images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چک لیست هایی مهم پیش از برگذاری نمایشگاه

چک لیست هایی مهم پیش از برگزاری نمایشگاهی بهتر

چک لیست هایی مهم قبل از برگزاری نمایشگاه:

نمایشگاه تجاری بدون شک یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی است. هر غرفه‌داری که به دنبال ارتقای بازی خود در نمایشگاه تجاری است، باید زمان خود را صرف یادگیری نحوه برنامه‌ریزی بهتر برای رویداد کند.

 

1- اهداف اصلی خود را تعریف کنید

همیشه اینطور که درباره بازاریابی در نمایشگاه سخن می شود نیست. بدون تعریف دقیق اهداف اصلی خود، ارزیابی موفقیت آمیز بودن سفر شما دشوار خواهد بود.

در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد اهداف کمپین خود استفاده کنید:

  • در طول نمایشگاه حداقل 15 فروش داشته باشید
  • حداقل سه پاسخ را از شرکت کنندگان دریافت کنید که به تحقیقات بازار کمک می کند
  • با پنج رهبر در صنعت خود شبکه کنید
  • پنج سرمایه گذار علاقه مند را شناسایی کنید

 

چک لیست ضروری قبل از برگذاری نمایشگاه

 

2- کارکنان غرفه خود را با دقت دستچین کنید

کارکنان غرفه شما می توانند نمایشگاه شما را بسازند یا آسیب ببینند، بنابراین انتخاب افرادی که فکر می کنید می توانند شرکت شما را به خوبی معرفی کنند بسیار مهم است. تعداد کارکنان به اندازه فضای نمایشگاه شما بستگی دارد، اما لازم نیست غرفه خود را بیش از حد شلوغ کنید. در حالت ایده آل، سه نفر می توانند غرفه شما را مدیریت کنند تا بتوانید حداقل دو نفر از آنها را همیشه در غرفه داشته باشید.

چه پرسنل بزرگ یا کوچک داشته باشید، زمانی را به مربیگری اختصاص دهید و به آنها آموزش دهید که دقیقاً چه کاری از آنها انتظار می رود انجام دهند و چگونه غرفه و راهرو را مدیریت کنندکارکنان غرفه نمایشگاهی

3 - یک پیام نام تجاری خوب فکر شده ایجاد کنید

مردم معمولاً بازه توجه کوتاهی دارند و در طول نمایشگاه‌ های تجاری بدتر می‌شود، زیرا موارد زیادی توجه شرکت‌کنندگان را به خود جلب می‌کنند. شما فقط لحظات کوتاهی دارید تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید و یا آنها را برای همیشه از دست بدهید.

بنابراین، با تیم خود طوفان فکری کنید و پیامی مختصر و در عین حال جذاب ایجاد کنید که می تواند به سرعت توجه مردم را به خود جلب کند و آنها را به غرفه نمایشگاه تجاری شما جلب کند.

 

چک لیست نمایشگاه

 

4- بنرها و جزوات چشمگیر طراحی کنید

جلب توجه شرکت کنندگان بخش بزرگی از نمایشگاه در نمایشگاه های تجاری است و بنرها و جزوه ها دو وسیله ضروری برای دستیابی به این هدف هستند. طراحی و چاپ بنرهای جلب توجه معمولاً کار آسانی نیست، بنابراین با تیم خلاق خود زودتر کار کنید تا بنرهایی تهیه کنید که موضوع و پیام شرکت شما را منتقل کند.

 

5- در مورد اقلام تبلیغاتی خود تصمیم بگیرید

شما می توانید با انتخاب اقلام تبلیغاتی مناسب، سرنخ های با کیفیت ایجاد کنید. مطمئن شوید که اقلام (هدایا) را با لوگوی برند خود سفارشی کنید. بهتر است این کار را زود انجام دهید تا از عجله لحظه آخری که می‌تواند منجر به خطای چاپ شود جلوگیری شود. شما نمی خواهید در برابر تمام دنیا بد به نظر برسید.

 

داشتن نمایشگاهی موفق

 

6- جلسات را برای نمایش برنامه ریزی کنید

نمایشگاه های تجاری فرصتی را ارائه می دهند که در آن فروشندگان، اعضای رسانه ها و مشتریان احتمالی همه در یک مکان گرد هم می آیند. از فرصت استفاده کنید و جلسات را برنامه ریزی کنید:

  • خروج از مشتریان
  • شرکای موجود و بالقوه
  • فروشندگان موجود و بالقوه
  • مشتریان بالقوه از قبل
  • خبرنگاران و سردبیران مجلات پرخواننده

 

7- لوازم نمایشگاه تجاری را آماده کنید

در نهایت، اما از اهمیت یکسانی، این است که لوازم نمایشگاه تجاری خود را خیلی قبل از نمایشگاه آماده کنید. این یک بخش مهم از هر چک لیست نمایشگاه تجاری است، زیرا موارد ضروری که به نمایشگاه تجاری می آورید، ابزارهایی هستند که می توانند به شما در رسیدن به هدف یا هدف اصلی خود کمک کنند.

به خاطر داشته باشید که هر اتفاقی ممکن است در نمایشگاه تجاری بیفتد، بنابراین باید به طور گسترده فکر کنید و تا حد امکان چیزهای زیادی را در کیت عرضه خود بگنجانید. در اینجا چند مورد ضروری برای نمایشگاه تجاری وجود دارد:

  • کارت بازرگانی
  • هایلایتر و چندین خودکار در رنگ های مختلف
  • خودکارهای شارپی
  • گیره کاغذ و منگنه
  • یادداشت های آن را منتشر کنید
  • نوارهای لاستیکی، زیپ بند، قیچی، نوار چسب و نوار ماسک
  • سیم های اکستنشن
  • درب بازکن قوطی، پیچ گوشتی یا یک ابزار همه کاره
  • یک کیت کمک های اولیه کوچک برای مواقع اضطراری.

 

کارت ویزیت

 

روه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu