، رقابت شما در حال ارائه بروشورها و همه هزینه های رایگان قابل تصور برای سرمایه گذاران بالقوه است. در حالی که دادن اقلام اشکالی ندارد، فراموش نکنید که نام ها و مخاطبین یا کارت های ویزیت را جمع آوری کنید. ایمیل‌هایی را بعد از نمایش دنبال کنید تا خاطره‌انگیز شوید و از رقابت جدا شوید.

چک لیست ضروری حین نمایشگاه
6- در رسانه های اجتماعی به روز باشید

تمرکز برنامه های رسانه های اجتماعی که در گوشی هوشمند نشان داده می شوند نشان می دهد که با بروز بودن در رسانه های اجتماعی و با استفاده از هشتگ های مرتبط در مورد نمایشگاه خود، دسترسی خود می توانید دسترسی خود را به حد اکثر برسانید. به یاد داشته باشید که درخواست های دوستی جدید را با افراد بالقوه تمدید کرده و بپذیرید زیرا این یک راه عالی برای گسترش شبکه شما است.

7- یادداشت بردارید

شما این فرصت را دارید که کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به همه افراد حاضر در نمایشگاه ارائه دهید. آن‌ها می‌خواهند نظرات خود را در مورد آنچه شما ارائه می‌دهید با شما در میان بگذارند. برای یادآوری همه چیز به حافظه خود تکیه نکنید. با یادداشت نظرات آنها در یک دفترچه یادداشت، به خصوص سؤالات مکرر و مسائل یا نگرانی های رایج، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

مقالات

دسته بندی

فهرست مقالات

  مشاوره، طراحی  دیجیتال مارکتینگ چاپ  سازه های نمایشگاهی  دکوراسیون داخلی  آموزش و مهارت
برندسازی و بازاریابی شبکه ایتفاوت اپلیکیشن با وب سایتطراحی و پشتیباتی وب سایتمدیریت اینستاگراماستراتژِی کسب و کار در اینستاگرامراه های کسب درآمد آنلاینمراحل طراحی، چاپ و بسته بندی محصولاتطراحی تبلیغاتیتبلیغات چیست؟کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدبرندسازیSEO / بهینه سازی موتورانواع روش های تبلیغاتلوگو چیست؟ نحوه طراحی لوگو7 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیتتبلیغات دهان به دهان (WOM) چیست؟PPC چیست؟بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ چیست؟باید ها و نباید ها در طراحی تراکتنکاتی در مورد بازاریابی فصلیDPI و PPI چیست و چه تفاوت هایی با هم دارنداستراتژی تبلیغاتیانواع استراتژی های تبلیغاتیچرا هر کسب و کار به یک وب سایت احتیاج دارد؟عکاسی صنعتی جیست؟چگونه طرح خود را برای چاپ آماده کنیمSEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟تکنیک های SEOتاریخچه صنعت چاپ در جهان و ایرانانواع روکش چاپ (سلفون، لمینیت، یووی و ورنی)بنر چیست؟ فلکس چیست؟ تفاوت بنر و فلکس چیست؟چاپ دیجیتال چیست؟ مزایا و انواع چاپ دیجیتال چیست؟چاپ و طراحی ست اداری شامل چه مواردی می شود؟چاپ افست چیست؟کارکرد و عملکرد تبلیغات ماشین های پخشچاپ استیکر چیست؟ چاپ مش چیست؟کارت پی وی سی و کاربردهای آنطریقه نصب استیکرانواع استیکرمزایای چاپ استیکرچاپ فضای داخلیچاپ استیکرتفاوت چاپ استیکر و مشنحوه چاپ استیکر های وینیلمش و مزایای آن در تبلیغاتبرندینگ ماشین چیست و چه مزایایی دارد؟تفاوت بین بروشور و کاتالوگ چیست؟لمینیت مات و براق، کدام یک مناسب تر است؟تفاوت چاپ indoor و outdoor چیست؟روکش چاپ UV یوویوظایف و مسئولیت های ناظر چاپ چیست؟پج ایده چاپ مقرون به صرفهبهترین مکان های نصب استیکر تبلیغاتیمزایای چاپ کتاب برای شرکتچاپ لارج فرمت چیست؟نکاتی در چاپ کاتالوگچاپ سفارشی با جوهر متالیکچاپ تبلیغاتی روی اتوبوستبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟باید ها و نباید ها در استیکر ماشینآماده سازی ماشین برای نصب استیکرکاتر پلاتر وینیل چیست؟تبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟علت لمینیت کردن استیکرهای ماشینانواع متریال استیکرانواع کاغذ و مشخصات آن جهت چاپ دیجیتال و چاپ افستنکاتی درباره طراحی استیکر ماشینپاپ آپ استند چیست؟سازه های نمایشگاهی قابل حمل و تفاوت های آن هاانواع سازه های نمایشگاهی پرتابلتخته شاسی چیست و چه کاربردی دارد؟غرفه سازی نمایشگاه نکاتی در طراحی غرفه های نمایشگاهیچگونه غرفه نمایشگاهی موفقی داشته باشیم؟سه مرحله در برنامه ریزی برای نمایشگاهاستند های X چیست؟ چه مزایا و چه معایبی دارند؟میز کانتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟چک لیست هایی مهم پیش از برگزاری نمایشگاهچک لیست هایی مهم حین از برگزاری نمایشگاهرول آپ استند چیست؟طراحی غرفه نمایشگاهیآشنایی با تابلوهای دکوراتیوتابلو بوم نقاشیتابلو بوم کنواس چیست؟کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلیکاغذ دیواری چیست؟ انواع کاغذ دیواریروانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلیفنگشویی در دکوراسیون داخلیاصول اولیه طراحی داخلیبهترین کتاب ها در زمینه دکوراسیون داخلیانواع کاغذ دیواریچاپ بوم نقاشیدکوراسیون اداریتابلو بوم های نقاشی در دکوراسیون داخلینقاشی دیجیتال چیست؟اهمیت استفاده از پرده چیست؟ چاپ و طراحی پردهاستفاده از استیکر در دکوراسیون داخلیبازاریابی پوستر چیست؟مزایای استفاده از تابلو بوم نقاشیچگونه رنگ ها را برای طراحی داخلی ترکیب کنیم؟لایت باکس پاپ آپ چیست؟انواع سبک های نقاشی که هر هنرمند باید بشناسد7 اصل اساسی طراحی داخلیآموزش مقدماتی فتوشاپآموزش فتوشاپ برای مبتدیانآموزش فتوشاپ قسمت 2آموزش فتوشاپ پیشرفتهجملات انگیزشیآموزش عکاسیمهارت بازاریابیتفکر استراتژیکزبان بدنمدیریت استرساصول و فنون مذاکرهکتاب های مدیریتیمدیریت منابع انسانیکارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدRGB / CMYK تفاوت میان آن هاچیست و کدامیک بهتر است؟آینده تبلیغات چاپی چگونه است؟تفاوت جوهر سالونت و اکوسالونتبهترین ایده هدیای تبلیغاتیروش های یادگیری فروشسرمایه گذاری شغلی7 اصل هرمتیکافزایش فروش با تبلیغات فصلیانواع مختلف تقویم مورد استفاده در سراسر جهانطراحی نرم افزاراهداف بلند مدت زندگی

مشاوره و ثبت سفارش

66903531-2 (021) – 2210250 (0935)

با ما در ارتباط باشید

صفحه اصلی درباره مامشاوره و طراحیچاپسازه های نمایشگاهیدکوراسیون داخلیسفارش آنلاینارتباط با ما  مقالاتنقشه سایت

کپي رايت © تمامي حقوق مربوط به گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) می باشد . طراحی و پشتیبانی سایت | طرح و نقش

Main Menu