images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

طراحی غرفه های نمایشگاهی

نکاتی در طراحی غرفه های نمایشگاهی

8 نکته طراحی برای غرفه های رویداد ها و نمایشگاه ها :

با افزایش رقابت در میان غرفه های نمایشگاهی  شما باید با استفاده از تکنیک های دکوراسیون و خلاقیت خود توجه جمعیت بیشتری از افراد را به خود جلب کنید آیا آماده اید تا در دریای شلوغ غرفه داران خودنمایی کنید و سر و صدا ایجاد کنید؟ این 8 نکته را هنگام طراحی غرفه، نمایشگاه یا نمایشگاه بعدی خود دنبال کنید و تأثیر بیشتری خواهید داشت.

 

 1) فضای غرفه های خود را تعاملی کنید.

استفاده از فعالیت‌های غیرفعال برای جذب افراد، مانند تماشای صفحه ویدیو، به اندازه استفاده از عناصر تعاملی برای جذب بازدیدکنندگان مؤثر نخواهد بود. شرکت کنندگان دوست دارند در بازی های نمایشگاهی شرکت کنند، با احتمال احتمالی برنده جایزه. وادار کردن مردم به صرف زمان طولانی تری در غرفه شما به این معنی است که نمایندگان شما زمان بیشتری برای تعامل با مشتریان بالقوه دارند. از فناوری صفحه لمسی، هدایای میزبانی یا نمایش‌های نمایشی محصول استفاده کنید که مردم بتوانند در آن شرکت کنند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند.

 

2) پیام های کلیدی را بزرگ، مختصر و بالاتر از قد کمر نگه دارید.

با قرار دادن آنها در ارتفاع بالاتر از 1 متر  مطمئن شوید که همه پیام های کلیدی شما به راحتی قابل مشاهده هستند. لوگوی شرکت خود را در قسمت های مختلف غرفه قرار دهید تا برند خود را تقویت کنید. پیام خود را ساده نگه دارید و با چند عنوان تاثیرگذار که با فونت بزرگ و خوانا چاپ شده اند، خلاصه کنید تا به راحتی از راه دور قابل مشاهده باشد.

 

مشاوره و طراحی در ساخت غرفه

 

3) از فضای خالی و منفی چشم پوشی نکنید.

در حالی که نمی‌خواهید غرفه‌تان پراکنده باشد، به مزایای خالی گذاشتن فضای غرفه خود پی ببرید. آن را با مبلمان نامرتب و موجودی حجیم بسته بندی نکنید، آن را تمیز و جذاب نگه دارید. وقتی این مقدار فضای اضافی را دارید، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری هنگام صحبت با نمایندگان شما راحت خواهد بود .

به همین ترتیب، فضای منفی باید در گرافیک شما وجود داشته باشد. قانون کلی برای گرافیک غرفه این است که آنها باید 40 درصد فضای خالی داشته باشند. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پیام شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند یا برند شما را در تصاویر بصری زیاد دفن نمی کنند. به یاد داشته باشید، در اولین برداشت فقط یک عکس دریافت می کنید. غرفه خود را بیش از حد با اطلاعات اضافی شلوغ نکنید.

 

4) از قالب بندی و وضوح مناسب برای تصاویر اطمینان حاصل کنید.

اگرچه مدل فعلی آیفون عکس‌های مناسبی می‌گیرد و یک فیلتر عکس در اینستاگرام به عکس‌های تلفن همراه شما «پاپ» بیشتری می‌دهد، اما نمایشگرهای نمایشگاه تجاری شما به تصاویری با وضوح بالا و گرافیک‌هایی با فرمت مناسب نیاز دارند. در غیر این صورت، شما در معرض خطر داشتن آیتم های پیکسلی، تار یا کشیده روی مواد چاپی خود هستید. قبل از اینکه به چاپ بروید، یک طراح حرفه ای را استخدام کنید تا طرح شما را مطابق با برگه مشخصات تهیه کننده شما ایجاد کند.

 

سازه های نمایشگاهی

 

5) نام تجاری خود را از بالا به پایین ثابت نگه دارید.

غرفه خود را با برندسازی ثابت در کل منطقه طراحی کنید. از بنرها و تصاویر گرفته تا موارد رایگان و موارد دیگر، موضوع برند شما باید در تمام غرفه طراحی یکسان داشته باشد.

 

6) عنصر شگفتی را امتحان کنید.

اگر واقعاً می خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید، چیزی را که به آن تعلق ندارد در مرکز فضای نمایشگاه خود قرار دهید. هر تلاشی که می‌کنید، هدف الهام بخشیدن به شگفتی، سرگرمی یا – از همه بهتر – پاسخی است که مصرف‌کننده باید بداند که آنها را تشویق می‌کند وارد غرفه شوند و با برند شما درگیر شوند.

 

 غرفه نمایشگاهی

 

7) املاک و مستغلات" گرافیکی را درک کنید.

قسمت های خاصی در غرفه شما وجود دارد که از نظر بصری مهمتر از بقیه هستند. به عنوان مثال، دیوار پشتی نقطه کانونی اکثر غرفه های کوچک تا متوسط ​​است. شما باید مهمترین عنصر طراحی، پیام و لوگوی خود را در آنجا قرار دهید. غرفه های بزرگتر معمولاً حاوی چندین نقطه کانونی هستند و حتی ممکن است دارای دو دیوار پشتی باشند. این منطقه همیشه مرکزی برای املاک گرافیکی غرفه شما خواهد بود و باید حاوی مهم ترین اطلاعات در مورد برند شما باشد.

 

ساخت غرفه نمایشگاهی

 

8) از رنگ های مناسب استفاده کنید.

روانشناسی رنگ پیچیده است. افراد به دلایل مختلف به سمت رنگ های مختلف کشیده می شوند. رنگ‌ها و رنگ‌هایی که برای نمایشگر انتخاب می‌کنید می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام خود را برجسته کنید و تبلیغ کنید. رنگ‌های سردتر مانند آبی، سبز و سفید حرفه‌ای به نظر می‌رسند، اما جلب توجه نمی‌کنند. رنگ‌های گرم‌تر مانند قرمز، نارنجی و زرد جذاب‌تر هستند، اما باید عاقلانه از آن‌ها استفاده کرد، زیرا در صورت استفاده بیش از حد، می‌توانند طاقت‌فرسا باشند.

از تصاویر خلاقانه استفاده کنید

با گزینه های طراحی بسیار زیاد، هنگام طراحی غرفه نمایشگاه تجاری خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. برای تأثیر ماندگار بر بازدیدکنندگان، برخی از این نکات را در رویداد بعدی خود امتحان کنید.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی / اسپیس فریم و پانلمشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


کلمات کلیدی : گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، مشاوره و طراحی، طراحی تبلیغاتی، غرفه سازی، سازه های نمایشگاهی، اسپیس فریم، پانل، تبلیغات، استند های نمایشگاهی، برندینگ، طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، پاپ آپ

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu