images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نکات غرفه نمایشگاهی برتر

چگونه غرفه نمایشگاهی موفقی داشته باشیم؟

نکاتی که غرفه های نمایشگاهی موفق رعایت میکنند:

غرفه های نمایشگاهی می توانند به طور منحصر به فردی برای کسب و کارها در همه سطوح و در همه بخش ها سودمند و مفید باشند. این یک شانس عالی است که در آن مشتریان بالقوه می توانند محصول یا خدمات شما را ببینند، بشنوند، لمس کنند و تجربه کنند. شما این فرصت را دارید که محصول یا خدمات خود را به بسیاری از مشتریان بالقوه در چنین محیط موثری نشان دهید.

آیا می دانستید که از هر ده بازدیدکننده از نمایشگاه ها، 9 نفر بر تصمیم خرید شرکت یا سازمان خود تأثیر می گذارند؟ به هر حال، سعی کنید به یاد داشته باشید که برنامه ریزی عامل کلیدی در تعیین اینکه اوضاع در روز چگونه پیش می رود، است. بنابراین، واقعاً چیزی به نام آمادگی بیش از حد وجود ندارد. از سوی دیگر، آمادگی ناکافی تقریباً سرنوشت شما را تضمین می کند. با ما همراه باشید زیرا توضیح خواهیم داد که چرا نمایشگاه ها مکان ایده آلی برای عرضه محصولات یا خدمات شما هستند.

 

غرفه نمایشگاهی

 

غرفه های نمایشگاهی:

نمایشگاه ها ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند. غرفه های نمایشگاهی بخشی از نمایشگاه هستند که در آن شرکت شما محصولات یا اطلاعات مربوط به محصولات خود را نشان می دهد. اولین تأثیراتی که غرفه شما بر ذهن مشتری میگذارد واقعاً مهم است، به خصوص وقتی صحبت از جذب ترافیک نمایشگاهی می شود. برای یک شرکت ارائه محصول یا خدمات برتر بسیار مهم است. اما در مورد نمایشگرهای اکسپو، این کافی نیست. اگر جذابیت بصری کمی دارید یا اصلاً جذابیت بصری ندارید، مشتریان بالقوه از شما دور شده و به سمت رقبای شما میروند. محدودیت‌های فضا همراه با تعداد زیادی غرفه‌دار، می‌تواند تأثیر بصری شما را محدود کند و جلب توجه شما را دشوار کند. به همین دلیل بسیار مهم است که برای طراحی غرفه نمایشگاهی متمایز کمی سخت تر کار کنیم. این نه تنها کسب و کار شما را متمایز می کند، بلکه تأثیر قوی نیز ایجاد می کند.

 

چرا نمایشگاه ها مهم هستند؟

نمایشگرهای نمایشگاه می توانند جمعیت زیادی را به سمت خود بکشانند. آنها یک فضای هیجان انگیز ایجاد می کنند که می تواند فروش یا حداقل گفتگو را تشویق کند.

 

شما می توانید برند خود را نمایندگی کنید:

غرفه های نمایشگاهی فقط برای جلب توجه نیستند. بلکه در نمایشگاه ها مشتریان با توضیحات شما نسبت به شرکتتان اطلاعات کسب میکند. شما کاری بیش از فهرست کردن کارهایی که انجام می دهید انجام خواهید داد. اینجا جایی است که می توانید ارزش های اصلی خود را به سرعت و کارآمد به تصویر بکشید. این خیلی اهمیت دارد. غرفه باید پیام شما را به هر کسی که به آن نگاه می کند، منتقل کند. این اولین نکته ی غرفه های نمایشگاهی با کیفیت است.

 

غرقه تبلیغاتی نمایشگاهی

 

فرصت روابط عمومی:

نمایشگاه‌ها می‌توانند به کسب‌وکار کمک کنند تا از طریق ارتباطات بدون دستمزد و مشارکت‌های حضوری، شهرت مثبتی در بین مردم ایجاد کند. به همین دلیل است که باید به غرفه ها و نمایشگاه‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ نگاه کنید. حضور در یکی نمایشگاه ها صرفه جویی بزرگی است نسبت به زمانی که شما با مشتریان جهت تبلیغات تماس میگیرید. ماهیت هدفمند نمایشگاه ها و مخاطبان نمایشگاهی یکی از دلایلی است که اغلب ثمره  بیشتری نسبت به هر شکل دیگری از بازاریابی به شما میدهد

 

به محصولات شما علاقه ایجاد کنیید:

مطمئناً شما در معرض صدها و گاهی حتی هزاران مشتری بالقوه خواهید بود. اینجا جایی است که شما این فرصت را به دست می آورید که آنها را مجبور به توقف و تعامل کنید. خب، البته، باید نوعی انگیزه برای جذب آنها ارائه دهید. برخی از غرفه‌های تبلیغاتی نمایشگاهی حتی می‌توانند شامل مناطق ملاقات، مناطق تفریحی، و فناوری تعاملی باشند. این ویژگی‌ها می‌توانند کسی را وادار به توقف و تعامل با شما کند. آنها به شما این شانس را می دهند که یک رابطه اولیه قوی ایجاد کنید که بتوانید آن را در فروش بیشتر پرورش دهید.

همچنین، می‌توانید به مردم این فرصت را بدهید که تعدادی از محصولات شما را امتحان کنند. اگر سرویس شما دیجیتالی است، چند کامپیوتر را برای آنلاین کردن افراد تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که مردم همیشه ترجیح می دهند قبل از خرید امتحان کنند. این به آنها فرصتی می دهد تا کیفیت، دوام و در نهایت مفید بودن محصول را بررسی کنند. به همین دلیل است که هنگام برنامه ریزی غرفه باید به تجربه از دیدگاه مشتری فکر کنید.

 

طراحی غرفه نمایشگاهی

 

ایجاد روابط چهره به چهره:

این بخش مهمی از تجارت است و غرفه های نمایشگاهی فرصتی ایده آل برای انجام این کار فراهم می کند. ما انسان هستیم و دوست داریم با مردم ملاقات کنیم، حتی آنهایی که با آنها تجارت می کنیم. از این طریق می توانیم اعتماد ایجاد کنیم و روابط را توسعه دهیم.

نمایشگاه ها می توانند فرصتی عالی برای شما ایجاد کنند تا شرکت و ایده های تجاری خود را به افراد مختلف معرفی کنید. گاهی اوقات می توانید چیزی را به دست آورید که ممکن است تا به حال به آن فکر نکرده باشید.

 

منحصر به فرد بودن خود را نشان دهید:

شما می توانید روشن کنید که چرا مردم باید شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند. در نمایشگاه‌ها، ممکن است شما یک رقیب مستقیم داشته باشید که بیش از چند غرفه دورتر نباشد. مهم است که مطمئن شوید طراحی استند و زمین شما بدون شک بر چیزی که شما را منحصر به فرد می کند تاکید دارد. تاکید کنید که چرا و چگونه می توانید کاری را انجام دهید که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را تکرار کند. سعی کنید واضح باشد و در طراحی استند گنجانده شود. در گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، در طراحی و چاپ بنر ها و استند های نمایشگاهی تمامی این موارد توسط کارشناسان خبره در نظر گرفته شده و به منحصر به فرد بودن غرفه ی شما کمک میکند .

 

غرفه نمایشگاهی موفق

 

شما هم قادر به یادگیری هستید:

فقط روی تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات خود تمرکز نکنید. یک نمایشگاه فرصت های خوبی برای یادگیری به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید رقابت را بررسی کنید و ببینید چه کسی کار شما را انجام می‌دهد. بسیاری از نمایشگاه ها نیز سمینارهای مربوطه را ارائه می دهند. ادامه دهید و ببینید چه چیزهایی می توانید برای کمک به اطلاع رسانی کسب و کار خود بیاموزید.

 

نورپردازی نیز بسیار مهم است:

نورپردازی نقش کلیدی در طراحی غرفه های نمایشگاهی دارد زیرا جذابیت زیبایی شناختی را افزایش می دهد. اگر نورها به درستی استفاده شوند، بسته به نتیجه دلخواه، می توانند حالات و محیط متفاوتی ایجاد کنند. با نور اضافی کار کنید و فقط به آنچه که محل برگزاری است تکیه نکنید. اگر می خواهید مناطق خاصی را در غرفه های نمایشگاهی خود با استفاده از نورافکن برجسته کنید، نورهای بالا و نورهای رنگی راه بسیار خوبی خواهند بود.

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / طراحی می باشد.


کلمات کلیدی : گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، مشاوره و طراحی، طراحی تبلیغاتی، غرفه سازی، سازه های نمایشگاهی، اسپیس فریم، پانل، تبلیغات، استند های نمایشگاهی، برندینگ، طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، پاپ آپ

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu