images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

آموزش فتوشاپ قسمت 2

آموزش فتوشاپ قسمت 2

آموزش فتوشاپ قسمت 2  

قبلاً با فتوشاپ آشنا هستید و فقط می خواهید بدانید که چه ویژگی های جدیدی در آخرین نسخه نرم افزار اضافه شده است؟ مدل اشتراک Adobe ممکن است راه گرانی برای دسترسی به نرم افزار به نظر برسد، اما یکی از مزایای آن این است که همیشه به آخرین نسخه نرم افزار دسترسی دارید. آخرین به روز رسانی فتوشاپ شامل چندین رفع اشکال، Object Finder (ارتقای ابزار Quick Selection)، فیلترهای عصبی و ویژگی Mask All Objects است. ژسوس رامیرز به طور خلاصه این ویژگی های جدید و موارد دیگر را در کمتر از 10 دقیقه در این آموزش کاربردی فتوشاپ در آخرین نسخه ارائه می کند. برای جزئیات بیشتر در مورد نرم افزار به بررسی فتوشاپ 2022 مراجعه کنید.

 

 

1. ترفندهای گردش کار

با این حال، حتی برای با تجربه ترین کاربر فتوشاپ، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. به عنوان مثال، مربی فتوشاپ Unmesh Dinda چهار ویژگی عملی که به ندرت استفاده می شود را نشان داده است که تفاوت قابل توجهی در روند کار شما ایجاد می کند. از جایگزینی آسمان گرفته تا پیش‌نمایش الگو، می‌توانید همه آنها را در اینجا بیاموزید.

 

 

2. چگونه در آیفون فتوشاپ کنیم 

آیا می خواهید از فتوشاپ در آیفون خود استفاده کنید؟ در یکی از آموزش‌های فتوشاپ خود Creative Bloq، نحوه فتوشاپ کردن در آیفون، جیسون پارنل بروکس نحوه انجام این کار را با استفاده از برنامه‌های رایگان ادوبی Photoshop Express، Photoshop Mix و Photoshop Fix توضیح می‌دهد. توجه داشته باشید که Photoshop Mix و Photoshop Fix دیگر در اپ استور اپل موجود نیستند - ویژگی‌های آنها اکنون به اولین برنامه Photoshop Express اضافه شده است. با این حال، Photoshop Mix و Photoshop Fix همچنان برای اندروید از فروشگاه Play Google در دسترس هستند.

 

 

3. چگونه یک لایه را در فتوشاپ برگردانیم

نحوه برگرداندن یک لایه در فتوشاپ و ترکیب کردن نتایج با لایه اصلی را بیابید. در یکی دیگر از آموزش های عالی فتوشاپ خود برای Creative Bloq، ما شما را در شش مرحله آسان از طریق این فرآیند راهنمایی می کنیم.

 

 

 

4. نحوه افزودن فونت در فتوشاپ

 چه در مک هستید و چه ویندوز، افزودن فونت در فتوشاپ هیچ چیز دلهره آوری نیست. در این آموزش، نحوه اضافه کردن فونت در فتوشاپ، ما به شما توضیح می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

 

 

 

5. یک افکت آناگلیف قدیمی ایجاد کنید

افکت آناگلیف سبک وینتیج سه بعدی است که در آن باید از عینک های قرمز و آبی استفاده میکنیم. یکی از محبوب‌ترین آموزش‌های فتوشاپ ما، ایجاد افکت آناگلیف قدیمی،ما در این مقاله نحوه دستیابی به این افکت کلاسیک را با استفاده از تصاویر پایه، سایه‌زنی و بافت‌ها توضیح می‌دهیم.

 

 

6. چگونه یک شخص را در یک عکس فتوشاپ کنیم

ویرایش عکس شخصی در یک صحنه مصور یک تکنیک مفید است. در این آسان‌ترین آموزش‌های فتوشاپ، نحوه فتوشاپ کردن یک فرد به عکس، ما نحوه انجام این کار را در شش مرحله به شما توضیح می‌دهیم.

 

 

7. نکات توسعه بصری در فتوشاپ

در این نقاشی دیجیتالی دختر روح در استخر یاد بگیرید که چگونه مهارت های داستان سرایی خود را تقویت کنید و از آنها برای ایجاد صحنه توسعه بصری در فتوشاپ استفاده کنید. تمرکز این کارگاه بر ایجاد یک توسعه پیش از بصری است که در مورد نقاشی مناظر باشکوه است.

 

 

8. نحوه ایجاد ماسک در فتوشاپ

آموزش ساختن ماسک‌های هنری دیجیتالی خود در ابتدا می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد، اما زمانی که شروع به استفاده از آن‌ها کنید، دیگر به عقب برنمی‌گردید. در نحوه ایجاد ماسک در فتوشاپ، ما نکاتی را برای شروع به شما ارائه می دهیم.

 

 

9. با ابزار Photoshop Pattern Stamp تکسچر ایجاد کنید

ابزار Pattern Stamp فتوشاپ زمانی که می خواهید ایده ها و مفاهیم را با بیشترین سرعت ممکن خلق کنید می تواند موهبتی باشد. در این الهام‌بخش‌ترین آموزش فتوشاپ، ما نحوه استفاده از ابزار Pattern Stamp را برای ایجاد انواع بافت‌ها و رنگ‌ها و الگوهای سفارشی خود توضیح می‌دهیم.

 

 

10. شش لایه ضروری فتوشاپ برای بهبود تصاویر

ما در 6 لایه ضروری فتوشاپ برای بهبود تصاویر خود، شش لایه پرکاربرد فتوشاپ را برای ویرایش تصویر ترسیم می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه می توانید از آنها برای بهبود تقریباً هر عکسی استفاده کنید.

 

 

11. نحوه استفاده از لایه های هوشمند در فتوشاپ

در این آموزش نحوه استفاده از لایه های هوشمند در فتوشاپ، Alix Branwyn به شما یاد می دهد که چگونه از آنها برای ایجاد یک PSD لایه ای جداگانه استفاده کنید که می تواند در PSD اصلی خود جاسازی شود.

 

 

12. نحوه مدیریت رنگ ها

 نحوه مدیریت رنگ ها در فتوشاپ یک آموزش مفید است که در آن ما یک نمای کلی برای افراد تازه کار با مدیریت رنگ ارائه می دهیم، همراه با توصیه های عملی برای مدیریت رنگ ها در فتوشاپ.

 

 

 

13.با Photoshop Blend Modes خلاق باشید

در حالت های ترکیبی ترکیب لایه ها و تصاویر می تواند به شما امکان ایجاد افکت های بسیار متنوعی را بدهد. برای یکی از آموزش‌های فتوشاپ خود Creative Bloq، با نام مودهای ترکیبی فتوشاپ خلاق شوید، ما نحوه عملکرد این افکت‌ها و برخی از کارهای فوق‌العاده‌ای را که می‌توانید با آنها انجام دهید، توضیح می‌دهیم.

 

 

 

14. فتوشاپ و طراحی وب

تعداد زیادی آموزش فتوشاپ برای پوشش استفاده از آن در طراحی وب وجود ندارد، اما در اینجا یک آموزش عالی وجود دارد. در فتوشاپ برای طراحی وب 20 نکته حرفه ای وجود دارد، ما نکاتی را برای کارآمد بودن در هنگام ایجاد گرافیک وب سایت ارائه می دهیم.

 

 

15. یک کامپوزیت در فتوشاپ بسازید

ساخت کامپوزیت در فتوشاپ قسمت دیگری از مجموعه آموزش های مفید یک دقیقه ای فتوشاپ ادوبی است. در اینجا، روشی سریع برای ساختن کامپوزیت در نرم افزار، در مدت زمان کوتاه.

 

 

16. یک GIF متحرک در فتوشاپ بسازید

 با این ویدیوی مستقیم از Adobe در مورد نحوه ساخت یک GIF متحرک در فتوشاپ، نحوه ساخت خود را بیاموزید.

 

 

 

17. با Face-Aware Liquify خلاقیت به خرج دهید

ما در از آموزش‌های فتوشاپ خود Creative Bloq، با Face-Aware Liquify خلاق شوید، ما ابزار Liquify را بررسی می‌کنیم که دارای برخی از توانایی‌های قدرتمند تشخیص چهره است. از آن برای تشخیص نواحی صورت، مانند چشم ها، دهان و شکل کلی صورت استفاده کنید. سپس می‌توانید آن‌ها را هر طور که می‌خواهید تنظیم و تاب دهید!

 

 

18. فریم های سبک در فتوشاپ ایجاد کنید

 این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه در فتوشاپ فریم های سبک ایجاد کنید. یک فریم سبک یک عکس فوری از یک فریم تمام شده است که در یک انیمیشن طولانی تر به نظر می رسد. هدف آن ثبت ظاهر و احساس کلی یک انیمیشن است، اما در یک تصویر ثابت.

 

19. یک نوردهی دوگانه در فتوشاپ ایجاد کنید

در اینجا یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ 60 ثانیه ای Adobe در زیر بنر 'Make It Now' آمده است. ایجاد یک نوردهی دوگانه در فتوشاپ به شما نشان می دهد که یک افکت نوردهی دوگانه چشمگیر ایجاد کنید.

 

 

20. ابزار جعبه فتوشاپ Refine Edge

سگ با کمان روی سر  در این آموزش فتوشاپ با هفت ویژگی اصلی ابزار Refine Edge آشنا میشوید، ابزار جعبه Refine Edge توضیح داده شده است. اگر تا به حال سعی کرده‌اید پس‌زمینه فردی با موهای وز یا افقی پر از شاخ و برگ‌های پرپشت را تغییر دهید، می‌دانید که این کار چقدر می‌تواند زمان‌بر باشد. خوشبختانه Refine Edge اینجاست تا کار شما را آسان‌تر کند.

 

 

21. ترکیب مهارت های سنتی و دیجیتال برای ایجاد یک جلد

ترکیب مهارت‌های سنتی و دیجیتال برای ایجاد یک جلد به شما نشان می‌دهد که چگونه یک تصویر را با دست بکشید، سپس آن را به فتوشاپ ببرید تا آن را رنگ‌آمیزی و نورپردازی کنید، سپس فیلترهای چشم‌نواز را اضافه کنید. اگر کار با مواد سنتی را دوست دارید، این یکی از بهترین آموزش های فتوشاپ است که به تأثیرگذاری بیشتر کار شما کمک می کند.

 

 

 

22. نمونه سازی سریع سایت در فتوشاپ

فتوشاپ تنها یک بسته ویرایش تصویر نیست. اگرچه برای UI/UX چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما در واقع یک مجموعه ابزار جامع برای مسخره کردن سریع و آسان وب سایت ها ارائه می دهد. در نمونه سازی سریع سایت در فتوشاپ،ما توضیح می دهیم که چگونه از ویژگی های کلیدی برای انتقال ایده خود به مشتری یا توسعه دهنده استفاده کنید.

 

 

23. سن یک عکس در فتوشاپ

یکی دیگر از محبوب‌ترین آموزش‌های فتوشاپ Creative Bloq، این آموزش به شما می‌آموزد که یک عکس را در فتوشاپ با استفاده از تکنیک duotone پیر کنید. این به شما کمک می کند یک تصویر تمام رنگی و هوم را به چیزی قابل توجه تبدیل کنید.

 

24. ​​نحوه رفع چین و چروک در فتوشاپ

یادگیری نحوه از بین بردن چین و چروک از جمله مواردی است که آموزش های فتوشاپ برای آن ساخته شده است. این یکی از مهارت های کلاسیک فتوشاپ است. در اینجا،ما شما را راهنمایی می‌کنیم که چگونه پاهای کلاغی را از بین ببرید و چین‌های عمیق‌تر را کاهش دهید، در حالی که سوژه‌تان طبیعی به نظر می‌رسد.

 

 

 25. یک پوستر از قالب در فتوشاپ بسازید

ساخت پوستر از یک قالب در فتوشاپ به شما نشان می دهد که چگونه از یک قالب یک پوستر بسازید. یکی دیگر از آموزش های بسیار کوتاه فتوشاپ ادوبی (زیر 60 ثانیه)، این راهنما به شما کمک می کند تا پوسترها را سریعتر از همیشه طراحی کنید.

 

26. نحوه ساخت لوگو در فتوشاپ

 فتوشاپ مکان ایده آلی برای ساخت لوگو نیست. اگر می توانید احتمالاً می خواهید از Illustrator استفاده کنید. اما اگر فتوشاپ تمام چیزی است که شما دارید، پس این راهنما را در مورد نحوه ساخت لوگو در فتوشاپ دنبال کنید.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپطراحی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی، فتوشاپ، آموزش فتوشاپ

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu