images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

برنامه ریزی برای داشتن نمایشگاهی مفید:

سه مرحله در برنامه ریزی برای نمایشگاه

برنامه ریزی برای داشتن نمایشگاهی مفید:

آیا در برنامه ریزی نمایشگاهی تازه کار هستید؟ مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ ما برای کمک اینجا هستیم.پس بیایید با یک مقدمه سریع شروع کنیم. چگونه می توانید مطمئن شوید که از رویداد بعدی خود بیشترین بهره را می برید؟ راهنمای سه مرحله‌ای سریع ما را بخوانید تا شروع کنید…

 

برنامه ریزی برای نمایشگاه

 

1-روشن کنید که چرا شرکت می کنید

اولین قدم برای داشتن برنامه ریزی مناسب برای نمایشگاه این است که هدف خود را از شرکت در این نمایشگاه مشخص کنید

تعجب خواهید کرد که چند نفر فقط به این دلیل که شخص دیگری این کار را انجام می دهد، نمایشگاه می گذارند. همه در مورد اهداف خود واضح نیستند - و اگر دقیقاً ندانید چه می خواهید، مطمئن هستید که به آن نخواهید رسید!

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که فکر کنید – در حالت ایده آل با یک خودکار، مداد، فنجان چای و تکه کیک مسلح باشید – و همه چیزهایی را که در مورد رویداد می دانید ثبت کنید

  • هر چند وقت یکبار برگزار می شود؟
  • آیا رقبای شما می روند؟
  • هزینه نمایشگاه چقدر است؟
  • نمایش چگونه تبلیغ می شود؟
  • آیا یک سوگیری منطقه ای، ملی یا بین المللی وجود دارد که برای تجارت شما خوب است؟

 

غرفه سازی هدفمند نمایشگاه

 

2- بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید

پس از پوشش دادن به آنچه می دانید، وقت آن است که ببینید چه کسانی را می شناسید - یا چه کسانی را باید بشناسید. به این فکر کنید که معمولاً چه کسی به این رویداد می رود - آیا بازدیدکنندگان از یک صنعت خاص هستند یا این یک نمایش عمومی است؟ آیا باید مدیران اجرایی، مدیران مالی، مدیران بازاریابی، خریداران تجاری یا مصرف کنندگان را هدف قرار دهید؟

اغلب، نمایشگاه‌ های تجاری دارای بسته‌های از پیش نوشته‌شده‌ای هستند که این نوع اطلاعات را به شما می‌گویند، بنابراین نگران نباشید – برای یافتن آن لازم نیست کارآگاه باشید.

سعی کنید نمایشگاه هایی را انتخاب کنید که مخاظبان آن در راستای رسیدن به هدف مورد نظر باشند.

 

غرفه نمایشگاه

 

3- سنجش موفقیت خود را آغاز کنید.

معیار یایی را برای خود انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا این نمایشگاه تاثیری در بهبود و پیشرفت کسب و کار شما داشته و آیا قدمی رو به جلو به سمت هدف خود برداشته اید؟

با معیارها عصبانی نشوید، اما به این فکر کنید که چگونه می توان اهداف شما را به نتایج ملموس تبدیل کرد. یعنی اگر پیشرفی حاصل نشد به دنبال راهکار باشید، زیرا حتما ایرادات کار مشخص است.

این می‌تواند تعداد سرنخ‌های تولید شده، حجم واحدهای فروخته‌شده، بررسی محصول شما در رسانه‌های اجتماعی، ارزش پوشش مطبوعاتی باشد

 

 

نکته: فرصت ها را از دست ندهید:

علت اصلی برنامه ریزی و مشخص کردن اهداف استفاده صحیح از فرصت ها در راستا بهبود کسب و کار شماست. شانس یک بار در خانه آدم را می زند، شاید حتی کوچکترین فرصت ها سکوی جهش و پیشرفت عظیمی برای شما باشد، پس قدر فرصت ها را بدانید.

در نمایشگاه ها با افراد و شرکت های مختلفی آشنا می شوید اما سعی کنید هیچ وقت آنها را فراموش نکنید، این فرصت ها را نباید از دست داد.

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی سازه های نمایشگاهی می باشد.


کلمات کلیدی : گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، برنامه ریزی، مشاوره و طراحی، طراحی تبلیغاتی، غرفه سازی، سازه های نمایشگاهی، اسپیس فریم، پانل، تبلیغات، استند های نمایشگاهی، برندینگ، طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، پاپ آپ

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu