images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

استند های X چیست و چه مزایا و چه معایبی دارند؟

استند های X چیست؟ چه مزایا و چه معایبی دارند؟

استند X چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

استند ثابت کرده است که یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی است که توجه مشتری را به خود جلب می کند و هر چیزی را که برندتان ارائه می دهد به نمایش می گذارد. استند X یکی از محبوب ترین و پر تکرار ترین محصولاتی است که در نمایشگاه ها استفاده میشود و مزایای زیادی را برای کاربر به ارمغان می آورد، اما همچنین برخی نکات منفی دارد که باید از آنها آگاه باشید.

مزایا و معایب استند بنر X چیست؟

در میان برخی از مزایا می توان به قیمت، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری آنها اشاره کرد که آنها را برای کمپین های همیشه در حال تغییر مناسب می کند. با این حال، نکات منفی این استند ها این است که گاهی اوقات احساس سستی می‌کنند و همیشه برای استفاده در بازاریابی خارجی ایده‌آل نیستند.

هیچ اندازه بنری که برای هر برند یا رویدادی مناسب باشد وجود ندارد، بنابراین در نظر گرفتن هر یک از سبک های رایج بهترین رویکرد است. این راهنما به بهترین و بدترین نقاط استند X نگاه می کند تا بتوانید ببینید که آیا برای نیازهای بازاریابی آینده شما مناسب است یا خیر.

 

 استند های X

 

استندX  چیست؟

اگر تا به حال از یک نمایشگاه یا همایش بازدید کرده باشید و متوجه همه بنرهای بازاریابی نمایش داده شده باشید، احتمالاً متوجه نشده اید که چند نوع وجود دارد. استند X یکی از محبوب‌ترین شکل‌ها است که به دلیل قاب X شکل در پشت نمایشگر که آن را به صورت عمودی نگه می‌دارد، به این نام داده می‌شود.

استند X گاهی اوقات پاپ آپ، پشت فنری یا پایه قابل حمل نامیده می شود که همه به نحوه مونتاژ آن مربوط می شود. بر خلاف سایر استند هایX، هیچ مکانیزم جمع شدنی در استند X وجود ندارد، بنابراین با قرار دادن قاب X شکل در جای خود، کل چیز مونتاژ می شود.

 

نکات مثبت و منفی :

انواع زیادی از استند های X موجود است و هر یک از آنها برای مشاغل و کاربردهای خاص طراحی شده اند.

اگر به غرفه های بنر X به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود نگاه می کنید، اینها مزایا و معایبی هستند که باید در نظر بگیرید.

 

مزایا و معایب استند های X

 

مزایا: کیفیت بهتری دارند

به محض اینکه بنر X را از کیف حمل آن جدا کنید، می توانید احساس کنید که کیفیت آن چقدر بهتر است. استحکام قاب مشهود است و چون طوری طراحی شده است که به راحتی به سمت پایین و بالا جمع شود، نمی توان آن را از مواد ارزان قیمت و سست ساخت.

بهتر از این، هیچ قطعه مکانیکی و متحرکی وجود ندارد که آسیب ببیند، بنابراین آنها برای مدت طولانی تری دوام می آورند.

 

آنها مناسب کمپین های متغیر هستند

بزرگ‌ترین نکته برای سبک استند X این است که به راحتی می‌توان نمایشگر آن را تعویض کرد، بنابراین مجبور نیستید به یک طرح یا عکس متعهد شوید.

 

آنها با مشخصات معمول مطابقت دارند

تا زمانی که از یک توزیع‌کننده معتبر خرید می‌کنید، استند X متناسب با اندازه و شکل مورد نیاز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها و همچنین برای نمایش در داخل یک فروشگاه خرده‌فروشی ساخته می‌شود.

می‌توانید آن‌ها را به راحتی حمل کنید و در حین حرکت آن‌ها را راه‌اندازی کنید، و برای کسب‌وکارهایی که بازاریابی قابل حمل زیادی انجام می‌دهند یا باید در مکان‌های مختلف کار کنند، ایده‌آل هستند.

 

آنها پایدارتر هستند

استند X برای نمایش هر طرح یا محتوایی که می‌خواهید و ثابت نگه داشتن آن کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

اگرچه یک شاهکار به ظاهر کوچک است، اما زمانی که می‌خواهید پیامی را به اشتراک بگذارید یا چیزی را برای مشتریان و رهگذران به اشتراک بگذارید، اهمیت دارد.

 

استفاده از استند های ایکس

 

معایب: آنها را نمی توان در خارج شرکت یا فروشگاه استفاده کرد

اگر می‌خواهید مشتریانی از خارج فروشگاه و نمایشگاه خود جذب کنید، هیچ چیز مانع  قرار دادن بنر جدید X خود در خارج از فروشگاه خرده‌فروشی‌تان یا خارج از نمایشگاه نمی‌شود، اما انتظار نداشته باشید که این بنر طولانی مدت ادامه پیدا کند.

ماهیت این پایه ها به این معنی است که آنها همیشه در برابر آب و هوا مقاوم نیستند و وزن سبک و بدون پایه آنها به این معنی است که می توانند به راحتی پرواز کنند.

علاوه بر این، فلز یا آلومینیوم مورد استفاده برای ساخت قاب ممکن است یک رسانای صاعقه در نظر گرفته شود، بنابراین باید احتیاط کرد.

 

نصب آن ها فردی کار بلد می خواهد

فرض پشت استندهای X یا استند پاپ آپ این است که آنها به راحتی جمع می شوند، اما همیشه اینطور نیست.

اگر به تنهایی کار می کنید و امیدوارید که استند را بالا بیاورید، ممکن است لازم باشد برای کمک تماس بگیرید، در غیر این صورت انجام این کار دشوار است.

تغییر صفحه نمایش معمولاً یک کار دو نفره نیز هست، بنابراین برای این چالش آماده باشید. همانطور که گرافیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است متوجه شوید که نسبت به انواع دیگر بنرها سریعتر آسیب می بیند.

 

آنها می توانند احساس سستی کنند

به عنوان یک گزینه سبک تر برای استند، مدل X می تواند احساس سستی داشته باشد. این بدان معنی است که آنها ممکن است بیشتر مستعد ضربه خوردن توسط بازدیدکنندگان غرفه شما باشند یا اینکه کوچکترین وزش باد می تواند آنها را منهدم کند.

اگرچه آنها با مواد قوی‌تر ساخته شده‌اند، این احساس سست ممکن است برای برخی از افراد، به‌ویژه با توجه به قیمت آن‌ها، یک راه حل باشد.

 

آنها گران هستند

مکانیسم‌های مورد استفاده برای ساخت قاب پشتیبان X و امکان بالا آمدن فوری آن‌ها به این معنی است که این نوع استند ها گران‌تر هستند.

راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه هنگام خرید آنها وجود دارد، مانند استفاده از مواد ارزان‌تر برای نمایشگر، اما هنگام مقایسه انواع دیگر بنرها، X یکی از گران‌ترین پایه‌ها است. علاوه بر این، شما فقط می توانید یک طرف محتوا را نمایش دهید، بنابراین اگر می خواهید طرح های دیگری را به نمایش بگذارید، باید استند بیشتری خریداری کنید.

با تمام این نکات منفی و مثبتی که درباره استند های X گفته شد باز هم این محصول بسیار کار آمد و پر استفاده است به طوری که شما در همه مکان های عمومی اعم از مدرسه، شرکت، فروشگاه و ... این محصول را مشاهده می کنید.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهیاستند ایکس  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu