images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

تابلو دکوراتیو

آشنایی با تابلوهای دکوراتیو

از اصلی ترین عوامل زیبایی در دکوراسیون داخلی استفاده از انواع مدل تابلو دکوراتیو، تابلو مدرن و به طور کلی انواع تابلو دیواری است. تابلو های دکوراتیو علاوه بر اینکه ظاهر دیواری که تابلو بر روی آن نصب شده است رو تغییر میدهد بلکه در جان بخشی هرچه بیشتر فضا و گرم تر کردن فضای داخلی دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد.

شما برای انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو پذیرایی و موارد استفاده از ان ها که همخوانی با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد نیازمند اطلاعاتی در مورد انواع طرح های تابلو دکوراتیو هستید که تصمیم بگیرید.

 

تابلو دکوراتیو چیست؟

تابلو یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می آید. تابلوها جهت جان بخشیدن هر چه بیشتر به فضا، گرما بخشیدن و روح دادن به فضای داخلی و اضافه کردن رنگ به محیط، کاربرد دارند. همچنین تابلو ها به فضای شما اصالت هنری می بخشد و باعث می شود فضای دکوراسیون شما منحصر بفرد به نظر برسد. تابلو دکوراتیو نوعی از تزیین دیواری است که دارای انواع مختلفی از نظر موضوعی ،تکنیکی، سبک تابلو و ... است. به عنوان مثال تابلو نقاشی رنگ روغن و تابلو چاپی دونوع مختلف از تابلو دکوراتیو بر اساس تکنیک ساخت هستند.

 

تابلودکوراتیو تایپوگرافی

 

انواع تابلو دکوراتیو

تابلوهای دکوراتیو انواع مختلفی دارند که شامل تابلو نور دکوراتیو، تابلو دیواری چند تکه، تابلو بوم نقاشی، تابلو دکوراتیو مدرن و تابلو دکوراتیو برجسته ارایه می شوند. از پر طرفدار ترین تابلو دکوراتیو بر اساس سبک می شود از تابلو دکوراتیو مدرن، تابلو دکوراتیو کلاسیک، تابلو دکوراتیو انتزاعی، تابلو دکوراتیو فانتزی نام برد.

تابلو دیواری چند تکه به تابلو چند تکه مدرن هم معروف است. تابلو ها از جهت محل استفاده هم به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل تابلو دکوراتیو اتاق کودک، تابلو دکوراتیو پذیرایی، تابلو دکوراتیو آشپزخانه و تابلو دکوراتیو مکانهای بیرونی مثل محل کار کافی شاپ ها، ساختمان های اداری و مراکز تجاری دسته بندی می شوند. تابلو نور دکوراتیو که به لایت باکس هم معروف هستند در واقع به شکل جعبه ای از نور هستند که نور از پشت به تصویر تابیده می شود که بیشتر در کافی شاپ ها و مراکز تجاری و تفریحی کاربرد دارند.

 

تابلو چند تکه مدرن

 

انتخاب سایز مناسب تابلو

علاوه براین ها مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید، سایز مناسب تابلو با دیوار اتاق شماست. اگر تابلو بیش از اندازه بزرگ باشد، اتاق شلوغ و خفه ممکن است بنظر برسد و اگر بیش از اندازه کوچک باشد، تناسب را به هم می ریزد. تابلو یا مجموعه  تابلو های شما باید 50 تا 75 درصد از فضای  خالی دیوار را اشغال کنند. سعی کنید برای دیده شدن جلوه ی بصری هرچه بیشتر تابلو، آن ها را در فاصله 20 سانتی متری از بالای مبل نصب کنید.

اگر فضای داخلی منزل شما مینیمال و مدرن است انواع مدل تابلو دکوراتیو با فضای شما همخوانی بسزایی دارد. امروزه انواع تابلوهای دیواری مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است . تابلو دکوراتیو مدرن بیشتر بر روی المان های سادگی طرح ها، رنگ ها و حرکت متمرکز است.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلیتابلو دکوراتیوتابلو نور دکوراتیو / تابلو دیواری چند تکهچاپ روی بوم نقاشی (تابلو بوم نقاشی)تابلو تخته شاسی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، تابلو دکوراتیو، تابلو نور دکوراتیو، لایت باکس، تابلو دکوراتیو مدرن، چاپ روی بوم نقاشی، تابلو بوم نقاشی، تابلو تخته شاسی، تابلو دیواری چند تکه، تابلو، تابلو مدرن، فضای داخلی، تابلو چاپی، تابلو فانتزی، تابلو انتزاعی، سایز تابلو، تابلو های مدرن، تابلو دکوراتیو پذیرایی، تابلو دکوراتیو آشپزخانه، تابلو دکوراتیو اتاق کودک

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu