images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نکاتی در چاپ کارت ویزیت

7 نکته مهم در چاپ و طراحی کارت ویزیت

7 نکته ی مهم در چاپ و طراحی کارت ویزیت :

داشتن یک کارت ویزیت موثر به این سادگی نیست که نام و اطلاعات تماس خود را در یک کارت کوچک 3. 5 اینچ در 2 اینچ فهرست کنید. در واقع، هزاران روش برای قالب‌بندی کارت ویزیت و گزینه‌های بسیاری در مورد اطلاعاتی که وارد می‌کنید موجود است و حتی راه‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانید کارت ویزیت خود را متمایز کنید.

با این حال، اگر در هر یک از این زمینه ها شکست بخورید، ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید و به توانایی شما برای شبکه سازی و بازاریابی موثر آسیب برساند.

این هفت قانون کارت ویزیت را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کارت ویزیت شما از برند شما پشتیبانی می کند و عملکرد خوبی برای کسب و کار شما دارد.

 

1- فقط مهم ترین اطلاعات را درج کنید

وسوسه انگیز است که اندازه فونت را کاهش دهید و آخرین اطلاعاتی را که در کارت ویزیت خود دارید درج کنید. من کارت‌هایی را دیده‌ام که شامل موارد اصلی (نام، عنوان، نام کسب‌وکار، تلفن، ایمیل، وب‌سایت)، به‌علاوه هر نمایه شبکه‌های اجتماعی، فروش، فهرست جامع خدمات و بیوگرافی است. اگر این مقدار اطلاعات روی کارت خود دارید، مطمئناً به دلیل بار بیش از حد اطلاعات، توجه گیرنده را از دست خواهید داد.

شما می‌خواهید که اطلاعات به اندازه‌ای گنجانده شود که علاقه گیرنده را برانگیزد و آن را به یاد ماندنی کند، پس از اطلاعات ریز و جزئی خود صرف نظر کنید و کارت ویزیت خود را با گزینش در مورد اطلاعاتی که درج می کنید ساده نگه دارید.

 

طراحی کارت ویزیت

 

2- مطمئن شوید که خوانا است

فونت نو و فانتزی سرگرم کننده بسیاری وجود دارد، اما زمان و مکانی برای آنها وجود دارد و کارت ویزیت شما معمولاً مکان مناسبی نیست. اطمینان حاصل کنید که فونت‌هایی که در کارت ویزیت خود استفاده می‌کنید خیلی کوچک، خیلی فانتزی یا به نوعی تحریف نشده باشند که خواندن کارت شما را دشوار می‌کند.

آیا می خواهید مقداری جذابیت به کارت خود اضافه کنید؟ اجازه دهید لوگوی شما عنصر طراحی باشد که به آن علاقه می افزاید و متن را ساده و سرراست نگه می دارد.

 

 3- از پوشش کامل خودداری کنید

با چاپ کارت ویزیت مقرون به صرفه، داشتن متن و طرح تمام رنگی در دو طرف کارت ویزیت بسیار رایج است. اما، از وسوسه پوشاندن کامل هر فضای سفید روی کارت خود اجتناب کنید، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

وقتی جایی برای نوشتن وجود ندارد، زمانی که رنگ تیره ای کل سطح را پوشانده است، یا زمانی که یک روکش براق روی هر دو طرف اعمال می شود، برای گیرنده شما غیرممکن است که یادداشت برداری کند یا یک محرک حافظه را یادداشت کند. برای کسانی که به طور مرتب از کارت ویزیت برای یادداشت برداری استفاده می کنند، کارت مشکی و براق شما ممکن است برای آنها مناسب نباشد.

 

کارت ویزیت

 

4- آنها را به صورت حرفه ای چاپ کنید

در حالی که می توانید کارت ویزیت خود را در خانه روی چاپگر جوهر افشان خود با کاغذ کارت ویزیت سوراخ دار چاپ کنید، لطفاً به جای آن چاپ حرفه ای را در نظر بگیرید. کارت های ویزیت DIY (چاپ خانگی) ممکن است بهترین تاثیر اولیه را نداشته باشند، مگر اینکه قابلیت چاپ تجاری داشته باشید.

اگر خودتان آنها را چاپ کنید، ممکن است بتوانید مقدار متوسطی پول پس انداز کنید و اطلاعات خود را به راحتی به روز کنید، اما تاثیر تحویل کارت ویزیت خانگی مانند کارت هایی نیست که به صورت حرفه ای چاپ می شوند. شرکت چاپ و تبلیغات طرح و نقش با آماده و بروز ترین تجهیزات آماده پذیرش سفارش شما است.

 

چاپ و طراحی کارت ویزیت

 

5-برای مخاطبان خود طراحی کنید

اگر چندین کسب و کار دارید، می توانید از جلوی کارت ویزیت خود برای یک سرمایه گذاری و پشت آن برای دیگری استفاده کنید. در برخی موارد، زمانی که این دو کسب و کار مکمل یکدیگر هستند یا ارتباط ضعیفی با هم دارند، این ممکن است کارساز باشد.

با این حال، اگر دو هویت متضاد دارید، فرض کنید در روز یک طراح گرافیک هستید و در شب راننده کامیون یدک‌کش هستید، باید برای هر کسب‌وکاری یک کارت ویزیت ایجاد کنید تا از سردرگمی جلوگیری کنید و به طور مستقیم و مناسب با هر مخاطب متمایز صحبت کنید.

 

نکات طراحی کارت ویزیت

 

6- از گزینه های ویژه تکمیل با دقت استفاده کنید

راه های زیادی برای برجسته کردن کارت ویزیت شما در طراحی وجود دارد.من تعدادی کارت ویزیت بسیار مؤثر دیده ام که از ویژگی های تکمیلی مانند گوشه های گرد یا سایر قالب ها، گوشه های سوراخ شده، اندازه های غیرمعمول، برجسته کاری، فویل های برجسته و چین هایی استفاده می کنند که می تواند یک کارت ساده را به یک بروشور کوچک تبدیل کند.

هر یک از این گزینه‌ها ممکن است برای کارت ویزیت شما کارساز باشد، اما مطمئن شوید که رنگی را انتخاب می‌کنید که مربوط به برند شما باشد، نه فقط چیز جالبی برای امتحان کردن.

 

 

7- دعوت به اقدام را در نظر بگیرید

در حالی که من توصیه می کنم کارت ویزیت خود را ساده و کارآمد نگه دارید، این بدان معنا نیست که نمی توانید از برخی املاک و مستغلات ارزشمند برای یک پیشنهاد ویژه یا دعوت به اقدام دیگر استفاده کنید. یک پیام کوتاه بسازید که تخفیف ارائه می‌کند، گیرنده را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند یا نکته‌ای را ارائه می‌کند که برای خواننده مرتبط و مفید باشد.

اگر با یک فراخوان برای اقدام خاص یا سایر اطلاعات مفید به علامت ضربه بزنید، می توانید کارت خود را فوراً به یاد ماندنی کنید و در این فرآیند سرنخ های بیشتری ایجاد کنید.

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / طراحی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ، چاپخانه، کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت، چاپ افست کارت پی وی سی، چاپ دیجیتال کارت پی وی سی، کارت PVC ، کارت PVC هوشمند

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu