images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

جوهر سالونت و اکو سالونت

تفاوت جوهر سالونت و اکو سالونت

جوهر سالونت و اکو سالونت چیست و چه تفاوتی با هم دارند ؟

سالونت و اکو سالونت یک اصطلاح رایج در مورد چاپ فلکس و وینیل است. اکو سالونت مکانیزم چاپی است که از نظر زیست محیطی ایمن است و عمدتاً برای کاربردهای داخلی استفاده می شود. جوهر سالونت معمولاً خشن است و با بوی مشخصی همراه است، یعنی بو که احتمال استفاده از آنها در داخل خانه را کاهش می دهد.

 

جوهر سالونت یا حلال

جوهر سالونت های قوی یا «حلال‌های کامل» به محلول روغنی اشاره دارد که رنگدانه و رزین را نگه می‌دارد. دارای محتوای بالایی از VOCs (ترکیبات آلی فرار)، که برای محافظت از اپراتورهای چاپگر نیاز به تهویه و استخراج دارند، و بسیاری از آنها بوی مشخصی را روی PVC یا سایر بسترها حفظ می‌کنند، که باعث می‌شود تصاویر برای استفاده در داخل خانه که در آن افراد می‌خواهند نامناسب باشند. اگر به محصولات چاپ شده توسط جوهر سالونت نزدیک شوید بوی بد آن را متوجه خواهید شد.

 

جوهر سالونت

 

جوهر اکو سالونت یا حلال ECO :

جوهرهای Eco Solvent از عصاره‌های اتری گرفته شده از روغن معدنی تصفیه شده به دست می‌آیند، در مقابل، محتوای VOC نسبتاً کمی دارند و حتی تا زمانی که تهویه کافی وجود داشته باشد، در محیط‌های استودیویی و اداری قابل استفاده هستند. آنها بوی کمی دارند بنابراین می توان آنها را به طور معمول با گرافیک و علائم داخلی استفاده کرد. مواد شیمیایی آن‌ها به اندازه حلال‌های قوی به نازل‌های جوهر افشان و اجزای آن حمله نمی‌کنند، بنابراین نیازی به تمیز کردن مداوم ندارند (اگرچه برخی از مارک‌های هد چاپ تقریباً با تمام جوهرها مشکل دارند.)

چاپ با حلال اکو هیچ گونه مواد مضری ندارد و زیست تخریب پذیر است. زیست تخریب پذیر بودن به این معنی است که می تواند بدون هیچ عارضه ای تجزیه شده و در بدن انسان جذب شود. شما نیازی به مصرف بدون هیچ بو ندارید تا به طور خودکار به عنوان حلال سازگار با محیط زیست برچسب بزنید. بو تنها یکی از مزیت های مواد سازگار با محیط زیست است، اما موارد بسیار بیشتری نیز وجود دارد. یکی از مزیت‌های قطعی که می‌توانیم با چاپ سالونت مرتبط بدانیم این است که می‌توان از آن برای چاپ بر روی مواد مختلف استفاده کرد. استفاده از سالونت مقرون به صرفه تر می باشد

 

 

رسانه اکو سالونت چاپی با وضوح بالا است که در آن هزینه چاپ بیشتر است. آثار هنری طراحی و تصاویر مورد نیاز باید با وضوح بالا و بدون پیکسل. ما می توانیم انتظار چاپ با کیفیت بسیار بالایی داشته باشیم که در مورد رسانه سالونت صدق نمی کند. توصیه می شود از این ماده روی رسانه های با کیفیت خوب استفاده شود که رنگ را به خوبی جذب می کند.

 

 

ما از رسانه های اکو عمدتاً برای محیط داخلی استفاده می کنیم اگرچه می توان از آن برای فضای باز نیز استفاده کرد. از آنجایی که نوع حلال برای دوام در شرایط آب و هوایی در فضای باز ساخته شده است، مشکل عمده ای وجود ندارد. ما از آنها برای احتکار، بنر، تابلو مغازه، سایبان، پایه و غیره استفاده می کنیم. تمام برندسازی داخلی فروشگاه، نمایشگرهای POP، برندسازی کالا از سوی دیگر روی حلال اکو انجام می شود.

از منظر طراحی، شما باید اطمینان حاصل کنید که سطح بالایی از جزئیات، پروفایل رنگ و وضوح تصویر بهتر وجود دارد. از طرف دیگر رسانه های فضای باز مانند احتکار و غیره به گونه ای ساخته شده اند که از فاصله دور دیده شوند و می توانیم از تصویر بزرگ و اندازه فونت استفاده کنیم. این باعث خوانایی بیشتر می شود. مشاهده از راه دور باعث می شود هیچ پیکسلی از فاصله دور قابل مشاهده نباشد.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپچاپ دیجیتال می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،چاپ، چاپ افست، جوهر اکوسالونت، جوهر سالونت، حلال ECO ، حلال، چاپ indoor، چاپ outdoor، چاپ فضای داخلی، چاپ فضای خارجی، چاپ دیجیتال، لمینیت، لمینیت براق، لمینیت مات، روکش چاپ،چاپ بنر، بسته بندی محصول، چاپ افست، طراحی تبلیغاتی، پاکت تبلیغاتی، جعبه، پاکت، جعبه سازی، بسته بندی، ماکت، جعبه تبلیغاتی.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu