images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

آموزش فتوشاپ پیشرفته

آموزش فتوشاپ پیشرفته

1. نحوه استفاده از ابزار گرید و راهنما

در نحوه استفاده از ابزار گرید و راهنما در فتوشاپ، آموزش اصلی ایجاد شده برای ImagineFX و Gillian Galang  ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه از راهنمای نرم‌افزار و ابزار شبکه برای نقاشی یک نقاشی منظره زیبا با دقت بسیار بالا استفاده کنید. اگر از ابزار مناسب استفاده کنید، بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

 

 

2. یک پرتره هنری دیجیتال زیبا در فتوشاپ ایجاد کنید

 آموزش نقاشی یک پرتره شل و رنگارنگ در Paint با فتوشاپ ایجاد یک پرتره هنری دیجیتال زیبا. ما در کل فرآیند، از طراحی تا پرتره نهایی، به اشتراک گذاشتن براش‌ها، فرآیند لایه‌ها و تئوری رنگ‌های پشت سبک بصری آموزش لازم را به شما میدهیم.

 

 

 

3. نحوه نقاشی هارلی کوین با استفاده از فتوشاپ

در نحوه نقاشی هارلی کوین با استفاده از فتوشاپ، ما اسرار تکنیک خود را برای نقاشی ستاره DC از The Suicide Squad فاش می کنیم. در این مقاله ما را دنبال کنید و از ابزارهایی که برای جان بخشیدن به ضد قهرمان استفاده می کنیم، کشف کنید.

 

 

4. کار در فتوشاپ را در مقیاس خاکستری رنگی کنید

 در کار با مقیاس خاکستری رنگی در فتوشاپ،  ما شما را با تکنیک ها و ابزارهایی که برای ایجاد تصاویر تمام رنگی از نقطه شروع هنر خط خاکستری آشنا می کنیم،و با استفاده از ابزارهای پیش فرض فتوشاپ راهنمایی می کنیم.

 

 

5. یک جلوه متن نئون درخشان ایجاد کنید

یاد بگیرید که چگونه یک افکت متن نئون درخشان را تنها با یک تصویر پس زمینه ایجاد کنید. این بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و در واقع اگر روند ما را دنبال کنید، همینطور است.

 

 

 

6. از ابزار Pen و بافت ها برای افزودن عمق استفاده کنید

 ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه از ابزار Pen و بافت‌ها برای افزودن عمق استفاده کنید. ما مجموعه ای از تکنیک های اصلی را برای ایجاد صحنه ای آرام در حومه شهر ارائه می دهیم. همچنین نحوه اعمال ماسک ها و نحوه استفاده از بافت های Adobe Stock برای افزودن عمق و گرما را یاد خواهید گرفت.

 

 

 

7. نقاشی رنگارنگ در فتوشاپ

 در کتاب Paint Colorful Art in Photoshop، رندی بیشاپ چندین تکنیک کلیدی را که به عنوان تصویرگر در فتوشاپ استفاده می‌کند، بیان می‌کند: مفاهیم خشن، خط تمیز، رنگ، نور و سایه، و برخی از دام‌هایی که افراد در حین کار با یک تصویر به آن‌ها می‌افتند.

 

 

8. نحوه افزودن هنر سه بعدی به تصویر فتوشاپ

 Adobe Fuse یک راه ساده برای ایجاد و سفارشی کردن کاراکترهای سه بعدی در عرض چند دقیقه ارائه می دهد. این ویژگی موضوع بسیاری از آموزش های فتوشاپ بوده است و این یکی از بهترین هاست. نحوه افزودن هنر سه بعدی به یک تصویر فتوشاپ نحوه کار فیوز را توضیح می دهد و نحوه ترکیب آثار سه بعدی را با یک تصویر دو بعدی برای ایجاد یک کامپوزیت دراماتیک نشان می دهد.

 

 

 

9. براش میکسر را در فتوشاپ مسلط کنید

 این یکی از آن آموزش های پیشرفته فتوشاپ است که در واقع انجام آن به طرز شگفت انگیزی ساده است. در براش Master the Mixer در فتوشاپ، ما به شما می آموزیم که چگونه به سبک یک هنرمند سنتی به سرعت قلم موها را انجام دهیم.

 

 

10. هفت نکته و ترفند ضروری حالت ترکیبی فتوشاپ

ما در 7 نکته و ترفند ضروری حالت ترکیبی فتوشاپ، مفیدترین حالت‌های ترکیبی و اینکه چگونه می‌توانند به شما در کارهای روزمره کمک کنند را بررسی می‌کنیم. چه در حال طفره رفتن و سوزاندن، نقاشی با دست یا پرتره هستید، این یکی از آن آموزش‌های فتوشاپ است که هدف آن آسان‌تر کردن زندگی شماست.

 

 

11. نحوه استفاده از نقاط کنترل در فتوشاپ

 اکثر کاربران فتوشاپ با انتخاب یا استفاده از ماسک برای جداسازی مناطق برای تنظیمات انتخابی آشنا هستند، اما نقاط کنترل متفاوت است. شما به سادگی روی یک نقطه کلیک می کنید، ناحیه دایره ای را طوری تنظیم می کنید که روی هر چیزی که می خواهید هدف قرار دهید، قرار گیرد، و نرم افزار با جستجوی زنگ های مشابه، آنچه را که می خواهید تنظیم کنید، مشخص می کند. نحوه کارکرد آن را در آموزش فتوشاپ نحوه استفاده از نقاط کنترل در فتوشاپ ببینید.

 

 

12. چگونه یک طرح را به مداد تبدیل کنیم

یکی دیگر از آموزش های متعدد فتوشاپ است که دقیقاً همان چیزی را که وعده داده است ارائه می دهد. در مورد نحوه تبدیل یک طرح با مداد، Don Seegmiller با ما صحبت می کند که چگونه طراحی های دستی را در فتوشاپ آسان تر کنیم.

 

 

13. نحوه استفاده از ویژگی "Font Match" فتوشاپ

این آموزش به شما می آموزد که چگونه از ویژگی «مطابق فونت» فتوشاپ برای پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید استفاده کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا از جستجوی پر زحمت در کتاب فونت، مشتری نوع خود یا ریخته گری آنلاین خودداری کنید تا نزدیک ترین تطابق را با نمونه تایپوگرافی که مشاهده کرده اید داشته باشید.

 

14. ایجاد افکت های نقاشی در Photoshop CC

این دو آموزش فتوشاپ مبتنی بر ویدیو به طور مستقیم از Adobe می تواند به شما کمک کند تا مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری ببرید. ایجاد جلوه های نقاشی در Photoshop CC با توضیحی در مورد نحوه استفاده از ابزار Mixer brush برای افزایش زندگی به اشکال ساده شروع می شود. آموزش دوم به چگونگی استفاده از Adobe Stock برای اضافه کردن زمینه به نقاشی دیجیتال خود می پردازد.

 

 

 

15. راهنمای نهایی برای ترکیب تصاویر در فتوشاپ

در بین تمام کارهای فتوشاپ، ترکیب تصاویر در یک فریم فوق العاده، شاید لذت بخش ترین و خلاقانه ترین باشد. در این آموزش، راهنمای نهایی برای ترکیب تصاویر در فتوشاپ، نحوه عکاسی، ساخت و تکمیل کامپوزیت های متقاعد کننده با استفاده از نرم افزار Adobe را خواهید یافت.

 

 

16. رنگ در فتوشاپ

این یکی از رنگارنگ‌ترین آموزش‌های فتوشاپ است و می‌تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. رنگ در فتوشاپ ترفندهای برتر به شما می‌آموزد که چگونه با رنگ‌های خاموش نقاشی کنید و با استفاده از افکت‌های مختلف فتوشاپ، صحنه‌ای با نوستالژی در جشنواره ایجاد کنید، که رقصندگان شیر هنگ‌کنگ را به نمایش می‌گذارد.

 

 

17. با فتوشاپ عکس ها را به انیمیشن های سه بعدی تبدیل کنید

 تبدیل عکس‌ها به انیمیشن‌های سه‌بعدی با فتوشاپ ما را راهنمایی می‌کند که چگونه به عکس‌ها عمق بیشتری اضافه کنیم و حتی قطعه به دست آمده را متحرک کنیم.

 

 

18. از براش های سفارشی فتوشاپ استفاده کنید

براش های سفارشی فتوشاپ، آموزشی است که کارهای بی پایانی را که می توانید با براش های سفارشی در پنجره Natural Brush Media Photoshop انجام دهید، نشان می دهد. یاد بگیرید که چگونه برس خود را برای ایجاد الگوها، بافت ها، موها، احساس نقاشی، تصادفات شاد و موارد دیگر دستکاری کنید.

 

 

19. یک سینماگراف با فتوشاپ در 60 ثانیه بسازید

Cinemagraphs - اساساً یک نوع پیچیده تر از GIF متحرک - امکانات زیادی را ارائه می دهد. در یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ 'Make It Now' ادوبی، ایجاد یک سینماگراف با فتوشاپ در 60 ثانیه، می توانید یاد بگیرید که چگونه آن ها را در یک دقیقه صاف بسازید.

 

 

 

20. نکات فتوشاپ

  توصیه های نورپردازی سطح بعدی یکی دیگر از آن آموزش های فتوشاپ است که دقیقاً همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد.

 

 

21. با استفاده از فتوشاپ روز را به شب تبدیل کنید

 نحوه تبدیل روز به شب با استفاده از فتوشاپ به شما نشان می دهد که چگونه یک منظره آفتابی را به یک صحنه شبانه جوی تبدیل کنید. راهنمای گام به گام ساده استفاده از این تکنیک هنر دیجیتال هوشمندانه را آسان می کند.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپطراحی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی، فتوشاپ، آموزش فتوشاپ.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu