images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

طریقه چسباندن استیکر

طریقه نصب استیکر

روش نصب استیکر وینیل بر روی انواع سطوح

در این قسمت شما را با نصب استیکر آشنا می کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد که در استیکرهای نصب شده بر روی سطح شیشه یا دیوار حباب های ریزی را مشاهده کنید. این حباب ها به دلیل نصب غیر صحیح استیکر به وجود می آیند. مقاومت استیکر و طول مدتی که استیکر بر روی سطح چسبیده شده است نه تنها به مقاومت چسب استیکر بستگی دارد بلکه مهارت نصاب استیکر نیز تعیین کننده است.

در فیلم زیر می توانید طریقه نصب استیکر ماشین به صورت کاور کردن را ملاحظه فرمایید:

 
 
طریقه نصب استیکر روی سطوح مختلف به صورت مراحل زیر می باشد:
 
ناحیه ای را که قرار است برچسب را نصب کنید با استفاده از آب و صابون یا مخلوطی از الکل (70٪ الکل ایزوپروپیل) و آب از قبل بشویید ما یک محلول آب / الکل 50/50 را توصیه می کنیم. پس از تمیز کردن با آب صابون، آن را کاملا با آب بشویید تا جایی که هیچ صابون یا اثری باقی نماند. از محصولات تمیز کننده پنجره استفاده نکنید. ممکن است اثری از خود به جا بگذارند و باعث می‌شود که برچسب شما نچسبد.
 
برای بهترین نتیجه، برچسب های خود را در مکانی سایه دار و دور از نور مستقیم خورشید نصب کنید. در صورت امکان، زمانی که درجه حرارت بالای 50 درجه فارنهایت و کمتر از 90 درجه فارنهایت است، باید برچسب ها را اعمال کنید.
 
نوار نقاب می تواند به شما کمک کند که برچسب شما دقیقاً در جایی که می خواهید قرار گیرد. کاغذ پشتی سفید را در جای خود بگذارید و رو به روی سطحی که روی آن می‌زنید، برچسب را در جایی که می‌خواهید قرار دهید. یک تکه نوار چسب را در امتداد لبه بالایی برچسب قرار دهید این کار آن را در محل مناسب ثابت می کند. سپس، استیکر را طوری بلند کنید که انگار روی یک لولا است و کاغذ پشتی آن را جدا کنید. در حالی که روی لبه پایین نگه داشته اید، برچسب را به آرامی پایین بیاورید، با استفاده از انگشت شست دست دیگر خود را از مرکز به بیرون فشار دهید و به تدریج از بالا به پایین حرکت کنید.
 
 
شما می توانید بیشتر برگردان های کوچکتر را بدون استفاده از آب اعمال کنید، اما برای برچسب های بزرگ و بسیار بزرگ، این ترفند یک نجات دهنده است. پس از تمیز کردن سطح خود، مجدداً با استفاده از یک بطری اسپری و محلولی از حدود 5% صابون 95% آب، ناحیه را خیس کنید. زمانی که ناحیه هنوز خیس است، برچسب را نصب کنید. این کار باعث می شود که فوراً به آن بچسبد و در صورت لزوم به شما فرصت می دهد تا موقعیت خود را تغییر دهید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک اسکاج یا کارت پلاستیکی، حباب‌ها را حذف کنید. آب صابون ظرف چند دقیقه خشک می شود و برچسب شما را محکم می چسباند.
 
  1. برچسب، لایه میانی.
  2. کاغذ پشتی، لایه زیرین کاغذ سفید که به قسمت چسبنده برچسب می چسبد.
  3. نوار انتقال، لایه بالایی شفاف که به سمت غیرچسبنده برچسب می‌چسبد و برچسب را در کنار هم نگه می‌دارد.
قبل از استفاده از این نوع برچسب ها، مهم است که مطمئن شوید استیکر و نوار انتقال محکم به هم فشرده شده اند. برای انجام این کار، با یک اسکاج یا کارت پلاستیکی به طور مساوی روی نوار انتقال فشار وارد کنید. این اطمینان حاصل می کند که برچسب در حین نصب با کاغذ پشتی نمی آید. همچنین، هنگامی که برچسب خود را گذاشتید، حتماً قبل از اینکه به آرامی آن را بردارید، نوار انتقال را حداقل 3 ساعت و حداکثر تا 24 ساعت در جای خود بگذارید. در ماه‌های بسیار سرد زمستان، ممکن است لازم باشد نوار انتقال را حتی برای مدت طولانی‌تری روی خود بگذارید. برای سرعت بخشیدن به فرآیند در هنگام سرد بودن، می توانید سطح کاربرد را با استفاده از خشک کن با حرارت کم گرم کنید.
 
یک دست خود را پشت برگردان قرار دهید، پشت ماسک را بگیرید و به آرامی پیش ماسک را از هر طرف پایین بکشید تا قسمت بیشتری از چسب برگردان نمایان شود. در حالی که ماسک محافظت شده را به دقت پایین می کشید، از اسکاج خشک ارائه شده استفاده کنید تا فشار ملایمی بر روی قسمت چاپی برگردان خود وارد کنید تا هوای به وجود آمده به سطح خارج شود.
 
هنگامی که چسباندن کل برگردان به سطح را تمام کردید، استیکر خود را برای هر گونه حباب هوای احتمالی که در آن می توانید حباب هوا را بین عکس برگردان خود و سطح احساس کنید، بررسی کنید. حباب های هوا را با استفاده از یک سوزن تیز برای ایجاد یک سوراخ کوچک در وسط حباب بردارید و با فشار دادن با فشار دادن هوا، هوا را به بیرون فشار دهید. همچنین مطمئن شوید که لبه‌های شل را دوباره بشویید.
 
 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجی / چاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu