images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

راه های کسب درآمد آنلاین

راه های کسب درآمد آنلاین

35 راه برای کسب درآمد آنلاین در سال 2022

دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. علاوه بر اینکه می‌توانید با برنامه‌ای انعطاف‌پذیر از خانه کار کنید، می‌توانید با هزینه راه‌اندازی کم به بازار جهانی برسید. برخی از روش‌های کسب درآمد آنلاین حتی نیازی به ایجاد محصولات یا نگهداری موجودی ندارند. علاوه بر این، به دلیل همه‌گیری COVID-19، افراد بیشتری به خرید آنلاین می‌پردازند. در نتیجه، کسب و کارهای بیشتری به صنعت تجارت الکترونیک می پیوندند. اگر می خواهید با ایده های کسب درآمد آنلاین آشنا شوید، این مقاله برای شما مناسب است. ما در مورد 35 راه برای کسب درآمد آنلاین صحبت خواهیم کرد . ( 10 روش سریع و 25 استراتژی برای درآمد طولانی مدت)

 

10 راه سریع برای کسب درآمد آنلاین

  1. وب سایت ها را آزمایش کنید و بازخورد بدهید
  2. کار صوتی را انجام دهید
  3. نظرسنجی های آنلاین را کامل کنید
  4. تبدیل به یک خریدار رمز و راز
  5. تست بازی ها و برنامه ها
  6. فروش عکس های استوک و فیلم
  7. فروش اقلام دست دوم
  8. فروش یادداشت های مدرسه
  9. کارهای خرد را انجام دهید
  10. فروش هنر و طرح

 

25 استراتژی بلند مدت برای کسب درآمد آنلاین

  1. از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید
  2. به یک برنامه وابسته بپیوندید
  3. یک وب سایت تجارت الکترونیک بسازید
  4. یک فروشگاه Dropshipping باز کنید
  5. یک دوره آنلاین ایجاد کنید
  6. دانشجویان معلم آنلاین
  7. یک سایت عضویت ایجاد کنید
  8. فروش فضای تبلیغاتی
  9. یک هیئت شغلی اشتراک ایجاد کنید
  10. وب سایت ها را بخرید و ورق بزنید
  11. یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید
  12. برای مشاغل آزاد اقدام کنید
  13. یک توسعه دهنده وب سایت شوید
  14. طراح گرافیک شوید
  15. یک محتوا نویس شوید
  16. تبدیل به یک پخش کننده بازی های ویدیویی شوید
  17. یک اینفلوئنسر شوید
  18. خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه دهید
  19. یک برنامه ایجاد کنید
  20. یک پادکست ایجاد کنید
  21. مشاور سفر شوید
  22. کتاب های الکترونیکی را منتشر کنید
  23. کمپین های بازاریابی ایمیلی را شروع کنید
  24. یک دستیار مجازی شوید
  25. در سهام سرمایه گذاری کنید

داشتن اتصال به اینترنت تقریباً همه چیز را بدون توجه به مکان یا دستگاه در دسترس قرار می دهد. بنابراین، اگر به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد آسان آنلاین در مدت زمان نسبتاً کوتاه هستید، انتخاب‌های برتر ما را در نظر بگیرید: در جهت بررسی وب سایت ها، در مورد وب سایت های افراد برای بهبود قابلیت استفاده آنها بازخورد بدهید. کار صوتی انجام دهید. استعدادهای خود را به تبلیغات، تریلرها و کتاب های صوتی تبدبل کنید. نظرسنجی های آنلاین را کامل کنید. با به اشتراک گذاشتن نظرات خود پول بیشتری کسب کنید. یک خریدار مرموز باشید. برای بررسی کسب و کارها و به اشتراک گذاشتن تجربه خود به عنوان یک مشتری پول دریافت کنید. تست بازی و نرم افزار انجام دهید. به توسعه دهندگان بینشی در مورد تجربه کاربری نرم افزار خود ارائه دهید. فروش عکس و فیلم استوک انجام دهید. ایده آل برای عکاسان و فیلمبردارانی که به دنبال راهی برای کسب درآمد غیرفعال هستند. فروش اقلام دست دوم انجام دهید. از خانه خود شروع کنید و هر چیزی از لباس، لوازم خانگی و وسایل نقلیه را بفروشید. فروش یادداشت های مدرسه محبوب در میان دانش آموزانی که می خواهند نمرات خوب خود را حفظ کنند و در عین حال پول در کنارش هم داشته باشد. کارهای کوچک را انجام دهید. عالی برای افرادی که مهارت های فنی محدودی دارند و وقت آزاد زیادی ندارند. کسب درآمد از هنر و طراحی محصولاتی را با طرح های شما بفروشید یا سفارش های هنری انجام دهید. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ایده‌های پول‌ساز بیندازیم و نکاتی را برای موفقیت کسب‌وکار آنلاین خود مورد بحث قرار دهیم.

 

 

1. وب سایت ها را آزمایش کنید و بازخورد بدهید

اگر به طراحی و توسعه وب سایت علاقه مند هستید، به تستر وب سایت تبدیل شوید. این یک شغل آزاد عالی است که پول نقد سریع داشته باشید و نقطه شروع خوبی برای تازه کارانی است که به دنبال ورود به صنعت توسعه وب هستند. به عنوان یک آزمایش کننده وب سایت، داشتن مهارت های تفکر انتقادی و منطقی، مهارت های ارتباطی عالی و دانش عملکرد و طراحی وب سایت ضروری است. این عوامل می توانند به بهبود چشم انداز شغلی و کیفیت گزارش تست کمک کنند. پرداخت ها مبتنی بر پروژه است و نرخ ها بر اساس روش های آزمایش و خط مشی بازار متفاوت است. به عنوان مثال، UserTesting بین 4 تا 120 دلار به ازای هر تست ارائه می‌کند، که در آن آستانه درآمد بالاتر برای افرادی است که آزمایش‌های مکالمه زنده را با مشتریان انجام می‌دهند.

 

 

2. کار صوتی را انجام دهید

انجام کارهای صوتی یک راه عالی برای کسب درآمد سریع آنلاین است. اکثر مشاغل صوتی مبتنی بر پروژه هستند، بنابراین تعهد طولانی مدت مورد نیاز نیست. بهتر از همه، شرکت ها همیشه به دنبال استعدادهای جدید صدابردار هستند. در اینجا فقط چند نمونه از نحوه استفاده از صدای خود برای کسب درآمد خوب آورده شده است: کتاب های صوتی با وام دادن صدای خود به کتاب‌های داستان، رمان‌ها و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، به یک داستان جان بخشید. تبلیغات و تبلیغات. تبلیغات با قابلیت صوتی هنوز یک راه محبوب برای شرکت ها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود است. تریلرها فیلم‌ها، نمایش‌ها و حتی رویدادها تریلرهایی برای ایجاد پیش‌بینی ایجاد می‌کنند. ویدئوهای تظاهرات برخی از شرکت‌ها ویدیوهایی با نحوه ساخت می‌سازند و استعدادهای صوتی را برای کمک به نمایش محصولات خود استخدام می‌کنند. راهنماها راهنماهای صوتی توسط موزه‌ها، گالری‌ها، آژانس‌های مسافرتی و مقاصد گردشگری برای کمک به افزایش تجربه بازدیدکنندگان استفاده می‌شوند. مبلغی که از انجام پروژه های صوتی به دست می آورید به تجربه، نوع پروژه و طول اسکریپت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، متوسط ​​دستمزد یک هنرمند صدابردار که پروژه های کوچک و متوسط ​​را در ایالات متحده انجام می دهد حدود 40.11 دلار در ساعت ضبط است. از سوی دیگر، استعدادهای صوتی کتاب های صوتی می توانند تا 125 دلار در ساعت ضبط و 500 دلار در ساعت پایان کسب کنند دومی به زمان خواندن کتاب اشاره دارد.

 

 

3. نظرسنجی های آنلاین را کامل کنید

ممکن است خیلی خوب به نظر برسد که درست باشد، اما می‌توانید با تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین، پول نقد بیشتری کسب کنید. امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای شرکت در نظرسنجی‌های خود به مردم پول می‌دهند که معمولاً برای تحقیقات بازار عمومی و تحلیل رفتار مصرف‌کننده استفاده می‌شود. آنها همچنین به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری کمک می کنند، مانند نوع محصولاتی که باید راه اندازی شوند یا کجا تبلیغات را منتشر کنند. با این حال، توجه داشته باشید که همه نمی توانند نظرسنجی آنلاین انجام دهند. به برخی از دلایل ذکر شده در زیر نگاهی بیندازید: جمعیت شناسی محدود برخی از نظرسنجی ها برای همه باز نیستند و در عوض افراد خاصی را هدف قرار می دهند. این می تواند بر اساس متغیرهایی مانند جنسیت، سن یا شغل باشد. دستمزد پایین. بسیاری از وب سایت های نظرسنجی آنلاین از یک سیستم امتیاز استفاده می کنند. پس از تکمیل نظرسنجی ها امتیاز جمع کنید و پس از رسیدن به یک آستانه درآمد مشخص پول نقد کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در هر نظرسنجی بین 0.50 تا 3 دلار درآمد کسب کنید. با این حال، این پول را نخواهید دید مگر اینکه به آستانه درآمد برسید، که می تواند بین 10 تا 25 دلار باشد. زمان بر. با توجه به سیستم پرداخت اکثر وب سایت های نظرسنجی، باید زمان زیادی را برای مشاهده بازده واقعی اختصاص دهید. برخی از نظرسنجی‌ها حتی ممکن است یک ساعت طول بکشد. نه برای بلندمدت بر خلاف برخی از ورودی های دیگر در این مقاله، به دلایل ذکر شده در بالا نمی توانید این کار را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید.

 

 

4. تبدیل به یک خریدار رمز و راز

اگر یک خریدار مشتاق هستید، تبدیل شدن به یک خریدار مرموز راهی عالی برای کسب درآمد اضافی است. خرده فروشان و شرکت های تحقیقات بازار، خریداران مرموز را استخدام می کنند تا در مکان های خاص خرید کنند و در مورد تجربه کلی مصرف کننده گزارش دهند. این روشی است برای نظارت بر خدمات مشتری، شرایط فروشگاه و کیفیت محصول بدون اینکه کارمندان بدانند در حال بررسی هستند. اگرچه این گزینه کاملاً آنلاین نیست، کار خریدار مرموز از راه دور نیز وجود دارد. برای مثال، این مشاغل نیاز به آزمایش کیفیت خدمات در مراکز تماس یا ارزیابی تجربه خرید آنلاین دارند.در اینجا چند مورد از محبوب ترین شرکت هایی که افراد می توانند برای تبدیل شدن به خریداران مرموز ثبت نام کنند، آورده شده است: نیروی بازار در خواربارفروشی‌ها، رستوران‌ها، داروخانه‌ها و حتی فروشگاه‌های راحتی پمپ بنزین استخدام شوید تا محصولات و خدمات آنها را امتحان کنید. BestMark. یک نماینده یا ارزیاب میدانی شوید تا به شرکت ها در بهبود عملیات تجاری خود کمک کنید. خریدار مخفی. برای ناهار بیرون بروید یا از یک استراحتگاه بازدید کنید و هزینه ارزیابی خود را بازپرداخت کنید. پرداخت ها برای خریداران مرموز بسته به شرکت متفاوت است. برای هر کار تکمیل شده، یا برای اقلام خریداری شده بازپرداخت می کنید، کوپن ها و کارت های هدیه دریافت می کنید، یا به طور متوسط بین 10 تا 25 دلار درآمد کسب می کنید. برای جلوگیری از کلاهبرداری، به یاد داشته باشید که هرگز نباید برای تبدیل شدن به یک خریدار مرموز هزینه کنید. توجه داشته باشید که به‌عنوان یک پیمانکار مستقل، شرکت‌ها نمی‌توانند شما را مجبور کنند که تعدادی شغل را حتی پس از ثبت‌نام انجام دهید.

 

 

5. تست بازی ها و برنامه ها

در سال 2021، صنعت بازی آنلاین با 14.4 درصد افزایش نسبت به سال 2020، 178.73 میلیارد دلار ارزش داشت. همچنین بیشترین سهم را در بازار جهانی رسانه های دیجیتال دارد. در نتیجه، فرصت‌های زیادی برای کاربران به وجود آمده است تا با آزمایش بازی‌ها و اپلیکیشن‌های بازی کسب درآمد کنند.برخی از بازی‌ها یا برنامه‌ها، مانند Mistplay، بازیکنان را ملزم می‌کنند تا وظایف خاصی را انجام دهند و جوایزی را با ارزهای بازی جمع‌آوری کنند که بعداً می‌توان آن‌ها را به دلار بازخرید کرد. شبکه جهانی آزمایش بتا توسط استودیو Keywords به افراد برای بازی قبل از انتشار پول پرداخت می کند. پلتفرم های دیگری مانند Givling و Golden Hearts Games بازی های آنلاین را با جوایز نقدی واقعی ارائه می دهند. در حالی که این بازی‌ها و برنامه‌ها راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین هستند، قبل از نصب یا ثبت‌نام در آن‌ها، حتما نظرات را بررسی کنید. برخی از این پلتفرم ها به عنوان جلویی برای کلاهبرداری، سرقت اطلاعات شخصی و اطلاعات بانکی استفاده می کنند.

