images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی

روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی

 روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ ها آیا بر احساس شما تأثیر می گذارد؟ چگونه رنگ ها بر خلق و خوی، احساسات و رفتار تأثیر می گذارند؟ آیا در اتاق زرد احساس اضطراب می کنید؟ آیا رنگ آبی به شما احساس آرامش می دهد؟ هنرمندان و طراحان داخلی مدت‌هاست بر این باور بوده‌اند که رنگ می‌تواند به طور چشمگیری بر خلق و خو، احساسات و عواطف تأثیر بگذارد. رنگ ها، ویژگی ها، تغییرات و احساسات را دنبال می کنند و می تواند برای سیگنال دادن به عمل، تأثیر بر خلق و خو و حتی تأثیر بر واکنش های فیزیولوژیکی استفاده شود. برخی از رنگ ها با افزایش فشار خون، افزایش متابولیسم و ​​خستگی چشم مرتبط هستند. در سال 1666، دانشمند انگلیسی سر آیزاک نیوتن کشف کرد که وقتی نور سفید خالص از یک منشور عبور می کند، به تمام رنگ های قابل مشاهده جدا می شود. نیوتن همچنین دریافت که هر رنگ از یک طول موج تشکیل شده است و نمی توان آن را بیشتر به رنگ های دیگر تفکیک کرد. آزمایش‌های بیشتر نشان داد که نور می‌تواند برای تشکیل رنگ‌های دیگر ترکیب شود. به عنوان مثال، نور قرمز با نور زرد رنگ، نارنجی ایجاد می کند. برخی از رنگ‌ها مانند سبز و سرخابی، در صورت مخلوط شدن، یکدیگر را خنثی می‌کنند و منجر به نور سفید می‌شوند. اگر تا به حال نقاشی کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که چگونه رنگ های خاصی را می توان برای ایجاد رنگ های دیگر مخلوط کرد. به طرز شگفت انگیزی، کار نظری یا تجربی کمی تا به امروز در مورد تأثیر رنگ بر عملکرد روانی انجام شده است، و کار انجام شده عمدتاً ناشی از نگرش های عملی است، نه دقت علمی. با وجود کمبود کلی تحقیق در این زمینه، مفهوم روانشناسی رنگ به موضوعی داغ در بازاریابی، هنر، طراحی، دکوراسیون داخلی و سایر زمینه ها تبدیل شده است. احساسات شما در مورد رنگ اغلب عمیقاً شخصی است و ریشه در تجربه یا فرهنگ خودتان دارد. در حالی که رنگ سفید در بسیاری از کشورهای غربی برای نشان دادن پاکی و بی گناهی استفاده می شود، در بسیاری از کشورهای شرقی به عنوان نماد عزاداری دیده می شود. درک رنگ تا حدودی ذهنی است. برخی از جلوه های رنگی وجود دارند که معنای جهانی دارند. رنگ‌هایی که در ناحیه طیف رنگی قرمز قرار دارند، به رنگ‌های گرم معروف هستند و شامل قرمز، نارنجی و زرد می‌شوند. این رنگ‌های گرم، از احساس گرما و راحتی گرفته تا احساس خشم و خصومت را برمی‌انگیزد. رنگ‌های طیف آبی به رنگ‌های سرد معروف هستند و شامل آبی، بنفش و سبز می‌شوند. این رنگ ها اغلب آرام توصیف می شوند. اما می توانند احساسات غمگینی یا بی تفاوتی را نیز در ذهن ایجاد کنند.

 

روانشناسی رنگ مشکی یا سیاه در دکوراسیون داخلی

مشکی رنگ اصلی، ثانویه یا درجه سوم نیست. در واقع، رنگ مشکی در چرخه رنگ نیست زیرا به عنوان یک رنگ در نظر گرفته نمی شود. مشکی تمام نورهای طیف رنگ را جذب می کند. بر اساس روانشناسی رنگ، احساسات مربوط به رنگ به شدت به ترجیحات شخصی و تجربیات گذشته شما در مورد آن رنگ خاص بستگی دارد. تأثیر روانی رنگ سیاه بر واکنش های فردی می تواند بسیار متفاوت باشد. به گفته دانشمند آلمانی، سیاه یک احساس واقعی است. حتی اگر در اثر فقدان کامل نور ایجاد شود. احساس سیاهی به طور مشخص با فقدان تمام حس ها متفاوت است. سیاه تداعی کننده جذابیت و ظرافت است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم هنگام شرکت در یک رویداد فانتزی، پوشیدن لباس های مشکی را انتخاب می کنند. به همین دلیل است که برندهای سطح بالا مانند Tiffany & Co. و Chanel از رنگ سیاه در لوگوی خود استفاده می کنند. وقتی صحبت از جامعه بالا به میان می آید، رنگ سیاه مدت هاست با قدرت همراه بوده است. از کشیش ها تا قاضی ها، لباس های عروسکی تا کارت های اعتباری و استیو جابز را فراموش نکنیم. انجمن های منفی با این حال، بسیاری از رنگ سیاه برای نماد همه چیزهای منفی استفاده می کنند. در طول تاریخ، این رنگ تیره با مرگ و همه چیز بد معرفی شده است. این رنگ، احساسات قوی، خشم، پرخاشگری، ترس و غم را برمی انگیزد. ارتباط بین سیاه و منفی احتمالاً به وضوح در زبان ما دیده می شود. فقط این عبارات رایج را در نظر بگیرید: دوشنبه سیاه، طاعون سیاه، جادوی سیاه، بلک بال، سیاه چاله، سیاه دل، خلق و خوی سیاه، باج گیری بازار سیاه و خاموشی.

 

 

روانشناسی رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

بسیاری از مردم رنگ سفید را آرام و خالص می دانند. در حالی که برخی دیگر احساس می کنند که سفید، سرد است. نکته ای که باید به خاطر داشت این است که چنین تداعی رنگی لزوماً جهانی نیستند. رنگ ها می توانند معانی، نمادها و تداعی های متفاوتی در فرهنگ های دیگر داشته باشند. در فرهنگ های غربی، رنگ سفید اغلب با عروسی ها، بیمارستان ها و فرشتگان مرتبط است و اغلب برای انتقال حس پاکی، پاکیزگی و آرامش استفاده می شود. با این حال، در بسیاری از فرهنگ های شرقی، رنگ سفید به طور نمادین با مرگ و غم و اندوه مرتبط است. این رنگ اغلب در مراسم تدفین و دیگر مراسم عزاداری استفاده می شود. سفید نشان دهنده خلوص یا بی گناهی است، آبی زمانی یک رنگ سنتی بود که توسط عروس ها به عنوان نماد پاکی پوشیده می شد. طراحان اغلب از رنگ سفید استفاده می کنند تا اتاق ها بزرگتر و جادارتر به نظر برسند. رنگ سفید نیز سرد، ملایم و استریل است. اتاق هایی که کاملاً سفید رنگ شده اند، می توانند جادار، اما خالی و غیر دوستانه به نظر برسند. بیمارستان ها و کارکنان بیمارستان ها از رنگ سفید برای ایجاد حس عمیق استفاده می کنند. برخی از معانی مثبتی که رنگ سفید می تواند بیان کند شامل تمیزی، تازگی و سادگی است. رنگ سفید اغلب مانند یک لوح خالی به نظر می رسد که نماد شروعی جدید یا شروعی تازه است. 

 

 

روانشناسی رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

روانشناسی رنگ قرمز، خطر، هشدار، هیجان و انرژی، پرخاشگری، تسلط، شور و اشتیاق و قدرت است. در روانشناسی رنگ، قرمز قوی ترین احساسات را در بین هر رنگی برمی انگیزد. در حالی که رنگ های سرد مانند سبز و آبی به طور کلی صلح آمیز و آرامش بخش در نظر گرفته می شوند. قرمز گرم ترین و متناقض ترین رنگ در نظر گرفته می شود. در واقع، این رنگ آتشین بیش از هر رنگ دیگری تداعی عاطفی متضاد دارد: قرمز با شور و عشق و همچنین قدرت و خشم مرتبط است. رنگ قرمز به دلیل طول موج بلندش، یکی از قابل مشاهده ترین رنگ ها در طیف رنگی است. توانایی آن در جلب توجه  فوری مردم، دلیلی است که اغلب برای هشدار دادن به مردم در مورد خطر قریب الوقوع استفاده می شود. فکر کنید: علائم ایست، آژیرها، ماشین های آتش نشانی و چراغ های راهنمایی قرمز. رنگ قرمز همچنین برای انتقال خطر به صورت غیر تحت اللفظی استفاده می شود. مردم تمایل دارند رنگ قرمز را با احساسات منفی و خطرناک مرتبط کنند. این ممکن است به این دلیل باشد که رنگ آن به رنگ آتش، خون و گاهی اوقات، حیوانات سمی یا خطرناک است. هیجان و انرژی این رنگ بسیار شدید و باعث حرکت و محرک است. مطالعات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض یا پوشیدن قرمز می تواند برخی از اثرات فیزیکی زیر را ایجاد کند: فشار خون بالا رفته، متابولیسم افزایش یافته، ضربان قلب بیشتر می تپد، افزایش تعداد تنفس، همه این تغییرات فیزیولوژیکی به طور طبیعی باعث افزایش سطح انرژی شما می شود. همچنین تحقیق شده است که این رنگ با افزایش متابولیسم، اشتهای شما را افزایش می دهد، به همین دلیل است که قرمز رنگ محبوبی در رستوران ها است. پرخاشگری در سراسر فرهنگ ها، مردم به طور شهودی رنگ قرمز را با مفهوم خشم مرتبط می دانند. در این رابطه با توجه به اینکه بسیاری از افراد هنگام عصبانیت به دلیل افزایش جریان خون قرمز می شوند. تصور می‌شود که عبارت "دیدن قرمز" بر اساس ویژگی‌های فیزیکی مرتبط با خشم، از جمله قرمزی صورت و گردن، که به دلیل فشار خون بالا ایجاد می‌شود، باشد. عواملی که منجر به پرخاشگری می شود.

 

پوستر دیواری

 

روانشناسی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

  روانشناسی آبی، آبی صادق، آرامش بخشد و الهام بخش است. مردم مدت‌هاست بر این باور بوده‌اند که رنگ‌ خاص می‌تواند حالات و احساسات مختلف را برانگیزد. برخی تحقیقات از این ایده حمایت کرده‌اند که رنگ‌ها می‌توانند اثرات روانی داشته باشند. آبی رنگی است که اغلب در طبیعت یافت می شود. از آنجایی که رنگ آبی مورد علاقه افراد زیادی است، اغلب به عنوان رنگی غیرتهدید کننده در نظر گرفته می شود که می تواند محافظه کارانه و سنتی به نظر برسد. آبی آرامش را به ذهن یادآوری می کند. اغلب به عنوان صلح آمیز، آرام، امن و منظم توصیف می شود. آبی اغلب به عنوان نشانه ای از ثبات و قابلیت اطمینان دیده می شود. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تصویری از امنیت ارائه دهند، اغلب از رنگ آبی در تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

 

پوستر چاپی

 

روانشناسی رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

در روان‌شناسی رنگ، رنگ‌هایی که از طول موج‌های بلندتر تشکیل شده‌اند «محرک یا گرم» در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که رنگ‌هایی با طول موج‌های کوتاه‌تر «آرام‌بخش یا خنک» هستند. سبز رنگ سردی است زیرا طول موج های کوتاه تری دارد. در حالی که چشمان ما برای دیدن رنگ‌هایی با طول موج‌های بلندتر نیاز به تنظیم دارند، اما برای دیدن رنگ‌های سرد مانند سبز اصلاً نیازی به تنظیم ندارند. سبز اغلب نماد طبیعت و جهان طبیعی است. تصور می شود که نشان دهنده آرامش است. سایر ارتباط های رایج با رنگ سبز عبارتند از: پول، خوش شانسی، سلامتی، حسادت، و آگاهی از محیط زیست. مطالعات نشان داده‌اند که رنگ سبز ممکن است الهام‌بخش خلاقیت نیز باشد. رنگ سبز ممکن است بر تفکر، روابط و سلامت جسمانی ما تأثیر مثبت بگذارد. تصور می‌شود که سبز استرس را کاهش داده و به بهبود آن کمک می‌کند. مشخص شده است که رنگ سبز حتی می تواند توانایی خواندن را بهبود بخشد. در یک پژوهش، محیط نور سبز توانایی خواندن را در شرکت کنندگان بهبود بخشید، در حالی که یک محیط نور قرمز توانایی خواندن را کاهش داد. سبز آرامش بخش است. سایه های سبز موجود در طبیعت ممکن است به ما کمک کند تا در مکانی جدید راحت باشیم. به همین دلیل، طراحان اغلب رنگ سبز را در فضاهای عمومی مانند رستوران ها و هتل ها نشان می دهند. در مطالعه «اثر ورزش و رنگ شناسی سبز»، بر روی شرکت‌کنندگانی که در حین تماشای ویدیویی از فضای بیرون با پوشش سبز رنگ در داخل خانه ورزش می‌کردند، نشان داد که آنها در مقایسه با زمانی که همان ویدیو را با یک پوشش قرمز یا یک پوشش خاکستری تماشا کردند، اختلال خلق و خوی کمتری تجربه کردند و خستگی کمتری احساس کردند. طبیعت سبز نشان‌دهنده مکانی است که در آن غذا، آب و سرپناه می‌توان یافت. گذراندن زمان در محیط های سبز طبیعی یا حتی تماشای تصاویر مناظر سبز در طبیعت، با کاهش استرس، کنترل بهتر تکانه ها و بهبود تمرکز مرتبط است.

 

کاغذ دیواری

 

  روانشناسی رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

رنگ زرد می تواند احساسات قوی را القا کند. زرد می تواند به سرعت توجه را جلب کند. می تواند گرم و روشن به نظر برسد، اما همچنین می تواند منجر به خستگی بینایی شود. روانشناسی رنگ ها نشان می دهد که رنگ های خاص قادر به برانگیختن حالات خاص هستند و حتی ممکن است بر رفتار و رفاه تأثیر بگذارند. تمایل به برانگیختن حالات یا احساسات خاصی، باعث شده اتست کهرنگ زرد بسیار فوق العاده شود. زرد نماد خورشید است. از آنجایی که زرد قابل مشاهده ترین رنگ است، بیشترین توجه را نیز به خود جلب می کند. زرد را می توان به مقدار کمی برای جلب توجه، مانند علائم راهنمایی و رانندگی یا تبلیغات استفاده کرد. خواندن آن دشوار است. زرد نیز به دلیل میزان بالای نوری که منعکس می شود، چشم را خسته می کند. استفاده از رنگ زرد به عنوان پس‌زمینه روی کاغذ یا مانیتور کامپیوتر می‌تواند منجر به خستگی چشم یا از دست دادن بینایی در موارد شدید شود. رنگ زرد همچنین می تواند متابولیسم را افزایش دهد. رنگ زرد  می تواند باعث ایجاد احساس ناامیدی و عصبانیت شود. در حالی که این رنگ به عنوان رنگی شاد در نظر گرفته می شود، مردم بیشتر در اتاق های زرد رنگ عصبانی می شوند و نوزادان در اتاق های زرد بیشتر گریه می کنند. زرد یک رنگ روشن است که اغلب به عنوان رنگی شاد و گرم توصیف می شود.

 

کاغذ دیواری چاپی

 

 روانشناسی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

 بنفش به شدت با خانواده سلطنتی مرتبط است، مردم اغلب آن را به عنوان یک رنگ بسیار سلطنتی درک می کنند. این ارتباط با سلطنت در اصل به این دلیل بود که رنگ بنفش در دوران باستان استفاده می شد بسیار نادر و بسیار گران بود. این معاشرت ها با اشراف تا به امروز ادامه دارد، بنفش نماد سلطنت و ثروت است. در زمان های قدیم، ایجاد رنگ برای رنگ آمیزی پارچه اغلب به تلاش و هزینه زیادی نیاز داشت، به ویژه برای رنگ های خاص. از آنجایی که رنگ بنفش در طبیعت کمتر رایج است، منابع مورد نیاز برای ایجاد رنگ در این رنگ بسیار سخت تر بود. بسیار پرهزینه بودن رنگ بنفش، باعث شد با ثروت و سلطنت همراه شود. زیرا اغلب اوقات، ثروتمندان تنها افرادی بودند که می توانستند چنین اقلام گران قیمتی را بخرند. بنفش رنگ انتخابی برای ردای بنفش ملکه بود که ملکه الیزابت دوم در راه بازگشت به کاخ باکینگهام پس از تاجگذاری در سال 1953 پوشیده بود. رنگ بنفش به معنای خرد، شجاعت و معنویت است. ماهیت کمیاب و اسرارآمیز آن شاید باعث می شود که به ناشناخته، ماوراء طبیعی و الهی بودن به نظر برسد. سایه های مختلف بنفش معانی معنوی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، بنفش روشن با انرژی های عاشقانه و روشن همراه است در حالی که سایه های تیره تر می تواند نشان دهنده غم و اندوه و ناامیدی باشد. در برخی از نقاط اروپا رنگ بنفش با مرگ و سوگواری همراه است. در ایالات متحده، قلب بنفش یکی از بالاترین افتخارات برای شجاعت در خدمت سربازی است. این جایزه که در ابتدا نشان شایستگی نظامی نام داشت. از آنجایی که رنگ بنفش اغلب در طبیعت دیده نمی شود، گاهی اوقات می تواند عجیب و غریب یا مصنوعی و منحصر به فرد به نظر برسد. به همین دلیل، رنگ آن کاملاً قطبی کننده است. مردم معمولاً یا واقعاً رنگ بنفش را دوست دارند یا واقعاً از آن متنفر هستند. از نظر بصری، بنفش یکی از سخت ترین رنگ ها برای تشخیص است. همچنین دارای قوی ترین طول موج الکترومغناطیسی است، که فقط چند طول موج از اشعه ایکس و پرتو گاما فاصله دارد. در نوشتن، گاهی اوقات از عبارت «نثر بنفش» برای توصیف نوشته هایی استفاده می شود که بسیار تخیلی یا حتی مستعد اغراق، مبالغه یا دروغ های آشکار است. در زیست شناسی و معنای رنگ بنفش، هنگامی که در مورد معنای رنگ بنفش صحبت می شود، مهم است که نقش عوامل بیولوژیکی مختلف در تصمیم گیری اینکه رنگ بنفش به چه معناست را تشخیص دهیم. عوامل متعددی بر نحوه درک مغز از رنگ بنفش تأثیر می‌گذارند که برخی از آنها شامل بینایی، نور و تفسیر خود شخص از آنچه رنگ نشان می‌دهد، می‌شود. فاکتورهای دیگری که می تواند در درک فرد از رنگ بنفش نقش داشته باشد، رنگ آن، میزان اشباع یا خلوص آن، و روشن یا مات بودن رنگ است. همه اینها در فرکانس، طول موج و انرژی مرتبط با رنگ نقش دارند، که همچنین نحوه درک چشم و متعاقباً مغز را تغییر می دهد.

 

پوستر دیواری

 

  روانشناسی رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی

طبق روانشناسی رنگ ها، رنگ ها می توانند واکنش های روانی را برانگیزند و بر احساس و رفتار افراد تأثیر بگذارند. رنگ قهوه ای یک رنگ جامد و خاکی به نظر می رسد، اما گاهی اوقات ممکن است کسل کننده و خسته کننده به نظر برسد. قهوه ای روشن مانند بژ، اغلب به عنوان رنگ های خنثی در طراحی و مد استفاده می شود. در حالی که آنها می توانند یک پس زمینه محافظه کارانه و سنتی ارائه دهند، این سایه ها اغلب کسل کننده تلقی می شوند. رنگ قهوه ای در روانشناسی رنگ، مانند بیشتر رنگ‌ها، قهوه‌ای می‌تواند تداعی‌ها و معانی مثبت و منفی داشته باشد. برخی از ویژگی های کلیدی مرتبط با رنگ قهوه ای در روانشناسی رنگ، احساس قدرت و قابلیت اطمینان است. قهوه ای اغلب مانند زمین جامد دیده می شود و اغلب با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان، امنیت و ایمنی همراه است. احساس تنهایی، غم و انزوا از دیگر احساس های تداعی کننده این رنگ است. در مقادیر زیاد، می تواند وسیع، تیره و خالی به نظر برسد، مانند یک بیابان عظیم و خالی از حیات. احساس گرما، راحتی و امنیت از دیگر احساس های تداعی کننده این رنگ است. قهوه ای اغلب به عنوان طبیعی و معمولی توصیف می شود، اما قهوه ای می تواند پیچیده نیز باشد.  رنگ قهوه ای تیره مانند سایر رنگ های تیره با احساسات منفی بیشتری همراه است.

 

کاغذ دیواری

 

 روانشناسی رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی

نارنجی می تواند رنگی بسیار قوی و پرانرژی باشد. مانند زرد و قرمز، می تواند بسیار جلب توجه کند، شاید به همین دلیل است که اغلب در تبلیغات استفاده می شود. مردم اغلب رنگ نارنجی را روشن، شاد و نشاط آور توصیف می کنند. مردم تمایل دارند یا آن را دوست داشته باشند یا از آن متنفر باشند. نمادها و تداعی های رنگ نارنجی جهانی نیستند. تفاوت های فرهنگی اغلب در نحوه ارتباط افراد با رنگ ها نقش دارند. در ایالات متحده، مردم ممکن است نارنجی را با لباس های زندان مرتبط کنند، در حالی که در کشورهای دیگر، این رنگ با سلطنت و معنویت مرتبط است. نحوه استفاده از رنگ نارنجی در محیط، نقش مهمی در احساس ما نسبت به آن دارد. اگر رنگ را با شب‌های دلپذیر پاییزی که با خانواده و دوستان سپری می‌کنید مرتبط کنید، احتمالاً ارتباط مثبت قوی با رنگ خواهید داشت. نارنجی پرانرژی است نارنجی اغلب به عنوان یک رنگ پر انرژی توصیف می شود. ممکن است احساسات شور و هیجان را به ذهن متبادر کند. از آنجایی که نارنجی یک رنگ پر انرژی است، بسیاری از تیم های ورزشی از رنگ نارنجی در لباس، لوگو و برند خود استفاده می کنند.  نارنجی به عنوان رنگی هیجان‌انگیز دیده می‌شود که می‌تواند سطح انرژی را افزایش دهد و انجام کارهای دشواری مانند مطالعه را دشوارتر کند. مطالعه دیگری نشان داد که رنگ نارنجی با احساس بازیگوشی و سرزندگی همراه است، نارنجی جلب توجه می کند. یک مطالعه نشان داد که رنگ نارنجی به عنوان رنگی بسیار محرک اما دوستانه در نظر گرفته می شود. این رنگی است که توجه را جلب می کند و از نظر بصری برجسته می شود، به همین دلیل است که اغلب برای علائم راهنمایی و رانندگی و تبلیغات استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که رنگ‌های با طول موج بلندتر مانند نارنجی و قرمز تمایل به ایجاد سطوح بالاتر برانگیختگی دارند. نارنجی رنگ غروب های روشن و میوه هایی مانند پرتقال و نارنگی است. بنابراین بسیاری از مردم ممکن است رنگ آن را با زیبایی غروب خورشید یا طعم با طراوت مرکبات مرتبط کنند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان به رنگ نارنجی به روش های مختلف واکنش نشان می دهند. هنگامی که در بازاریابی مصرف کننده و محصولات استفاده می شود، به عنوان یک رنگ بازیگوش و دوستانه درک می شود. خریداران همچنین تمایل دارند آن را با محصولات ارزان‌تر مرتبط کنند. نارنجی معنوی است، رنگ نارنجی اغلب با اعمال معنوی از جمله مراقبه و شفقت همراه است. در آسیای جنوب شرقی، راهبان بودایی لباس های نارنجی می پوشند که نماد سادگی و رها کردن مادی گرایی است. قدمت این سنت به هزاران سال قبل از زمان بودا می رسد.

 

پوستر چاپی

 

  روانشناسی رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

روانشناسی رنگ نشان می دهد که رنگ های مختلف می توانند بر خلق و خوی، احساسات و حتی رفتار ما تأثیر بگذارند. برای مثال تصور می‌شود که رنگ صورتی رنگی آرام‌بخش با عشق، مهربانی و زنانگی است. در حالی که مردم اغلب به رنگ صورتی به روش های مشابه پاسخ می دهند، مهم است که به یاد داشته باشید که روانشناسی پشت هر رنگ می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. تجربیات گذشته، تأثیرات فرهنگی، سلیقه شخصی و سایر عوامل همگی می توانند بر احساس فرد نسبت به یک رنگ خاص، از جمله رنگ صورتی تأثیر بگذارند. 

 

کاغذ دیواری

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپدکوراسیون داخلی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ پوستر، چاپ وینیل، چاپ داخلی، کاغذ دیواری،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، روانشناسی رنگ، فنگشویی، دکوراسیون داخلی، روانشناسی، رنگ

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu