images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش
English
فارسی

    

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه

چاپ استیکر  تبلیغات  طراحی تبلیغاتی  سازه نمایشگاهی  پاپ آپ  رول آپ  میزکانتر  قاب فنری  پوستر اسنپ  فوم برد  استندکاتالوگ 

غرفه نمایشگاهی چیست؟

طبق تعریف، غرفه نمایشگاهی به معنای ساختاری است که به خوبی طراحی شده است که توسط برندها در نمایشگاه ها برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می شود. خوب، آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. یک غرفه نمایشگاهی جذاب و خوش ساخت همیشه توسط متخصصین به معنای غرفه سازان نمایشگاهی طراحی می شود. این غرفه های نمایشگاهی به گونه ای ساخته شده اند که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات و خدمات خود را به حرفه ای ترین و جذاب ترین شکل ارائه دهند. این پلت فرمی است که در آن متخصصان فروش می توانند به مشتریان خود بینش دقیقی از محصولات و خدمات خود ارائه دهند. این غرفه‌های نمایشگاهی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برندها بتوانند با راحت‌ترین حالت ارتباط برقرار کنند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند که در نهایت منجر به فروش و بیشتر می‌شود.

دکوراسیون غرفه

غرفه سازان نمایشگاهی چگونه غرفه شما را طراحی می کنند؟

غرفه سازان نمایشگاهی نقش مهمی در طراحی غرفه نمایشگاهی شما دارند. آنها نه تنها طراحی می کنند بلکه هدف و هدف شما از شرکت در نمایشگاه ها را نیز درک می کنند. در اینجا مراحلی وجود دارد که سازندگان غرفه نمایشگاهی هنگام طراحی غرفه شما در نظر می گیرند.

هدف خود را درک کنید و مفهوم را توسعه دهید

طراحان حرفه ای غرفه نمایشگاه همیشه هدف شما را درک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که غرفه شما به بهترین وجه با اهداف و اهداف شما مطابقت دارد و تأثیر قابل توجهی در روز نمایشگاه می گذارد. ایده های طراحی غرفه شما بر اساس فضای کف، بودجه و محل غرفه شما در سالن نمایشگاه خواهد بود. گرافیک و تجهیزات نیز مطابق با محل استند شما تعیین می شود. سازندگان غرفه‌های نمایشگاهی در آلمان چه یک نمایشگاه تجاری محلی یا یک نمایشگاه بین‌المللی باشد، از طراحی غرفه‌های نمایشگاهی که هنگام نمایشگاه در آلمان یا هر جای دیگر اروپا به نفع شماست، به خوبی آگاه هستند.

ایده های طراحی را به اشتراک بگذارید

زمانی که شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی شما مشخصات غرفه را داشته باشد، ساخت غرفه شما آغاز خواهد شد. می توانید در مرحله طراحی تغییراتی را در طرح ایجاد کنید. غرفه ساز شما مطمئن خواهد شد که غرفه نمایشگاهی شما بهترین استفاده را از فضایی که به شما اختصاص داده شده است. پیمانکار غرفه شما بودجه شما را می داند و در حین توسعه مفهوم طراحی در بودجه شما باقی می ماند، زیرا آنها سال ها در طراحی غرفه بر اساس اندازه فضا، بودجه، اندازه غرفه، محل غرفه، هدف برند و غیره تخصص کسب کرده اند.

ساخت غرفه

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی را طبق هدف خود نهایی کنید

هنگامی که از مفهوم طراحی نهایی راضی بودید، ساخت غرفه شما آغاز خواهد شد. سازندگان غرفه نمایشگاهی ماهر و واجد شرایط همیشه با انواع مواد درجه یک کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که غرفه شما نشان می دهد که چقدر به تجارت و مشتریان خود اهمیت می دهید.

نصب غرفه نمایشگاهی 

از توسعه مفهومی گرفته تا مونتاژ تجهیزات و تاسیسات در محل نمایشگاه، طراحان غرفه نمایشگاهی هر چیزی را که برای اجرای یک نمایش خوب نیاز دارید پوشش می دهند. کارشناسان نصب اطمینان حاصل می کنند که نمای نهایی غرفه نمایشگاهی شما همان چیزی است که در وهله اول نهایی کرده اید و تصور کرده اید. آنها مطمئن خواهند شد که هیچ مشکلی در لحظه آخر وجود ندارد.

./غرفه سازی نمایشگاه_files/frame.html

استند خود را زیبا کنید

مونتاژ غرفه شما با تمام تجهیزات و فناوری های مورد نیاز یکی از وظایف کلیدی غرفه ساز نمایشگاهی شما است. نصب نهایی همچنین شامل ویژگی های اضافی مانند نورپردازی، میز، تلویزیون و هر چیزی است که غرفه نمایشگاه شما را جلب کند.

مدیریت پروژه

طراحان حرفه ای غرفه نمایشگاهی همیشه این واقعیت را درک می کنند که برنامه ریزی و اجرای غرفه نمایشگاهی برای نمایشگاه تجاری می تواند یک کار دست و پا گیر باشد. برای اینکه کارها برای شما یکپارچه و بدون دردسر باشد، یک مدیر پروژه اختصاصی در کنار خود خواهید داشت. این شخص در تمام مراحل، از توسعه مفهوم تا نصب، نقطه تماس شما باقی می ماند. خواه هماهنگی بین شما و سازمان‌دهنده، رسیدگی به امور اداری یا نظارت بر ساخت غرفه باشد، مدیر پروژه برای همه چیز مخاطب شما خواهد بود. در مجموع، مدیر پروژه شما اطمینان حاصل می کند که نمایش شما طبق برنامه پیش می رود.در صورت خرید غرفه نمایشگاهی، از پیمانکار غرفه خود بپرسید که آیا غرفه شما برای فضاها و چیدمان های مختلف قابل تنظیم است یا خیر. هنگامی که یک پایه می‌خرید، می‌خواهید بارها و بارها از پایه خود استفاده کنید، که تنها در صورتی امکان‌پذیر است که پایه از مواد با کیفیت عالی ساخته شده باشد و بتواند در برابر سایش مقاومت کند. مطمئن شوید که پیمانکار غرفه شما چنین تضمینی را به شما ارائه می دهد.

ساخت غرفه در نمایشگاه

استانداردهای روش های کارایی هزینه را ارزیابی کنید

زمانی که قصد شرکت در یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری را دارید، باید نوع خاصی از بودجه را داشته باشید. و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بیش از حد برای غرفه نمایشگاه خود خرج کنید. غرفه ساز نمایشگاهی واجد شرایط و آموزش دیده همیشه در حد بودجه شما خواهد بود. مکان اجاره، زمان، و هزینه های بالای پیمانکار و کارکنان پرهزینه شما می تواند به هزینه نهایی غرفه نمایشگاه شما اضافه کند. اطمینان حاصل کنید که بسته اجاره ای که قصد دارید نهایی کنید، همه چیز را شامل می شود و هزینه اضافی در بر ندارد.

معیارهای اخلاق کاری را بسنجید

فقط تصور کنید که غرفه شما در زمان مشخص آماده نیست یا غرفه شما آماده است اما در روز نمایشگاه به موقع تحویل داده نشده است. شبیه یک کابوس به نظر می رسد؟ این دلیلی است که شما باید اخلاق کاری سازنده غرفه نمایشگاهی خود را بسنجید. اطمینان حاصل کنید که پیمانکار شما به اخلاق کاری صحیح سوگند یاد می کند و به جدول زمانی و استانداردهای کیفیت پایبند است. شفافیت عامل دیگری است که می تواند به شما در سنجش اخلاق کاری کمک کند. اگر غرفه ساز نمایشگاهی شما می تواند بسته به اندازه غرفه و طرحی که از بین طیف گسترده ای از طرح های موجود با آنها انتخاب می کنید، هزینه ای را در وب سایت خود به شما ارائه دهد، هیچ چیزی شبیه آن نیست. این بدان معنی است که آنها در مورد قیمت های خود شفاف هستند و نمی خواهند در آخرین لحظه شما را با هزینه های پنهان غافلگیر کنند. با این حال، سفارشی‌سازی همیشه با هزینه‌های اضافی همراه است، اما مطمئن شوید که پیمانکار شما نیز در این مورد زیاده روی نمی‌کند.

غرفه سازی نمایشگاه

خدمات کامل داخلی

بسیاری از سازندگان این روزها اغلب برخی از قسمت های طراحی غرفه شما را به سایر خدمات غرفه نمایشگاهی واگذار می کنند. برای شما مهم است که بدانید آیا چیزی به پیمانکار دیگری ارائه می‌شود، زیرا این احتمال وجود دارد که خلاصه‌ای که ارائه کرده‌اید فیلتر شود زمانی که به پیمانکار دیگری می‌رسد و در نتیجه، نتیجه نهایی طراحی ممکن است با آنچه شما ارائه می‌کنید متفاوت باشد. متصور شده اند. داشتن پیمانکار دیگری نیز ممکن است هزینه نهایی شما را افزایش دهد. ارائه طرح غرفه خود به سازنده غرفه نمایشگاهی که خدمات کامل داخلی را از ساخت مفهومی گرفته تا نصب و تدارکات ارائه می دهد، همیشه بهترین گزینه است.نکاتی که باید قبل از ارائه خلاصه طراحی به پیمانکار غرفه در نظر بگیرید به عنوان یک مشتری، طراحی مختصر آخرین چیزی است که می خواهید با آن مسخره کنید. خلاصه طراحی شما نتیجه پروژه شما را تعیین می کند. پیمانکار حرفه ای غرفه فرم مختصری را در اختیار شما قرار می دهد که باید با دقت کامل آن را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات به درستی پر شده است. اما کار شما به اینجا ختم نمی شود. همچنین ممکن است لازم باشد هنگام ارائه خلاصه طراحی کامل، اطلاعات زیر را نیز لحاظ کنید. درباره شرکت جزئیات شرکت شما باید شامل محصولات و خدمات، کشورهایی که در آنها فعالیت می کنید و مدت زمان تاسیس شما باشد. هر نوع جزئیات شرکتی که فکر می کنید می تواند برای طراح غرفه شما مفید باشد را به اشتراک بگذارید. درباره غرفه – جدا از اندازه غرفه و سایر مشخصات، پیمانکار غرفه نمایشگاهی شما باید هدفی را که می خواهید از غرفه نمایشگاهی خود به دست آورید، بداند. چه در حال تغییر نام تجاری یا راه اندازی یک محصول جدید هستید، از ارائه این جزئیات مهم به طراح غرفه نمایشگاه خود دریغ نکنید. خلاصه طراحی شما باید در مورد جمعیت شناسی، مخاطبان هدف، USP ها، رقبا و غیره صحبت کند. اگر قصد دارید غذای تازه و هدایایی ارائه دهید، فراموش نکنید که همین موضوع را در خلاصه ذکر کنید. نحوه کار با استند (با تصاویر، سمعی و بصری، دمو و غیره) و تعداد افرادی که قرار است کار کنند نیز باید در خلاصه طراحی شما اضافه شود.

الزامات عملکردی 

اغلب اوقات، غرفه داران تمایل دارند جزئیات مهم مربوط به الزامات عملکرد غرفه را ارائه دهند. برای اطمینان از اینکه غرفه نمایشگاهی شما نیاز عملکردی شما را برآورده می کند، جزئیات مهمی مانند طرح سایت، جریان پیشنهادی ترافیک بازدیدکنندگان را به اشتراک بگذارید. آیا به آشپزخانه، فضای ذخیره سازی، وای فای، تلفن، طبقه مرتفع، کابینت های صفحه نمایش، قلاب های کیف حمل کننده نیاز دارید؟ اگر بله، ذکر این جزئیات را در خلاصه طراحی خود از دست ندهید. اطمینان حاصل کنید که به طراح غرفه نمایشگاه خود بگویید چگونه می خواهید داده های بازدیدکنندگان خود را به دست آورید بارکد یا با جمع آوری کارت ویزیت.

چک لیست و نکات دیگر عبارتند از:

اگر تصمیم خود را برای شرکت در نمایشگاه گرفته اید، مطمئن شوید که فضای نمایشگاه خود را خیلی زودتر رزرو کرده اید. رزرو لحظه آخری ممکن است با هزینه اضافی انجام شود. رزرو قبلی هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کند نه تنها باید فضای نمایشگاهی را از قبل رزرو کنید، بلکه اجاره غرفه نمایشگاهی نیز باید از قبل رزرو شود. این به آنها زمان مناسبی برای کار بر روی ساخت غرفه و تصاویر نمایشگاهی شما می دهد هنگامی که کتابچه راهنمای غرفه خود را همراه دارید، آن را بدون نقص به شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی خود ارسال کنید. به این ترتیب آنها ضرب الاجل سفارش خدمات مورد نیاز شما در نمایش نهایی را از دست نخواهند داد همچنین، محتوای گرافیکی و بصری خود را زودتر تصمیم بگیرید تا به سازنده غرفه نمایشگاه شما زمان داده شود تا قبل از نمایش نهایی یک نسخه نمایشی محصول را به شما ارائه دهد. مهم است که فردی از شرکت خود را برای ارتباط با تیم طراحی و مدیریت پروژه پیمانکار غرفه نمایشگاهی خود منصوب کنید. این کار ارتباط بی‌وقفه بین شما و پیمانکارتان را تضمین می‌کند و آنها همیشه کسی را خواهند داشت که در صورت وجود هرگونه شک یا سؤال با او تماس بگیرند. پارامتری را آماده کنید که بر اساس آن موفقیت نمایشگاه خود را قضاوت کنید.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی / پاپ آپ / استندهای نمایشگاهی / میزکانتر / تابلو های نمایشگاهی / اسپیس فریم و پانل / استند کاتالوگ / استند ایکس / استند رول آپ / قاب فنری / تخته شاسی و فوم برد / پوستر اسنپ / تابلو نور فلکس می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

مقالات

دسته بندی

فهرست مقالات

  مشاوره، طراحی  دیجیتال مارکتینگ چاپ  سازه های نمایشگاهی  دکوراسیون داخلی  آموزش و مهارت
برندسازی و بازاریابی شبکه ایتفاوت اپلیکیشن با وب سایتطراحی و پشتیباتی وب سایتمدیریت اینستاگراماستراتژِی کسب و کار در اینستاگرامراه های کسب درآمد آنلاینمراحل طراحی، چاپ و بسته بندی محصولاتطراحی تبلیغاتیتبلیغات چیست؟کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدبرندسازیSEO / بهینه سازی موتورانواع روش های تبلیغاتلوگو چیست؟ نحوه طراحی لوگو7 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیتتبلیغات دهان به دهان (WOM) چیست؟PPC چیست؟بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ چیست؟باید ها و نباید ها در طراحی تراکتنکاتی در مورد بازاریابی فصلیDPI و PPI چیست و چه تفاوت هایی با هم دارنداستراتژی تبلیغاتیانواع استراتژی های تبلیغاتیچرا هر کسب و کار به یک وب سایت احتیاج دارد؟عکاسی صنعتی جیست؟چگونه طرح خود را برای چاپ آماده کنیمSEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟تکنیک های SEOتاریخچه صنعت چاپ در جهان و ایرانانواع روکش چاپ (سلفون، لمینیت، یووی و ورنی)بنر چیست؟ فلکس چیست؟ تفاوت بنر و فلکس چیست؟چاپ دیجیتال چیست؟ مزایا و انواع چاپ دیجیتال چیست؟چاپ و طراحی ست اداری شامل چه مواردی می شود؟چاپ افست چیست؟کارکرد و عملکرد تبلیغات ماشین های پخشچاپ استیکر چیست؟ چاپ مش چیست؟کارت پی وی سی و کاربردهای آنطریقه نصب استیکرانواع استیکرمزایای چاپ استیکرچاپ فضای داخلیچاپ استیکرتفاوت چاپ استیکر و مشنحوه چاپ استیکر های وینیلمش و مزایای آن در تبلیغاتبرندینگ ماشین چیست و چه مزایایی دارد؟تفاوت بین بروشور و کاتالوگ چیست؟لمینیت مات و براق، کدام یک مناسب تر است؟تفاوت چاپ indoor و outdoor چیست؟روکش چاپ UV یوویوظایف و مسئولیت های ناظر چاپ چیست؟پج ایده چاپ مقرون به صرفهبهترین مکان های نصب استیکر تبلیغاتیمزایای چاپ کتاب برای شرکتچاپ لارج فرمت چیست؟نکاتی در چاپ کاتالوگچاپ سفارشی با جوهر متالیکچاپ تبلیغاتی روی اتوبوستبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟باید ها و نباید ها در استیکر ماشینآماده سازی ماشین برای نصب استیکرکاتر پلاتر وینیل چیست؟تبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟علت لمینیت کردن استیکرهای ماشینانواع متریال استیکرانواع کاغذ و مشخصات آن جهت چاپ دیجیتال و چاپ افستنکاتی درباره طراحی استیکر ماشینپاپ آپ استند چیست؟سازه های نمایشگاهی قابل حمل و تفاوت های آن هاانواع سازه های نمایشگاهی پرتابلتخته شاسی چیست و چه کاربردی دارد؟غرفه سازی نمایشگاه نکاتی در طراحی غرفه های نمایشگاهیچگونه غرفه نمایشگاهی موفقی داشته باشیم؟سه مرحله در برنامه ریزی برای نمایشگاهاستند های X چیست؟ چه مزایا و چه معایبی دارند؟میز کانتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟چک لیست هایی مهم پیش از برگزاری نمایشگاهچک لیست هایی مهم حین از برگزاری نمایشگاهرول آپ استند چیست؟طراحی غرفه نمایشگاهیآشنایی با تابلوهای دکوراتیوتابلو بوم نقاشیتابلو بوم کنواس چیست؟کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلیکاغذ دیواری چیست؟ انواع کاغذ دیواریروانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلیفنگشویی در دکوراسیون داخلیاصول اولیه طراحی داخلیبهترین کتاب ها در زمینه دکوراسیون داخلیانواع کاغذ دیواریچاپ بوم نقاشیدکوراسیون اداریتابلو بوم های نقاشی در دکوراسیون داخلینقاشی دیجیتال چیست؟اهمیت استفاده از پرده چیست؟ چاپ و طراحی پردهاستفاده از استیکر در دکوراسیون داخلیبازاریابی پوستر چیست؟مزایای استفاده از تابلو بوم نقاشیچگونه رنگ ها را برای طراحی داخلی ترکیب کنیم؟لایت باکس پاپ آپ چیست؟انواع سبک های نقاشی که هر هنرمند باید بشناسد7 اصل اساسی طراحی داخلیآموزش مقدماتی فتوشاپآموزش فتوشاپ برای مبتدیانآموزش فتوشاپ قسمت 2آموزش فتوشاپ پیشرفتهجملات انگیزشیآموزش عکاسیمهارت بازاریابیتفکر استراتژیکزبان بدنمدیریت استرساصول و فنون مذاکرهکتاب های مدیریتیمدیریت منابع انسانیکارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدRGB / CMYK تفاوت میان آن هاچیست و کدامیک بهتر است؟آینده تبلیغات چاپی چگونه است؟تفاوت جوهر سالونت و اکوسالونتبهترین ایده هدیای تبلیغاتیروش های یادگیری فروشسرمایه گذاری شغلی7 اصل هرمتیکافزایش فروش با تبلیغات فصلیانواع مختلف تقویم مورد استفاده در سراسر جهانطراحی نرم افزاراهداف بلند مدت زندگی

مشاوره و ثبت سفارش

66903531-2 (021) – 2210250 (0935)

با ما در ارتباط باشید

صفحه اصلی درباره مامشاوره و طراحیچاپسازه های نمایشگاهیدکوراسیون داخلیسفارش آنلاینارتباط با ما  مقالاتنقشه سایت

کپي رايت © تمامي حقوق مربوط به گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) می باشد . طراحی و پشتیبانی سایت | طرح و نقش

Main Menu