 

 

6. فروش عکس های استوک و فیلم

اگر یک عکاس یا فیلمبردار مشتاق هستید، به فروش عکس‌ها و فیلم‌های استوک برای کسب درآمد غیرفعال فکر کنید. این یک راه عالی برای تمرین اشتیاق شما در عین کسب درآمد اضافی است. بسیاری از شرکت ها و صاحبان مشاغل از محتوای سهام در کمپین های بازاریابی، تبلیغات و وب سایت های خود استفاده می کنند. علاوه بر قالب استاندارد عکس استوک، خریداران دائماً به دنبال ایده‌های تازه و دیدگاه‌های منحصر به فرد هستند تا شرکت خود را متمایز کنند. می توانید یک وب سایت عکاسی بسازید و در آنجا عکس بفروشید. در عین حال، ایده خوبی است که در چند بازار آنلاین ثبت نام کنید و دانلودهای دیجیتال خود را فهرست کنید. به این ترتیب، در پرورش برند شخصی خود در حالی که آن را برای خریداران بالقوه تبلیغ می‌کنید، شروع به کار خواهید کرد. شاتر استاک، چندین سطح درآمد را بر اساس تعداد بارگیری ارائه می دهد. گتی ایماژ. بسته به قرارداد انحصاری مجوز، با نرخ حق امتیاز 15٪ -45٪ پرداخت می کند. VideoHive. این پلتفرم به‌عنوان بخشی از اکوسیستم بزرگ‌تر Envato، فیلم‌ها و عکس‌های موجود را ارائه می‌کند. درآمد به تعداد اقلام فروخته شده و اینکه آیا شما به طور انحصاری روی پلتفرم می فروشید بستگی دارد. متخصص در فروش فیلم‌ها و عکس‌های ذخیره‌شده با کیفیت بالا، با نرخ حق امتیاز استاندارد 30 درصد از قیمت خالص فروش برای مشارکت‌کنندگان غیرانحصاری. مشارکت کنندگان انحصاری در صورت درخواست می توانند نرخ های بالاتری دریافت کنند.

 

 

 7. فروش اقلام دست دوم

فروش یا اجاره اقلام دست دوم یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد فوری و انگیزه ای عالی برای شروع به شلوغ کردن فضای خود است. هنگامی که اقلام را برای فروش فهرست کردید، قبل از فهرست کردن آنها در بازارهای آنلاین، مطمئن شوید که تصاویری با کیفیت بالا بگیرید. اگر قصد دارید در بلندمدت این کار را انجام دهید، همچنین به ساخت یک وب سایت برای میزبانی فروشگاه آنلاین خود فکر کنید. یکی از محبوب ترین دسته بندی ها برای فروش آنلاین لباس است. پیش بینی می شود ارزش بازار صنعت پوشاک دست دوم تا سال 2026 به 77 میلیارد دلار برسد.تجارت. متخصص در پوشاک، کیف، کفش و لوازم جانبی زنانه. Etsy. یک بازار عالی برای فروش اقلام منحصر به فرد، دست ساز و قدیمی. شورشی فروش لباس و لوازم جانبی در این خرده فروشی آنلاین لوکس دست دوم. دپاپ یک پلت فرم محبوب برای کالاهای قدیمی و دیزاینر. به غیر از لباس و لوازم جانبی، با فروش اقلام مستعمل مانند مبلمان، وسایل، تجهیزات ورزشی و ابزار هنری، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. بازار خودروهای دست دوم نیز شاهد افزایش تقاضا در سال 2020 بود.

 

 

8. فروش یادداشت های مدرسه

فروش کپی از یادداشت های مدرسه یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد سریع برای دانش آموزان است. هنگام فروش یادداشت های مدرسه، مطمئن شوید که مرتکب سرقت ادبی یا تخلف تحصیلی نمی شوید. به عنوان مثال، تکالیف یا تست ها را فاش نکنید. به طور مشابه، هرگز مطالب دارای حق چاپ را نفروشید یا توزیع نکنید. یک شرط مطمئن، فروش یادداشت‌هایی است که حاوی اطلاعات کلی اما روشن‌تر درباره یک موضوع، مانند ماژول‌ها، فلش کارت‌ها و راهنماهای مطالعه هستند. همچنین مراقب باشید که یادداشت های خود را به عنوان حقایق ارائه نکنید، بلکه صرفاً به عنوان اسناد مطالعه تکمیلی ارائه دهید.جدای از تابلوهای پیام دانش‌آموزان یا فارغ‌التحصیلان و انجمن‌های انجمن، در اینجا برخی از بهترین مکان‌ها برای فروش یادداشت‌های مدرسه و کسب وجه نقد اضافی وجود دارد: Nexus Notes. آنها به ازای هر مجموعه اسکناس فروخته شده 50 درصد کمیسیون ارائه می دهند. NoteXchange. یادداشت ها را به قیمت 5 تا 40 دلار بفروشید و در صورت تبدیل شدن به یک شرکت وابسته، 100٪ کمیسیون دریافت کنید. Notesgen. این پلتفرم مستقر در هند با بیش از 5.5 میلیون کاربر، یادداشت‌های دست‌نویس و اسلایدهای ارائه را می‌پذیرد. قیمت توجه بین 100 تا 1000 روپیه متغیر است. OneClass. زمانی که شخصی در محتوای شما مشترک می شود تا 20 درصد از درآمد تکراری را به دست آورید.

 

 

9. کارهای خرد را انجام دهید

یک شغل خرد یک شغل کوتاه مدت و موقت است که به ازای هر کار انجام شده پرداخت می شود. درآمدها متفاوت است، به طور متوسط از چند سنت تا 50 دلار در هر کار. مشاغل خرد راه خوبی برای کسب درآمد سریع هستند. آنها معمولاً از چند دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشند تا افراد بتوانند در اوقات فراغت خود چندین کار را انجام دهند. این یک گزینه عالی برای فریلنسرها، فارغ التحصیلان جدید و دانشجویان کالج است زیرا این مشاغل به شما کمک می کنند تا تجربه کسب کنید و نمونه کارها را بسازید. رایج ترین مشاغل خرد آنلاین شامل وبلاگ نویسی، ترجمه های کوتاه، ورود داده ها و وظایف اداری است.

 

 

10. فروش هنر و طرح

فروش محصولات دیجیتال یکی از بهترین راه های کسب درآمد بیشتر هنرمندان است. آثار خود را در بازارهای هنری مانند DeviantArt و ArtStation فهرست کنید. این یک راه عالی برای قرار گرفتن در جامعه آنلاین خلاق و دستیابی به مشتریان بالقوه است.از طرف دیگر، آثار هنری و طرح ها را به طور مستقل از طریق رسانه های اجتماعی بفروشید. به عنوان مثال، فیس بوک تا اکتبر 2021 بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه داشت، در حالی که اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر داشت. چنین اعدادی این پلتفرم ها را برای افزایش نوردهی عالی می کند. فروش در رسانه های اجتماعی راه خوبی برای کسب درآمد سریع است، به خصوص اگر هنر خود را در میان شبکه های خاص تبلیغ کنید. به عنوان مثال، از طریق یک کانال فروش مانند بازار فیس بوک بفروشید و محصولات را با عضویت در گروه ها و تعامل با خریداران بالقوه تبلیغ کنید. از طرف دیگر، با فعال کردن ویژگی خرید اینستاگرام در نمایه ای که به طور خاص به آثار هنری شما اختصاص داده شده است، از طریق اینستاگرام بفروشید.با پست کردن آثار هنری خود، ایجاد زیرنویس های جذاب، استفاده از هشتگ ها، تعامل با کانال های بزرگتر و دنبال کردن کاربران با علایق مشابه، شانس فروش را افزایش دهید. اگر بازاری مانند ArtStation را انتخاب کنید، کسب درآمد تا 95 درصد از فروش امکان پذیر است. از طرف دیگر، فروش در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به این معنی است که می توانید تا 100٪ سود را حفظ کنید.

 

 

25 استراتژی بلند مدت برای کسب درآمد آنلاین

 

1.وبلاگ نویسی

یک راه عالی برای نویسندگان مشتاق برای به دست آوردن منبع درآمد است. بسیاری از مردم وبلاگی را برای به اشتراک گذاشتن بینش، بیان دیدگاه ها و ایجاد برند راه اندازی می کنند. برخی از نمونه های محبوب وبلاگ عبارتند از Say Yes و Anywhere We Roam. یک وبلاگ در مورد هر چیزی راه اندازی کنید، مانند وبلاگ سفر، وبلاگ غذا یا وبلاگ کتاب. تحقیق در مورد برخی از محبوب‌ترین ایده‌های وبلاگ نیز می‌تواند به شما در یافتن جایگاه سودآور کمک کند. برخی از راه های رایج برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی از طریق تبلیغات، بازاریابی وابسته، حمایت از برند و فروش محصولات است. برای داشتن یک وبلاگ سودآور، یافتن جایگاه مناسب و ایجاد مخاطب از طریق ارسال محتوا ضروری است. اجرای استراتژی های بازاریابی موفق و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز مهم است.

 

 

2. به یک برنامه وابسته بپیوندید

پیوستن به یک برنامه وابسته به یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد آنلاین است. با تبلیغ محصولات، خدمات یا کسب و کارها در پلتفرم، به عنوان یک شرکت وابسته، کمیسیون دریافت می کنند. وقتی مشتری روی پیوند پیوند سود می کند و خرید را کامل می کند، درصدی از را دریافت می کنید. وبلاگ نویسان بسته به تعداد برنامه های وابسته ای برای آنها که نام گذاری کرده اند و تعداد خوانندگان وبلاگ می توانند تا ده ها هزار دلار از طریق لینک های مرتبط به دست را ثبت کنند. با وجود برنامه‌های وابسته بسیار زیاد، مطمئن شوید که برنامه‌های مرتبط با موقعیت شما بپیوندید. به عنوان مثال، اگر وبلاگی دارید که به رایانه و فناوری اختصاص داده شده است، در نظر داشته باشید که یک شرکت وابسته به هاستینگر شوید.در اینجا برخی از سودآورترین برنامه های وابسته برای کسب درآمد وجود دارد: همکاران آمازون یکی از بزرگترین شبکه های وابسته، نرخ کمیسیون تا 20٪ را ارائه می دهد. سمروش. یک گزینه عالی برای بازاریابان محتوا، زیرا این برنامه نرخ کمیسیون ثابت 200 دلار را برای هر فروش اشتراک جدید Semrush ارائه می دهد. وابسته به CJ. یک انتخاب محبوب برای شرکت های وابسته با پلتفرم های شناخته شده که مایل به همکاری با مارک های بزرگ و معتبر هستند. شبکه شریک eBay. یک نقطه شروع خوب برای همه سوله ها و سطوح وابسته، با نرخ های مختلف از 1٪ تا 4٪. Tripadvisor. ایده آل برای شرکت های وابسته در صنعت سفر. حداقل 50 درصد از کمیسیون دریافتی از شرکای رزرو هتل خود را به ناشران ارائه می دهد. GetResponse. پلتفرمی که ارجاعات یکباره و کمیسیون های مکرر را برای شرکت های وابسته در حوزه بازاریابی ارائه می دهد. مانند هر مدل کسب و کار دیگری، بازاریابی وابسته به آزمون و خطا نیاز دارد. برخی از بزرگترین اشتباهاتی که در بازاریابی وابسته باید از آنها اجتناب کرد عبارتند از انتخاب جایگاه اشتباه، تولید محتوای بی کیفیت و نادیده گرفتن عملکرد وب سایت.

 

 

3. یک وب سایت تجارت الکترونیک بسازید

فروش آنلاین محصولات یکی از بهترین راه های کسب درآمد است. بیشتر و بیشتر فروشگاه های آجر و ملات به دلیل مزایای آن به تجارت الکترونیک روی می آورند. فروشگاه‌های تجارت الکترونیک جدا از دسترسی گسترده‌تر به بازار، به هزینه‌های راه‌اندازی کمتری نیاز دارند که به شما امکان می‌دهد در هزینه‌های عملیاتی صرفه‌جویی کنید. برای مثال، نیازی به اجاره مکان‌های مختلف خرده‌فروشی برای مقیاس‌بندی عملیات ندارید. قبل از راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، تصمیم گیری در مورد جایگاه فروشگاه ضروری است. اگر مطمئن نیستید، تحقیق در مورد محصولات پرطرفدار به محدود کردن انواع محصولات برای فروش کمک می کند. به لطف رشد پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، ایجاد یک فروشگاه آنلاین امروزی، حتی برای مبتدیان، آسان‌تر نیست. با این حال، انتخاب درست یک تصمیم مهم است زیرا پلتفرم به شما و تجربه کلی مشتریان کمک می کند.

 

 

4. یک فروشگاه Dropshipping باز کنید

Dropshipping یک مدل کسب و کار B2C است که در آن مردم محصولات را از طریق یک فروشگاه آنلاین با تامین‌کننده شخص ثالث پردازش و سفارش را انجام می‌دهند. این یک جایگزین آسان تر برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک استاندارد است زیرا باز کردن فروشگاه dropshipping شامل دردسر رسیدگی به موجودی و حمل و نقل نیست. راه اندازی یک فروشگاه دراپ شیپینگ شبیه ایجاد یک فروشگاه آنلاین معمولی است و شامل انتخاب جایگاه و بستری برای فروش است. تفاوت این است که dropshippers باید تامین کننده کامل را پیدا کند زیرا این تصمیم می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شود.

 

 

5. یک دوره آنلاین ایجاد کنید

پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2026 به 336.98 میلیارد دلار برسد، بازار جهانی آموزش الکترونیکی صنعت بسیار خوبی برای ورود است، اگر در یک موضوع خاص عالی باشید و از آموزش مطالب آموزشی لذت ببرید. دوره های دیجیتال در قالب های مختلف، از دانلود PDF ساده گرفته تا ویدیوهای YouTube ارائه می شوند. برخی از موضوعات محبوب دوره های آنلاین شامل مهارت های کامپیوتری، سلامت و تندرستی، تجارت و کارآفرینی، امور مالی و سرمایه گذاری و توسعه شخصی است. دو راه اصلی برای فروش دوره های دیجیتال وجود دارد - پیوستن به یک پلت فرم آموزش الکترونیکی یا ایجاد یک وب سایت آموزش الکترونیکی. انجام اولی آسان‌تر است، اما دومی فرصت‌های بیشتری برای آزمایش قالب‌های دوره‌های مختلف و روش‌های کسب درآمد فراهم می‌کند. برای مثال، با افزونه LMS وردپرس، یک وب سایت آموزش الکترونیکی ایجاد کنید. سپس، دوره های آنلاین را به عنوان محصولات دیجیتالی بفروشید یا یک سیستم عضویت ایجاد کنید تا آنها را در پشت دیوار قفل کنید.

 

 

6. دانشجویان معلم آنلاین

اگر فروش دوره های دیجیتال هدف شما نیست، اما همچنان به تدریس علاقه دارید، به یک معلم آنلاین تبدیل شوید. امروزه بسیاری از دانش آموزان به طور فعال به دنبال درس های از راه دور هستند. معلمان مستقل اغلب خدمات خود را از طریق برنامه های ارتباط تصویری مانند زوم و اسکایپ ارائه می دهند و پرداخت ها را از طریق پی پال می پذیرند. با دادن درس های درخواستی و ارائه بازخورد شخصی درآمد کسب کنید. توجه داشته باشید که معلم آنلاین بودن به این معنی است که نه تنها باید برنامه های درسی و ماژول های یادگیری ایجاد کنید، بلکه پیشرفت دانش آموز را نیز پیگیری کنید. هنگام انتخاب موضوع برای تدریس، حتماً تخصص خود را ارزیابی کنید. موضوعات تدریس خصوصی رایج شامل ریاضی، زبان و علوم کامپیوتر است. همچنین، برای افزایش اعتبار خود به عنوان معلم و بهبود نرخ خود، به دریافت گواهینامه فکر کنید. قبل از ارائه درس‌های زنده، مطمئن شوید که یک اتصال اینترنتی قوی برای اطمینان از ارتباط ویدیویی روان برقرار کرده‌اید.

 

 

7. یک سایت عضویت ایجاد کنید

ایجاد یک وب سایت عضویت یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد از خانه است اگر می خواهید پلتفرم شخصی خود را راه اندازی کنید. سایت های عضویت با فروش دسترسی به محتوای انحصاری از طریق طرح های اشتراک درآمد کسب می کنند. با داشتن یک سیستم عضویت سطحی، امتیازات هر عضو را تقسیم می‌کنید و تعیین می‌کنید که به چه محتوایی می‌توانند دسترسی داشته باشند. سیستم اشتراک یک جریان ثابت درآمد را ایجاد می کند زیرا اعضا باید برنامه های خود را برای حفظ امتیازات دسترسی تجدید کنند. اگر در حال ساختن یک برند هستید، یک سایت عضویت می‌تواند به ایجاد پایگاه مشتریان بالقوه برای فروش بیشتر کمک کند.پس از یافتن جایگاه مناسب با علایق خود، شروع به توسعه وب سایت عضویت کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار با وردپرس است. بسیاری از افزونه های عضویت عالی ابزارهای لازم برای ایجاد طرح ها و پذیرش تراکنش های آنلاین را ارائه می دهند.

 

 

8. فروش فضای تبلیغاتی

فروش فضای تبلیغات دیجیتال یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد از وب سایت و کسب درآمد غیرفعال است. درآمد تبلیغات بر اساس کلیک ها یا برداشت های کاربر اندازه گیری می شود - کلیک بیشتر به معنای پول بیشتر است. عوامل مهمی که تبلیغ‌کنندگان به دنبال آن هستند شامل دسته محتوای وب‌سایت، جمعیت‌شناسی مخاطب و دستگاه‌های کاربر است. بنابراین، اختصاص زمان برای تولید محتوای با کیفیت و بهبود استراتژی‌های سئو امری حیاتی است. برای شروع فروش فضای تبلیغاتی، با یک شبکه تبلیغاتی مانند Google AdSense ثبت نام کنید و به سادگی کد تبلیغات را در سایت قرار دهید. اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، آموزش ما را در مورد نحوه افزودن AdSense به وردپرس دنبال کنید. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب مکان های تبلیغاتی سایت را بیش از حد اشباع نکنید زیرا این امر می تواند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد. در عوض، توصیه می کنیم از یک ابزار نرم افزار Heatmap برای تعیین بهترین مکان قرار دادن تبلیغات برای تبدیل بهینه استفاده کنید.

 

 

9. یک هیئت شغلی اشتراک ایجاد کنید

با توجه بیشتر و بیشتر کارفرمایان به استخدام آنلاین، تابلوهای کار پتانسیل بازار زیادی دارند. هنگام ایجاد وب سایت هیئت شغلی دو راه اصلی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. اولین مورد اجاره فضایی برای کارفرمایان است تا لیست مشاغل خود را تبلیغ کنند. دوم فروش دسترسی به لیست های شغلی انحصاری به جویندگان کار از طریق سیستم عضویت پولی است. به عنوان مثال، وب‌سایت‌های معروف هیئت شغلی مانند Indeed، Glassdoor، و ZipRecruiter از کارفرمایان برای قرار دادن پست شغلی ممتاز هزینه دریافت می‌کنند. اکثر این سایت‌ها برنامه‌های قیمت‌گذاری خود را بر اساس عواملی مانند دوره ارسال، اطلاعات عمیق شرکت یا بررسی‌ها قرار می‌دهند.

 

 

10. وب سایت ها را بخرید و ورق بزنید

فرآیند خرید و فروش وب سایت ها نسبتاً ساده است. پس از خرید یک سایت، محتوای آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، درآمدزایی کنید و آن را به سود بفروشید. این یک پروژه پول ساز ایده آل برای هر کسی است که از طراحی وب سایت، بهبود سئو و ایجاد یک تجربه کاربری عالی لذت می برد. دانستن اینکه کدام وب سایت ها برای خرید و سرمایه گذاری در آنها ضروری است، زیرا همه آنها ارزش آینده ندارند. یک قانون سرانگشتی خوب این است که مواردی را انتخاب کنید که در حال حاضر درآمد و ترافیک ایجاد می کنند. به طور مشابه، وب‌سایت‌هایی با جایگاه محبوب و نام دامنه ممتاز به راحتی با قیمت‌های بالاتر فروخته می‌شوند.

 

 

11. یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

راه اندازی یک کانال یوتیوب به یک روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است. به عنوان بزرگ‌ترین پلت‌فرم اشتراک‌گذاری ویدیو در سراسر جهان، مخاطبان زیادی از بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. راه های مختلفی برای کسب درآمد از کانال YouTube وجود دارد، اما اولین مرحله شامل ثبت نام در YouTube Partner Program و اطمینان از واجد شرایط بودن برای کسب درآمد است. محبوب‌ترین راه برای کسب درآمد از طریق تبلیغات است، اما روش‌های کسب درآمد جایگزین شامل عضویت در کانال، Super Chat و Super Stickers، کالا و YouTube BrandConnect است.یوتیوب تقریباً همه انواع محتوا را در بخش‌های مختلف، از واکنش‌های بازی گرفته تا وبلاگ‌های روزانه، اجازه می‌دهد. رشد یک کانال یوتیوب شبیه به یک وبلاگ است، به این معنی که برای ایجاد ترافیک و ایجاد پایگاه مخاطب باید به طور مداوم محتوا را منتشر کنید. سرمایه گذاری روی یک دوربین خوب و نرم افزار ویرایش فیلم برای بهبود کیفیت ویدیو نیز می تواند بینندگان بیشتری را جذب کند. همچنین، تمرین سئوی یوتیوب را فراموش نکنید. این شامل افزودن کلمات کلیدی و برچسب‌های مرتبط به عنوان ویدیو و بهینه‌سازی توضیحات ویدیو برای موتورهای جستجو است. جدا از اینکه یک سرمایه گذاری سودآور است، راه اندازی یک کانال یوتیوب می تواند برای ایجاد یک برند مفید باشد. ویدیوها می‌توانند منجر به تولید مشتری شوند، به هدایت مجدد ترافیک به وب‌سایت شما کمک کنند و نسبت به تصاویر، بازگشت سرمایه بهتری داشته باشند، و آنها را به یک ابزار بازاریابی عالی تبدیل کند.

 

 

12. برای مشاغل آزاد اقدام کنید

فریلنسینگ یک راه عالی برای کسب درآمد با سرعت دلخواه شما است – شما این قدرت را دارید که مشتریان خود را انتخاب کنید و همچنین ساعات کاری و نرخ پرداخت خود را تعیین کنید. این یک راه محبوب برای کسب درآمد اضافی است - تنها در ایالات متحده بیش از 50 میلیون فریلنسر وجود دارد. محمد قاسم و کلی وان دو نفر از بسیاری از افراد دارای داستان موفقیت در این صنعت هستند. شما می توانید انواع خدمات فریلنسری را ارائه دهید. برخی از مهمترین مهارت های فریلنسری شامل طراحی و توسعه وب، ترجمه، حسابداری و تولید ویدئو می باشد.

 

 

13. یک توسعه دهنده وب سایت شوید

متوسط حقوق یک توسعه دهنده وب آزاد حدود 70863 دلار در سال است. از آنجایی که پیش بینی می شود استخدام طراحان دیجیتال و توسعه دهندگان وب بین سال های 2020-2030 13 درصد رشد کند، اکنون زمان بسیار خوبی برای ورود به صنعت فناوری اطلاعات است. اولین قدم برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، انتخاب تخصص توسعه وب است. انجام این کار باعث صرفه جویی در زمان، پول و انرژی شما می شود و به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید.

 

 

14. طراح گرافیک شوید

متوسط دستمزد پایه 51603 دلار در سال، طراحی گرافیک را به یکی دیگر از مشاغل پردرآمد تبدیل می کند که ارزش دنبال کردن را داشته باشد. این یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین برای افراد خلاق است. مسیر شغلی یک طراح گرافیک شبیه به یک توسعه دهنده وب است. بعد از محدود کردن یک تخصص برای پیگیری، مرحله بعدی یادگیری مهارت ها و نرم افزارهای مورد نیاز است. دوره های طراحی زیادی در پلتفرم های مختلف آموزش الکترونیکی در دسترس هستند تا به شما در شروع کار کمک کنند. برای مثال، یک طراح وب باید تجربه کاربری، رابط کاربری و اصول اولیه HTML و CSS را مطالعه کند. در همین حال، یک طراح لوگو باید بر تئوری رنگ، تایپوگرافی و ابزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator و CorelDRAW تسلط داشته باشد.

 

 

15. یک محتوا نویس شوید

اگر در نوشتن مهارت دارید، تبدیل شدن به یک محتوا نویس یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین است. با متوسط دستمزد ۵۵۸۴۶ دلار در سال، نوشتن محتوا یک کار جانبی سودآور یا حتی کار از راه دور تمام وقت را به همراه دارد. علاوه بر مهارت های نوشتن، این مسیر شغلی ممکن است به دانش SEO نیاز داشته باشد. دانستن اصول اولیه HTML و CSS نیز می تواند به فرمت نوشته شما کمک کند، مخصوصاً هنگام کار با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس. بسیاری از نویسندگان محتوا وب سایت هایی برای نمایش مهارت های نوشتاری و نمونه کارهای خود دارند. اگر وبلاگ شما شروع به کار کند، می توانید با کسب درآمد از آن نیز کسب درآمد کنید. علاوه بر این، شانس خود را در تابلوهای شغلی مانند Fiverr و Freelancer امتحان کنید، جایی که هزاران پروژه نوشتن محتوای آزاد در دسترس است. از طرف دیگر، به یک آژانس تولید محتوا بپیوندید تا جریان کار ثابتی داشته باشید.

 

 

16. تبدیل به یک پخش کننده بازی های ویدیویی شوید

استریمینگ در چند سال گذشته شروع به کار کرده است و تنها در توییچ به طور متوسط بیش از 2.9 میلیون بیننده در هفته ایجاد کرده است. اگر در بازی های ویدیویی مهارت دارید و از بودن در مقابل دوربین لذت می برید، این یک راه ایده آل برای کسب درآمد است. پلتفرم‌های پخش جریانی مانند توییچ، یوتیوب و فیس‌بوک، برنامه‌های شریکی را ارائه می‌کنند که به پخش‌کننده‌ها امکان می‌دهد درآمد تبلیغات و نکات مخاطبان خود را بپذیرند. بنابراین، مقدار پولی که به دست می آورید به اندازه فالوورهای شما بستگی دارد. به عنوان مثال، استریمر کانادایی Shroud دارای ارزش خالص تخمینی بین 8 تا 12 میلیون دلار و بیش از 9 میلیون دنبال کننده در توییچ است.علاوه بر این، پخش‌کنندگان بازی‌های ویدیویی می‌توانند از معاملات برند، حمایت‌های مالی و فروش کالا درآمد کسب کنند.

 

 

17. یک اینفلوئنسر شوید

ظهور مداوم رسانه های اجتماعی باعث شده است که بازاریابی اینفلوئنسر به یک انتخاب محبوب برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شود. مانند بازاریابی وابسته، شرکت‌ها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود به اینفلوئنسرها با فالوورهای زیاد پرداخت می‌کنند. تفاوت اصلی این است که اینفلوئنسرها به جای آوردن سرنخ به سادگی بر تصمیمات خرید افراد تأثیر می گذارند. مانند استریمرها، میزان درآمد اینفلوئنسرها به میزان قابل توجهی بستگی به فالوورهای آنها دارد. حیاتی ترین جنبه اینفلوئنسر سودآور، پرورش یک برند شخصی و تبدیل شدن به صدایی از اقتدار در جایگاه خود است. این به جذب حامیان مالی و تبلیغ کنندگان کمک می کند. در حالی که بسیاری از اینفلوئنسرها از اینستاگرام سرچشمه می گیرند، می توانید از پلتفرم های دیگری مانند یوتیوب و توییتر برای ایجاد فالوور و ایجاد انواع مختلف محتوا استفاده کنید. رت و لینک از Good Mythical Morning و اندرو ریا از Babish Culinary Universe برخی از اینفلوئنسرهای محبوبی هستند که حرفه خود را در YouTube پرورش می دهند.

 

 

18. خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه دهید

با ارائه خدمات بازاریابی، مانند استراتژی های سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی، به صاحبان مشاغل کمک کنید تا مخاطبان هدف خود را جذب کنند و عملکرد فروش را بهبود بخشند. اگر از قبل با این مفاهیم آشنا هستید یا می خواهید مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید، این یک راه عالی برای کسب درآمد است. خدمات سئو می تواند به سایت ها کمک کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری دریافت کنند و سرنخ ایجاد کنند. برخی از مهارت هایی که باید برای ارائه این خدمات داشته باشید عبارتند از کپی رایتینگ، ساخت لینک و تحقیق در مورد کلمات کلیدی. از سوی دیگر، ارائه خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی به معنای برنامه ریزی و اجرای طرح های بازاریابی در بسترهای مختلف اجتماعی است. این برای تشویق تعامل بهتر با مخاطب و شناخت بیشتر برند است. یک مدیر رسانه اجتماعی عالی باید با روندها همراه باشد، مخاطبان هدف یک برند را شناسایی کند و داده های رسانه های اجتماعی را برای نتایج بهتر کمپین دنبال کند. منابع زیادی برای کمک به یادگیری SEO در دسترس هستند. دریافت گواهی سئو از پلتفرم های معتبری مانند آکادمی Semrush یا شرکت در یک دوره Google Analytics برای تعمیق دانش خود را در نظر بگیرید.

 

 

 

 

19. یک برنامه ایجاد کنید

دنیا به موبایل تبدیل شده است و ایجاد یک اپلیکیشن یکی از راه های سود بردن از این دیجیتالی شدن سریع است. با ایجاد اپلیکیشن های پولی یا فروش آن ها به شرکت های دیگر، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. روش دیگر، راه اندازی یک برنامه رایگان و کسب درآمد از طریق تبلیغات درون برنامه ای است. اگر قبلاً دانش برنامه نویسی و توسعه وب دارید، ایجاد یک برنامه به عنوان یک برنامه جانبی نیز راهی عالی برای تقویت مهارت های خود است. با این حال، اگر تجربه کمی در برنامه نویسی ندارید، برنامه سازهای مبتدی زیادی وجود دارند که به شما در ایجاد برنامه های تلفن همراه کمک می کنند:

  • Appy Pie. این سازنده برنامه از یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده استفاده می‌کند تا به شما کمک کند برنامه‌ای با تجربه کاربری عالی ایجاد کنید. قیمت از 16 تا 60 دلار در هر برنامه در ماه متغیر است.
  • AppInstitute. این پلتفرم که خود را به عنوان یک سازنده برنامه برای صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله معرفی می کند، ایجاد برنامه های تلفن همراه را بدون دانش کدنویسی آسان می کند. قیمت بین 59 تا 340 دلار در ماه متغیر است.
  • Mobincube. یک برنامه ساز بصری برای راه اندازی یک برنامه در چهار مرحله آسان. این یک طرح رایگان ارائه می دهد، اما طرح های پولی نیز در دسترس هستند. قیمت پرمیوم از 35.88 یورو تا 1199.88 یورو در سال متغیر است.

 

 

20. یک پادکست ایجاد کنید

راه اندازی یک پادکست یکی از سودآورترین ایده های کسب و کار آنلاین است، به ویژه با بیش از 155 میلیون نفر که هر هفته به پادکست گوش می دهند. داشتن یک لپ تاپ یا دستگاهی با میکروفون داخلی برای شروع یک پادکست کافی است. با این حال، توصیه می کنیم برای بهبود کیفیت ضبط، روی تجهیزات و نرم افزارهای صوتی خوب سرمایه گذاری کنید. اکنون تنها چیزی که نیاز دارید یک موضوع برای صحبت کردن و مهارت های ارتباطی جذاب است – یک پادکست در مورد هر چیزی، از نکات مالی گرفته تا جرم واقعی بسازید. پس از ضبط و ویرایش چند قسمت اول پادکست، یک پلت فرم میزبانی پادکست را پیدا کنید تا آنها را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید. یکی از ویژگی‌های مشترک اکثر پادکست‌ها این است که عمدتاً از طریق حمایت‌های مالی کسب درآمد می‌کنند. هنگامی که پادکست شما طرفدارانی را به خود جلب کرد، برای رشد بیشتر برند، کیفیت و دسترسی مخاطبان خود، با آژانس های تولیدی مانند Podfly و Pacific Content ثبت نام کنید. همچنین مطمئن شوید که پادکست را در رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل ها مانند وب سایت خود تبلیغ کنید. استفاده از یک تم پادکست و یک پخش کننده صوتی در سایت شما می تواند هویت نام تجاری پادکست و قابلیت کشف آن را بیشتر تقویت کند.

 

 

21. مشاور سفر شوید

به محض کاهش محدودیت های مرزی همه گیر، مردم می خواهند دوباره سفر خود را آغاز کنند. صنعت گردشگری به ناچار افزایش خواهد یافت و در نتیجه تقاضا برای مشاوران سفر بیشتر خواهد شد. یک مشاور مسافرتی با مدیریت تجربه سفر ایده‌آل مشتریان خود، مقدمات را برای افراد و مشاغل فراهم می‌کند. این کاری است که می‌توان آن را کاملاً آنلاین انجام داد و برای افرادی که به خوبی سفر می‌کنند یا افراد محلی که دوست دارند بهترین مکان‌های شهر را به اشتراک بگذارند، گزینه‌ای عالی برای کسب درآمد است. متوسط حقوق پایه برای یک مشاور مسافرتی 76504 دلار در سال در ایالات متحده است، بدون انعام. از مزایای این شغل می توان به برنامه کاری انعطاف پذیر و فرصت های سفر اشاره کرد. کار خود را با آشنایی با نرم افزارهای محبوب مدیریت سفر شروع کنید. علاوه بر این، برای بهبود فرصت ها، دوره های گردشگری، مهمان نوازی یا حتی زبان خارجی را در نظر بگیرید.

 

 

22. کتاب های الکترونیکی را منتشر کنید

ظهور خودنشر این امکان را برای همه فراهم کرده است که کتاب های الکترونیکی را منتشر کنند. این یک گزینه عالی برای مبتدیان است زیرا هیچ هزینه چاپ یا حمل و نقل مرتبط با تولید و توزیع کتاب های الکترونیکی وجود ندارد. برای انتشار کتاب الکترونیکی، نوشته‌های خود را به یک پلتفرم خودنشر ارسال کنید. دو نوع شرکت انتشاراتی وجود دارد - خرده فروشان و تجمیع کنندگان. اولی کتاب ها را مستقیماً به مشتریان می فروشد، در حالی که دومی آنها را با هزینه های اضافی بین خرده فروشان توزیع می کند. درآمدی که از کتاب‌های الکترونیکی کسب می‌کنید به خط‌مشی حق امتیاز شرکت ناشر بستگی دارد. برای مثال، Amazon Kindle Direct Publishing تا 70% حق امتیاز برای کتاب‌هایی که در فروشگاه‌های Kindle در سراسر جهان فروخته می‌شود، پرداخت می‌کند.

 

 

23. کمپین های بازاریابی ایمیلی را شروع کنید

از آنجایی که پیش بینی می شود تعداد کاربران ایمیل در سال 2025 از 4.5 میلیارد نفر فراتر رود، بازاریابی ایمیلی به ابزاری قدرتمند برای ایجاد سرنخ و تبدیل مخاطبان شما به مشتری تبدیل شده است. کلید اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق این است که ابتدا یک لیست ایمیل بسازید. اگر وب‌سایتی دارید، یک فرم پاپ‌آپ با یک فراخوان برای اقدام شخصی در صفحه فرود آن اضافه کنید. روش‌های دیگر برای تشویق اشتراک‌ها شامل مشوق‌هایی مانند تخفیف، ارسال رایگان، هدایا و نظرسنجی‌های پاپ آپ است. هدف این است که بازدیدکنندگان مایل به دریافت به‌روزرسانی‌های ایمیلی درباره کسب‌وکار آنلاین شما باشند. مرحله بعدی شروع به تدوین و ارسال خبرنامه ایمیلی است. پلتفرم‌هایی مانند Mailchimp و Constant Contact به مدیریت کمپین‌ها کمک می‌کنند و در عین حال ابزارهایی برای پیگیری فروش، تعامل و رشد مخاطب ارائه می‌دهند. اگر وب‌سایت شما بر روی وردپرس اجرا می‌شود، سعی کنید یک افزونه خبرنامه را برای اتوماسیون بهتر ایمیل و فرآیند ساخت ایمیل ساده‌تر نصب کنید. همچنین، آزمایش دوره ای A/B را برای تعیین بهترین عناصر یک کمپین ایمیل جذاب در نظر بگیرید.

 

 

24. یک دستیار مجازی شوید

اگر از سازماندهی، برنامه ریزی یا انجام کارهای اداری لذت می برید، تبدیل شدن به یک دستیار مجازی راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین است. به عنوان یک پیمانکار مستقل، یک دستیار مجازی خدمات پشتیبانی را برای مشتریان یا مشاغل شخصی ارائه می دهد. علاوه بر کار آزاد از راه دور، تبدیل شدن به یک دستیار مجازی به حداقل هزینه راه اندازی نیاز دارد. به علاوه، می توانید میانگین دستمزد سالانه حدود 120میلون تومان در سال دریافت کنید. برخی از مهارت‌ها برای تسلط به عنوان دستیار مجازی عبارتند از ارتباطات، مدیریت زمان و نوشتن. دانستن نحوه کار با ابزارها و نرم افزارها برای حسابداری و مدیریت پروژه نیز مهم است. برخی از پلتفرم‌های محبوب دستیاران مجازی که اغلب استفاده می‌کنند عبارتند از Google Drive، Quickbooks و Asana. ساده ترین راه برای بازاریابی خدمات خود از طریق پلتفرم های آنلاین مانند Fiverr و Freelancer است. از طرف دیگر، در یک شرکت دستیار مجازی ثبت نام کنید و با مشتریان تایید شدشان کار کنید.

 

 

25. در سهام سرمایه گذاری کنید

تبدیل شدن به یک سرمایه گذار سهام یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال است. با خرید یک سهم در یک شرکت و فروش آن پس از افزایش ارزش آن شروع کنید. ممکن است شروع کار دشواری باشد، اما تعداد زیادی وبلاگ، پادکست و کانال یوتیوب با مشاوره وجود دارد. آنها اغلب بینش، نکات و ترفندهایی را در مورد بهترین استراتژی های معاملات سهام ارائه می دهند. برخی از منابع یادگیری محبوب عبارتند از: سرمایه مشارکتی، ثروت عقل سلیم، و شبکه پادکست سرمایه‌گذار.

 

 

چگونه بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین را انتخاب کنیم پس از آشنایی با 35 روش کسب درآمد آنلاین، زمان آن رسیده است که گزینه های خود را محدود کنید. در واقع، اکثر مردم بیش از سه گزینه را انتخاب نمی کنند. برای کمک به تصمیم گیری، عوامل زیر را ارزیابی کنید:

  • تلاش: زمانی را که باید برای راه اندازی و کاوش سرمایه گذاری جدید صرف کنید و اینکه آیا مهارت یا تجربه لازم را دارید در نظر بگیرید.
  • هزینه: در نظر بگیرید که آیا بودجه لازم برای شروع کسب و کار را دارید یا خیر.
  • علاقه: یک ایده را فقط به این دلیل انتخاب نکنید که به نظر می رسد پول ساز است، مهم است که سرمایه گذاری را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید.
  • پتانسیل: پتانسیل پولی ایده انتخاب شده را در نظر بگیرید و اینکه آیا می تواند در بلندمدت واقعاً سودآور باشد یا خیر.

در این مقاله به چندین روش برای کسب درآمد آنلاین پرداختیم. از آنجایی که ایده های تجاری زیادی برای انتخاب وجود دارد، مطمئن شوید که بهترین ایده را برای وضعیت مالی، مهارت ها و اشتیاق خود انتخاب کنید. اگر می خواهید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید، به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی فکر کنید. در صورت محدود بودن سرمایه، لباس های دست دوم، طرح هایی که خود ایجاد کرده اید و عکس های استوک را حراج کنید. روش دیگر، مدل کسب و کار dropshipping را اتخاذ کنید و محصولات را از یک تامین کننده شخص ثالث تهیه کنید. آدم های حرفه ای که می خواهند از مهارت های خود کسب درآمد کنند، ممکن است خدمات آموزشی و دوره های آنلاین ارائه دهند. توسعه وب، طراحی گرافیک، محتوا نویسی و سئو چند مهارت با نرخ اشتغال و حقوق بالا هستند. از آنجایی که همه نمی توانند به یک شغل تمام وقت متعهد شوند، کارهای آزاد پاره وقت ممکن است با ترجیحات شما مطابقت داشته باشند. اگر دوست دارید با مخاطبان تعامل داشته باشید، یک پادکست راه‌اندازی کنید یا پخش‌کننده شوید یا سعی کنید کار صوتی را انجام دهید. روش دیگر، وبلاگ نویسی را آزمایش کنید و از وب سایت با تبلیغات کسب درآمد کنید تا درآمد غیرفعال ایجاد کنید. اکنون که یاد گرفتید چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، آماده باشید تا سخت کار کنید و به اهداف خود برسید. موفق باشید.

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگ می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی سایت، فضای مجازی، اینستاگرام، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، بازاریابی، تبلیغات،کسب و کار اینترنتی.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu