images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

6 دلیل که نشان می دهد تبلیغات چاپی در آینده نیز موثر است :

آینده تبلیغات چاپی چگونه است؟

6 دلیل که نشان می دهد تبلیغات چاپی در آینده نیز موثر است :

از زمان پیدایش اینترنت، مردم خبر از مرگ رسانه های مکتوب داده اند. درست است که اخبار عمدتاً به صورت آنلاین منتشر شده است. اکثر شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ در سال‌های اخیر تغییراتی در مدل کسب‌وکار ایجاد کرده‌اند تا اولویت مصرف‌کننده برای محتوای دیجیتال را در نظر بگیرند. اما این موضوع باعث می‌شود شرکت‌هایی که به شدت به تبلیغات روزنامه، بیلبورد، مجلات و پست مستقیم متکی بوده‌اند، کجا بماند؟

اگرچه ممکن است تبلیغات چاپی هنوز کاملاً از بین نرود، اما آینده آن در تعادل است. بازاریابانی که هنوز منابعی را برای چاپ در سال 2022 اختصاص می دهند، باید در نظر بگیرند که آیا ارزش ادامه دادن آن در چشم انداز دیجیتال فعلی را دارد یا خیر

 آینده تبلیغات چاپی

 

1- چاپ در جایی که حضور فیزیکی مشتری وجود دارد همچنان ارزشمند خواهد بود.

چاپ در حال حاضر یک رسانه خاص هدف است و بیشتر خواهد شد. جایی که با مشتریان خود در تماس فیزیکی قرار می گیرید، مانند یک فروشگاه خرده فروشی یا رویداد، منطقی است. به عنوان مثال، محصولات طرح پرداخت پزشکی ما در اتاق انتظار پزشک معقول است، بنابراین ما روی چاپ در آنجا سرمایه گذاری می کنیم. و پست مستقیم موثرترین راه برای دسترسی به شهروندان سالخورده است که پست‌های چاپی طولانی را می‌خوانند.

 

2- مصرف کنندگان لوکس همچنان برای پلتفرم های تبلیغاتی ملموس ارزش قائل هستند.

مجلات براق و نشریات بزرگ دارای حافظه خاصی هستند که آنلاین به آن دست نمی یابند. حضور شما به معنای واقعی کلمه وزن دارد. این پلتفرم ملموس به خوبی با مصرف کنندگان و مشتریان لوکس طنین انداز می شود، ترفند این است که تعادلی مکمل بین دیجیتال و چاپ را در هر کمپین معین برای یک رویکرد چند بعدی پیدا کنید.

 

تبلیغات آفلاین

 

3- AR به تبلیغات چاپی جایگاهی در تجارب یکپارچه برند همه‌ کاناله می‌دهد.

با نابینایی بیشتر مردم نسبت به روش های تبلیغات دیجیتال، چاپ یک رسانه جایگزین برای ارتباط با مخاطبان شما مطابق شرایط آنها ارائه می دهد. پیشرفت‌های فناوری مانند AR و تشخیص تصویر، تبلیغات چاپی را قادر می‌سازد تا اولین گام در یک تجربه برند همه‌کاناله بدون درز باشد.

 

4- چاپ باید مکمل و تشویق تعاملات دیجیتال باشد.

اگر مخاطبان هدف شما مجلات چاپی را به عنوان بخشی از روز خود مطالعه می کنند، هنوز دلیلی وجود دارد که تبلیغات چاپی را در ترکیب بازاریابی خود در نظر بگیرید. با این حال، باید انتظارات از اقداماتی که مخاطبانتان انجام خواهند داد را تنظیم کنید. اگر تبلیغات چاپی مکمل کمپین‌های دیجیتالی شما باشد و خوانندگان را به تعامل آنلاین با برند شما ترغیب کند، مؤثرتر خواهد بود.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

5- نهادهای آفلاین و اینفلوئنسرها دوباره مصرف کنندگان را با رسانه های چاپی درگیر خواهند کرد.

رسانه های چاپی در حال تکامل هستند زیرا راه های جدیدی برای جذب مجدد مصرف کنندگان از طریق مشارکت با نهادهای آفلاین پیدا می کنند. همانطور که این تکامل رخ می دهد، امیدواریم که منجر به خوانندگان بالاتر شود. متأسفانه، اگر فقط یک دلار برای بازاریابی دارید و باید بین چاپ و دیجیتال تصمیم بگیرید، دیجیتال همیشه برنده خواهد بود. دسترسی به تبلیغات دیجیتال بسیار بیشتر است.

 

6- چاپ به برندها اجازه می دهد تا از راکت دیجیتال بالاتر بروند.

فراگیر شدن رسانه های دیجیتال به رسانه های چاپی قدرت عجیب جدیدی بخشیده است. به این فکر کنید که دریافت نامه کتبی به جای ایمیل چقدر خاص است. اگر می‌خواهید مخاطبان سطح C را هدف قرار دهید، ایمیلی را فراموش کنید که دستیار آنها فقط حذف را می‌زند. اما اگر کتاب الکترونیکی خود را بردارید، آن را به‌عنوان یک بروشور خوب چاپ کنید و به دفتر مدیر پست بفرستید، ممکن است به میز آن‌ها برسد و تأثیری ماندگار بر جای بگذارد.

 

چاپ تبلیغاتی

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، صنعت چاپ،چاپ تبلیغاتی در آینده،سرنوشت تبلیغات چاپی، تبلیغات آفلاین، چاپ، چاپخانه، چاپ سربی، صنعت چاپ جهان، صنعت چاپ ایران، اختراع، کاغذ،اشپیل فوگل، یوهانس گوتنبرگ،تاریخ، تاریخچه، فنون چاپ، چاپ سنگی، چاپ سربی، ذهنیت استراتژیک، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu