images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چک لیست هایی حین نمایشگاه جهت بهبود عملکرد

چک لیست هایی مهم حین برگزاری نمایشگاه

چک لیست هایی مهم حین برگزاری نمایشگاه:

نمایشگاه تجاری بدون شک یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی است. هر غرفه‌داری که به دنبال ارتقای بازی خود در نمایشگاه تجاری است، باید زمان خود را صرف یادگیری نحوه برنامه‌ریزی بهتر برای رویداد کند.

اگر شما مقاله ی قبلی را خوانده باشید و طبق آن عمل کرده باشید، شما همه پایه ها را پوشش داده اید، و در نهایت، زمان نمایش است. در اینجا یک چک لیست نمایشگاه تجاری وجود دارد که باید در روز برگذاری نمایشگاه دنبال کنید تا به شما در اجرای برنامه و دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

 

1- بازار فروش را کنار بگذارید، به جای آن سؤال بپرسید

بازاریاب های زیادی وجود دارند که سعی می کنند فروش خود را در سراسر منطقه کنوانسیون انجام دهند، و تقریباً هر شرکت کننده نمایشگاه معاملات معمولی این را می داند و انتظار دارد. اما جرأت متفاوت بودن را داشته باشید اگر نتایج بهتری می خواهید. کارکنان شما باید به جای پرش از بازار فروش، سؤالات جالبی بپرسند که می تواند منجر به گفتگو شود. گفتگوهای واقعی و جذاب با مشتریان بالقوه به احتمال زیاد منجر به مشتریانی می شود که به کارکنان شما اجازه می دهند به آنها بفروشند.

 چک لیست حین برگذاری نمایشگاه

 

2- قابلیت های محصول خود را به نمایش بگذارید

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه شرکت‌کنندگان شما را به خاطر بسپارند، اجرای نمایش محصولات زنده است. آماده باشید که فراتر از ویژگی ها و مزایا بروید و آنچه محصول شما می تواند برای مشتریان بالقوه انجام دهد را به نمایش بگذارید.

اگر می خواهید نمایش خود را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل کنید، از لپ تاپ استفاده نکنید. در عوض، مانیتورهای بزرگ را انتخاب کنید یا اجازه دهید مشتریان بالقوه خودشان محصول را آزمایش کنند.

 

3- فعال شوید

کارکنان نمایشگاه شما باید در طول نمایشگاه هوشیار و فعال باشند. آنها باید در تمام طول نمایش پر جنب و جوش باشند، راه بروند، راست بایستند و با استفاده از زبان بدن مثبت پیام های مناسبی را ارسال کنند.

افرادی که تمام روز می نشینند یا حرکت نمی کنند دعوت کننده نیستند و پیام اشتباهی را برای شرکت کنندگان ارسال می کنند در اصل زبان بدن آن ها این مسئله را نشان می دهد که دوست ندارند در آن مکان باشند

 

نکاتی جهت بهبود عملکرد حین نمایشگاه

 

4- راهرو را درگیر نگه دارید

از این اشتباه که صرفاً در نمایشگاه خود منتظر بمانید تا مشتریان بالقوه به سراغ شما بیایند، خودداری کنید. علاوه بر داشتن شخصی در داخل نمایشگاه خود برای صحبت با مشتریان احتمالی، با قرار دادن یک یا دو نفر در تیم خود در راهرو برای جلب توجه شرکت کنندگانی که از آنجا می گذرند، کارها را ارتقا دهید. افزودن این مورد به چک لیست های نمایشگاه تجاری می تواند تعداد افرادی را که کارکنان شما در طول نمایشگاه با آنها درگیر می شوند افزایش دهد.

 

5- کارت ویزیت جمع آوری کنید

به طور معمول، رقابت شما در حال ارائه بروشورها و همه هزینه های رایگان قابل تصور برای سرمایه گذاران بالقوه است. در حالی که دادن اقلام اشکالی ندارد، فراموش نکنید که نام ها و مخاطبین یا کارت های ویزیت را جمع آوری کنید. ایمیل‌هایی را بعد از نمایش دنبال کنید تا خاطره‌انگیز شوید و از رقابت جدا شوید.

 

چک لیست ضروری حین نمایشگاه

 

6- در رسانه های اجتماعی به روز باشید

تمرکز برنامه های رسانه های اجتماعی که در گوشی هوشمند نشان داده می شوند نشان می دهد که با بروز بودن در رسانه های اجتماعی و با استفاده از هشتگ های مرتبط در مورد نمایشگاه خود، دسترسی خود می توانید دسترسی خود را به حد اکثر برسانید. به یاد داشته باشید که درخواست های دوستی جدید را با افراد بالقوه تمدید کرده و بپذیرید زیرا این یک راه عالی برای گسترش شبکه شما است.

 

7- یادداشت بردارید

شما این فرصت را دارید که کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به همه افراد حاضر در نمایشگاه ارائه دهید. آن‌ها می‌خواهند نظرات خود را در مورد آنچه شما ارائه می‌دهید با شما در میان بگذارند. برای یادآوری همه چیز به حافظه خود تکیه نکنید. با یادداشت نظرات آنها در یک دفترچه یادداشت، به خصوص سؤالات مکرر و مسائل یا نگرانی های رایج، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی  می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu