images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ فضای داخلی

چاپ فضای داخلی

چاپ فضای داخلی

چاپ دیجیتال روز به روز در دسترس تر و مقرون به صرفه تر می شود. این منجر به افزایش روش های خلاقانه برای ایجاد دکوراسیون داخلی با استفاده از چاپ بر اساس تقاضا می شود. در اینجا پنج راه الهام بخش برای استفاده از فناوری چاپ دیجیتال برای تزئین خانه یا محیط کسب و کار آورده شده است.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در واقع واضح ترین کاربرد چاپ دیجیتال برای دکوراسیون داخلی است. برای مدت طولانی، کاغذ دیواری تصویری بسیار زیبا و قدیمی داشت، اما طراحی‌های مدرن جدید و چاپ دیجیتال بر حسب تقاضا این را تغییر داد. در نتیجه، این دکور از سال‌های قبل به‌طور ناگهانی در سال‌های اخیر خنک شده است. امروزه تامین کنندگان می توانند کاغذ دیواری را تقریبا در هر طرحی، چه بر اساس طرح های خود و چه بر اساس مشخصات مشتری، ارائه دهند. آیا کاغذ دیواری با یک عکس خاص، طرح رنگی یا شاید ساختار یا پارچه خاصی می خواهید؟ به لطف فناوری چاپ جوهرافشان، همه اینها کاملاً امکان پذیر است، یعنی با استفاده از چاپ سابلیمیشن، UV یا لاتکس.

 

طراحی دکوراسیون داخلی

 

 اثاثه یا لوازم داخلی

  چاپ دیجیتال و تودوزی یک ترکیب طلایی است. طراحی پارچه دیگر نیازی به عمومی بودن و مناسب بودن برای تولید انبوه ندارد. انواع پارچه ها را می توان به صورت سفارشی (حتی ابریشم!) با هر طرح ممکن و با هر تعداد مورد نیاز چاپ کرد. به این ترتیب، استفاده از آن بی پایان و مقرون به صرفه است. به پرده های منحصر به فرد، روکش صندلی ها و کاناپه ها، ملافه و بالش فکر کنید. اثاثه یا لوازم داخلی را می توان طوری طراحی کرد که کاملاً با طرح رنگ یا چاپ مورد نیاز دکوراتور داخلی هماهنگ شود. فناوری چاپ سابلیمیشن نیز رنگ های بسیار زنده ای را ارائه می دهد که حتی رنگ های گرمسیری روشن را قادر می سازد تا به طور موثر استفاده شوند.

 

چاپ و طراحی فضای داخلی

 

شیشه

وقتی به شیشه های تزئینی اشاره می کنیم، بیشتر مردم به شیشه های رنگی فکر می کنند. به لطف فناوری چاپ دیجیتال قابل درمان با اشعه ماوراء بنفش، می توان چاپ را بر روی مواد بیشتری از جمله شیشه انجام داد! یکی دیگر از مزایای این تکنیک این است که طرح های چاپ شده ضد خش و ضد آب هستند و با گذشت زمان محو نمی شوند. این عالی به نظر می رسد، اما آیا این بدان معناست که ما می خواهیم انبوهی از یک نوع شیشه رنگی را چاپ کنیم؟ خیر، علاوه بر شیشه های رنگی، کاربردهای بیشتری از چاپ شیشه وجود دارد. به خاطر داشته باشید که همیشه نیازی نیست که شیشه از نظر عملکردی در یک قاب قرار بگیرد. برای مثال می‌توان از پانل‌های شیشه‌ای برای ایجاد یک پیچ و تاب هنری یا مدرن به معماری یا دکوراسیون داخلی استفاده کرد. امکان چاپ بیش از دو هزار رنگ شفاف یا پوششی روی شیشه استاندارد یا شیشه ساختاری وجود دارد. این را می توان برای تغییر کامل حمام، اتاق جلسه، دفتر، لابی هتل یا دیوار انجام داد.

 

طراحی دکوراسیون داخلی

 

کاشی

علاوه بر شیشه، امکان چاپ مستقیم روی کاشی و سرامیک نیز وجود دارد. این فرصت های شگفت انگیز جدیدی را برای چاپ طرح های منحصر به فرد بر روی کاشی های کف و دیوار برای آشپزخانه، حمام، استخر یا ایجاد یک نقاشی دیواری کامل ارائه می دهد. چاپ بر حسب تقاضا باعث می شود طرح به طور یکپارچه در چندین کاشی یا حتی کل دیوار توزیع شود. این سطح جدیدی از پتانسیل دکوراسیون داخلی را برای این مناطق معرفی می کند. در نهایت، یک کاربرد قابل تشخیص دیگر نیز وجود دارد: آیا برای پروژه خاصی که کاشی های اصلی خریداری شده دیگر در دسترس نیستند به کاشی های بیشتری نیاز دارید؟ یک دسته کوچک را می توان در صورت درخواست با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال تکثیر کرد.

 

کاشی در طراحی داخلی

 

چوب

ما با واضح ترین استفاده از چاپ دیجیتال شروع کردیم و با احتمالاً شگفت انگیزترین کار به پایان رسیدیم چوب برای کسانی که فضای روستایی و روستایی را در محیط خانه یا کسب و کار دوست دارند، می توان از فناوری چاپ دیجیتال UV برای چاپ مستقیم روی چوب استفاده کرد. این کار را می توان روی اشیاء یا پانل های کوچک انجام داد، اما چاپگرهایی با فرمت بزرگ نیز وجود دارند که می توان از آنها برای چاپ مستقیم روی در استفاده کرد! این به رستوران ها، کافه ها یا هتل ها گزینه های جدیدی می دهد تا عناصر چوبی چاپ شده منحصر به فرد را در طراحی داخلی خود بگنجانند. بدون فناوری چاپ دیجیتال، به دلیل کار دستی مورد نیاز، این امر در واقع تقریباً غیرممکن و غیرقابل استطاعت خواهد بود. اکنون این عنصر طراحی منحصربه‌فرد برای پروژه‌هایی با هر اندازه‌ای در دسترس است.

 

چوب در طراحی داخلی

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات فضای داخلیچاپ کاغذ دیواریچاپ دیجیتالدکوراسیون داخلی  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، خانه مدرن، کاغذ دیواری، پوستر، نصب کاغذدیواری، زیبایی خانه، تزئین منزل، اتاق کودک، سالن پذیرایی، چاپ دیجیتال، فضای داخلی.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu