images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

بنر رول آپ

رول آپ استند چیست؟

بنر رول آپ

در دنیای تجهیزات بازاریابی، هیچ چیز دستوری تر و آسان تر از بنر جمع آوری نمی شود. اگر به دنبال جلب توجه به برند و تجارت خود هستید، این نمایشگر های تبلیغاتی بزرگ که به عنوان بنرهای کششی یا جمع شونده نیز شناخته می شوند، ضروری هستند.

چگونه از پایه بنر رول آپ استفاده می کنید؟ یک پایه بنر رول آپ طراحی شده است که در عرض چند ثانیه ظاهر می شود، بنابراین به راحتی می توان آنها را در هر کجا که به آنها نیاز داشت تنظیم کرد.

نمایشگر های بزرگ معمولاً در کنفرانس ها، غرفه داران و فروشگاه های خرده فروشی ارائه می شوند تا مردم را به منطقه بکشانند.

یک بنر بلند، زمانی که به دقت مورد استفاده قرار گیرد، می تواند کلید جذب بازدیدکنندگان به فروشگاه یا غرفه شما با حداقل تلاش باشند. با کمک ما، می‌توانید نحوه استفاده از آن‌ها و بهترین برنامه‌ها را بیابید و با این ابزار بازاریابی، بهای بیشتری را برای شما تضمین می‌کند.

 

رول آپ استند

 

بنر رول آپ چیست؟

بنر رول‌ آپ همان‌طور که از نامش پیداست ساده است: یک بنر ایستاده بزرگ که می‌توان آن را در صورت لزوم باز و بلند کرد.مواد استفاده شده در ساخت این بنرها بسته به کیفیت و هدف آنها متفاوت است. هدف از پایه بنر رول آپ نیز می تواند متفاوت باشد و با توجه به استحکام و مواد آن مشخص می شود. پایه بنر رول‌ آپ معمولاً با یک کیف محافظ همراه است، بنابراین به محض جمع‌کردن، می‌توان آن‌ها را تا دفعه بعد که به آن‌ها نیاز داشت، با خیال راحت نگهداری کرد.

سازه های نمایشگاهی و استند های نمایشگر بنر انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها رول آپ می باشد، شما میتوانید با مشاوره کارشناسان طرح و نقش بهترین سازه نمایشگاهی را طبق بودجه و اهداف شما سفارش دهید

تا آنجایی که مونتاژ و جداسازی می شود، آنها یکی از ساده ترین لوازم بازاریابی هستند، در حالی که هنوز هم توجه را به خود جلب می کنند.

 

بنر رول آپ

 

آن ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

هنگام چاپ بنر برای کسب و کار خود، هنگام انتخاب ماده ای که از آن ساخته شده است، باید مواردی مانند بودجه، کاربرد و طول عمر را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از گزینه های محبوب تر و آنچه که آنها برای این نوع تابلوها ارائه می دهند آورده شده است.

پارچه سابلیمه شده رنگ: معمولاً با پارچه پلی استر ساخته می شود، سابلیمیشن رنگ بهترین کیفیت برای پایه های بنر در نظر گرفته می شود. روش چاپ با رنگ به جای جوهر کار می کند و اگرچه گران تر است، اما با مراقبت صحیح باید سال ها دوام بیاورد.

وینیل: انتخاب بهتری برای بنرهای فضای باز که باید کمی محکم تر باشند، وینیل معمولاً برای بنرهای تبلیغاتی و نمایشگرهای بزرگتر استفاده می شود. این یک انتخاب مقرون به صرفه است که ممکن است به اندازه سایرین دوام نداشته باشد، اما زمانی ایده آل است که به مقدار بیشتری نیاز دارید.

کاغذ پلاستیکی: اگر قصد دارید محتوای بنرهای رول آپ خود را بیشتر تغییر دهید، مثلاً اگر از آنها برای تبلیغ معاملات استفاده می شود، کاغذ پلاستیکی بهترین گزینه است. هزینه کمتری دارد اما نسبتاً سخت و مقاوم در برابر آب است بنابراین می توانید از آن در بیرون استفاده کنید.

پلی پروپیلن: پلی پروپیلن با احساسی ضعیف تر، برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته نشده است، اما از نظر بصری نتایج خوبی را ارائه می دهد. نتایج بصری با نمایش زیبای چاپ خوب است، و اگر به دنبال یک گزینه ارزان قیمت هستید، این گزینه ایده آل خواهد بود.

 

چاپ و طراحی رول آپ

 

آن ها چقدر دوام می آورند؟

از یک بنر رول آپ می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، بنابراین مدت زمانی که نیاز دارید تا دوام داشته باشد به جنس انتخابی شما بستگی دارد. اگر فقط به دنبال نمایش فروش‌ها و تبلیغات فعلی هستید، دیگر نیازی به ولخرجی نیست، اما اگر یک بنر عمومی می‌خواهید که بتوان برای سال‌ها از آن استفاده کرد، جنس بنر و همین طور سازه ها اهمیت بسیار بالایی دارند

گزینه‌های ارزان‌تر مانند پلی‌پروپیلن می‌توانند 12 ماه استفاده منظم را قبل از شروع محو شدن به شما بدهند، در حالی که انتخاب‌های گران‌تر مانند پارچه تصعید شده رنگ می‌توانند حداقل چند سال با مراقبت صحیح دوام بیاورند.

عوامل دیگر می توانند بر مدت زمان ماندگاری یک بنر تأثیر بگذارند، مانند مکان نمایش آن، نحوه ذخیره آن، دما و شرایط آب و هوایی، و اینکه آیا در داخل یا خارج از خانه استفاده می شود.

ویدیوی زیر طریقه تعویض بنر در رول آپ استند را نشان می دهد:

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی / رول آپ  می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، رول آپ، طراحی رول آپ، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu