images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

همه انسان ها، به یک خانه برای آسایش و استراحت نیاز دارند. همچنین خانه ها امنیت را هم برای ما به ارمغان می آورند. کاغذ دیواری، علاوه بر زیبایی خانه، از دیوار ها هم محافظت می کند. کاغذ دیواری امروزه از اصول اولیه در طراحی دکوراسیون منازل، سازمان ها، شرکت ها و ... می باشد.

 

کاغذدیواری

کاغذ دیواری بدلیل سادگی و سرعت در نصب و همچنین هزینه پایین، انتخاب بسیار مناسبی برای تزیین مکان های مختلف خانه است. کاغذ دیواری ها در پوشاندن ناصافی و خرابی های روی دیوار نیز بسیار عالی عمل می کنند در صورتیکه رنگ آمیزی نمی تواند این خرابی ها را کامل بپوشاند. با استفاده از پیشرفت روزافزون، کاغذ دیواری ها و مدل های متنوع آنها، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای بخش های مختلف ساختمان، کار ساده ای نیست. استفاده از کاغذ دیواری در اتاق ها خواب، سالن های پذیرایی، اتاق کودکان، راهروها و ... امکان پذیر است. جنس کاغذ دیواری در چند نوع می باشد که باتوجه به قیمت آن متفاوت خواهد بود. 

 

پوستر تایپوگرافی

 

کاغذ دیواری چیست و چگونه نصب می شود؟

این وسیله، یک شیء تزیینی در شکل و رنگ های متفاوت است که می تواند خانه را بسیار زیباتر کند. کاغذدیواری، همچنین می تواند خط و خش های دیوار را پنهان کند یا به عنوان یک محافظ برای دیوار استفاده شود. همچنین این پوشش، بیشتر به صورت متری، یا رولی فروخته می شود.

همان طور که قبل از نقاشی، دیوار را آماده سازی می کنند تا فرورفتگی و برآمدگی نداشته باشد، در نصب کاغذدیواری هم این کار انجام می شود.  ابتدا به وسیله بتونه  یا گچ، زیرسازی را انجام می دهند سپس کاغذ دیواری را روی دیوار نصب می کنند.

 

پوستر دیواری

 

دلیل انتخاب کاغذ دیواری چیست؟

  • زیبا سازی خانه
  • آماده سازی و نصب در زمان کوتاه
  • هزینه پایین و مقرون به صرفه
  • تنوع در انتخاب
  • پوشاندن عیوب دیوار

 

نکاتی برای استفاده از کاغذ دیواری

- هر جنسی از کاغذ دیواری قابل نصب روی هر دیواری نیست. اگر دیوار شما گچی باشد، تقریبا همه نوع کاغذدیواری را می توانید استفاده کنید. اما روی دیوارهای سیمانی، به دلیل منافذ زیاد، نمی شود کاغذ دیواری را به آسانی نصب کرد.

- کاغذ دیواری ها می توانند از دیوار کنده شوند. بنابراین می توانید در صورت نیاز ، آنها را از روی دیوار بکنید. برای این کار می توانید روی آن آب بپاشید یا حتی از بخار آب استفاده کنید. محلوله ایی هم برای این منظور وجود دارند.

- مواظب باشید روی کاغذ دیواریتان چیزی نوشته نشود، زیرا پاک کردن آن سخت و درده ساز است.
 
کاغذ دیواری سه بعدی
 

بنابراین یکی از پوشش هایی که به منظور زیباسازی دیوار ها استفاده می شوذ، کاغذ دیواری است. شما می توانید به راحتی از کاغذدیواری استفاده کنید و ظاهری نو به خانه خود دهید. این وسایل  از روی دیوار به راحتی کنده می شوند و می توانید در زمان دلخواه آنها را از دیوارتان بکنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلیچاپ کاغذ دیواری می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، خانه مدرن، کاغذ دیواری، پوستر، نصب کاغذدیواری، زیبایی خانه، تزئین منزل، اتاق کودک، سالن پذیرایی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu