images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

12 ایده دکور اداری برای بازسازی فضای کاری خود در سال 2022

همه ما می دانیم که بودن در یک فضای راحت و دلپذیر نقش بسیار زیادی در روحیه و بهره وری کلی ما دارد، اما آیا می دانستید که یک فضای اداری با طراحی خوب می تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟ یادگیری نحوه تزئین یک دفتر کار به درستی می تواند تأثیر فوق العاده ای بر تجارت شما داشته باشد. پربازده ترین دفاتر، آسایش خانه را با یک تصویر تجاری حرفه ای متعادل می کنند. یک محیط شیک و پر از رنگ، زندگی و الهام بخش به یک محیط کاری شاد و سالم منجر می شود تا اعضای تیم شما در آن پیشرفت کنند. ایده های طراحی دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به گونه ای تجسم دهد که باعث شود همه افراد در محل کار احساس خوبی داشته باشند. شما نمی خواهید افرادی با اولین برداشت بد وارد دفتر شوند زیرا طراحی دفتر نیاز به تغییر چهره دارد. این 10 ایده دکوراسیون اداری را برای تزئین دفتر خود با عناصری که هر روز شما و تیمتان را سازنده، الهام گرفته و با انگیزه نگه می دارد، استفاده کنید.

 

1. رنگ های برند خود را ادغام کنید

هنگام انتخاب طرح رنگی برای فضای خود، رنگ های برند خود را بگنجانید تا فضای شما واقعاً سبک ثابتی داشته باشد که منعکس کننده آنچه شما و کسب و کار شما در مورد آن هستید، باشد. با گنجاندن نام تجاری خود در طراحی دفتر، کارمندان ممکن است ارتباط قوی تری با کسب و کار احساس کنند و تمایل بیشتری به ترویج تصویر مثبت شرکت داشته باشند. رنگ‌های مناسب می‌توانند تأثیر روانی قدرتمندی بر افراد داشته باشند و باعث احساس شادی بیشتر در آن‌ها شوند.

 

2. فضاهای مختلف را با فرش دیزاین کنید

فرش ها راهی عالی برای ترسیم فضاهای مختلف بدون ایجاد موانع فیزیکی هستند. اگر فضای بزرگتری با چند بخش دارید، آن قسمت ها را با فرش جدا کنید. یا اگر دفتر شما کوچکتر است، همچنان می توانید فرش اضافه کنید. آنها را زیر مبلمان قرار دهید تا به عنوان لهجه های زیبا عمل کنند یا یکی را مستقیماً خارج از درهای دفتر خود اضافه کنید. حتی یک یا دو می توانند واقعا فضای شما را زنده کنند.

 

دکوراسیون اداری

 

3. استفاده از تابلو بوم نقاشی

اگر به دنبال ایده‌های عالی برای دکور اداری کوچک هستید، هنر آویزان می‌تواند فضای کار شما را بسیار جالب‌تر، متفکرتر و جادارتر کند. با آویزهای دیواری سیاه و سفید آن را ساده نگه دارید یا با آثاری پر جنب و جوش و چشم نواز که هر بار از کنار آنها می گذرید، روزتان را درخشان می کند. افزودن چاپ بوم به دیوارهای دفتر شما می تواند بیان زیبایی از هنر برای نشان دادن قلب و ذهن شرکت شما باشد. می توانید این چاپ های بوم با کیفیت بالا را از چاپ طرح و نقش امتحان کنید. ما از آخرین فن آوری برای ایجاد چاپی واضح، زیبا و جذاب از عکس یا اثر هنری مورد نظر شما استفاده می کنیم. چاپ های به دست آمده خیره کننده و چشم نواز هستند که ایده آل ها و انگیزه های شرکت شما را نشان می دهد.

 

4. مبلمان منحصر به فرد را اضافه کنید

مبلمان اداری این روزها گزینه های زیادی برای کاناپه ها، صندلی ها، میزها و موارد مشابه وجود دارد. از صندلی‌های عثمانی با طرح حیوانی گرفته تا صندلی‌های نشیمنگاهی معماری، برخی از مبلمان را خواهید دید که با برند شما صحبت می‌کنند.

 

5. استفاده از آینه ها

آینه ها می توانند ظاهر کل فضای کاری شما را تغییر دهند. آنها دفتر شما را ظریف تر و حرفه ای تر می کنند و می توانند هر نوع فضایی را بزرگتر نشان دهند و باعث می شوند فضای کاری شما بازتر و جذاب تر به نظر برسد.

 

طراحی دکور اداری

 

6. رنگ لوازم اداری 

لوازم اداری جاهای مداد و منگنه های همسان نه تنها شما را منظم نشان می دهد، بلکه شما را منظم نگه می دارد. حتی ثابت شده است که برخی از رنگ ها مهارت های تفکر انتقادی شما را افزایش می دهند. رنگ می تواند عمیقا بر میزان بهره وری شما تأثیر بگذارد. تحقیقات علمی نشان داده است که رنگ‌های آبی بر ذهن شما، قرمز بر بدن شما، زرد روی احساسات و سبز بر تعادل شما تأثیر می‌گذارند. با ترکیب این رنگ ها می توانید رفتار کاری خود را بسیار تحت تاثیر قرار دهید. اگر نیاز به خلاقیت دارید، از رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ‌های آبی و قرمز سیناپس‌های مغز شما را تحریک می‌کنند زیرا تجربه ذهن و بدن را ایجاد می‌کنند. اگر «پربازده ترین رنگ» را در گوگل جستجو کنید، نتایج زیادی پیدا خواهید کرد که نشان می دهد پاسخ آبی است. اگر تمام روز کار ذهنی انجام می دهید، کارشناسان توصیه می کنند دفتر خود را آبی رنگ کنید و آن را با کمی رنگ نارنجی تزیین کنید. این احساسات را به اتاق تحریک کننده ذهن شما برمی انگیزد.

 

طراحی دکوراسیون اداری

 

7. برای یک دیوار از کاغذ دیواری استفاده کنید

برای اینکه کمی رنگ به فضای خود اضافه کنید بدون اینکه حواس خود را تحت تأثیر قرار دهید، یک دیوار را با استفاده از کاغذ دیواری رنگ روشن پوشش دهید، سپس بقیه اتاق را روشن و خنثی بگذارید.

 

طرح دکوراسیون اداری

 

8. استفاده از گل 

گل ها ظاهر خوبی دارند، بوی خوبی دارند و حس خوبی به شما می دهند. گلدان هایی را در اطراف فضای خود قرار دهید تا حال و هوای نشاط بخشی داشته باشید که مطمئناً همه از آن استقبال می کنند.

 

9. رایحه های خوب را فراموش نکنید

داشتن بوهای خوب در دفتر کار باعث می شود یک روز کاری دلپذیر داشته باشید. روی برخی از خوشبوکننده‌های هوا سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن شوید که گردش هوا در ساختمان شما به همان اندازه است. اگر مراقب باشید، می‌توانید چند شمع نیز روشن کنید تا فضای کارتان خوشبو بماند.

 

10. اوراق را در پوشه های "زیبا" بایگانی کنید

کار اداری می تواند دلهره آور و گاهی بی حس کننده باشد. اما این کار باید انجام شود، بنابراین با بخش بندی کاغذهای خود با پوشه های رنگارنگ، این کار را لذت بخش تر کنید. آبی برای بازاریابی، بنفش برای صورتحساب و غیره.

 

طراح دکوراسیون

 

11. یک تخته سفید روی دیوار نصب کنید

تخته سفید چه در فضای شخصی خود یا در منطقه مشترک، یک تخته سفید (یا تخته سیاه) برای ظاهری خلاقانه و جذاب اضافه کنید. از این برای بررسی کارهای انجام شده، برگزاری ارائه ها و به عنوان یک دعوت باز برای اعضای تیم برای انجام همین کار استفاده کنید.

 

دکور اداری

 

12. میز خود را به درستی قرار دهید

اگر یک دفتر خصوصی در فضای کاری خود دارید، میز خود را طوری بگیرید که به سمت اعضای تیم که از کنار آن راه می روند یا می خواهند وارد شوند، روبرو شوید. به این ترتیب، بدون به خطر انداختن ریتم بهره وری خود، حریم خصوصی را با باز بودن متعادل می کنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلی / چاپ کاغذ دیواری / تابلو بوم نقاشی می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، خانه مدرن، کاغذ دیواری، پوستر، نصب کاغذدیواری، زیبایی خانه، تزئین منزل، اتاق کودک، سالن پذیرایی دکوراسیون اداری، بازسازی محل کار، چیدن محل کار

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu