images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

جوهر متالیک چیست؟

چاپ سفارشی با جوهر متالیک

با جوهر متالیک چاپ خود را بدرخشید:

اگر می‌خواهید با پروژه چاپ بعدی خود تأثیر زیادی بگذارید، گاهی اوقات جوهر سیاه یا رنگی ساده آن را قطع نمی‌کند. وقتی از قلمرو آشنای فیروزه ای، سرخابی، زرد و مشکی خارج می شوید، دنیای گسترده ای از امکانات رنگی برای شما باز می شود. چه بخواهید در رنگ‌های فرآیندی شادابی به دست نیاورید، یا به دنبال افزودن مقداری پیتزا به قطعه چاپی خود هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برخی از پایان‌های چاپ سفارشی را برای اضافه کردن آن چیز کمی در نظر بگیرید - به رنگ‌های نقطه‌ای، نقش برجسته، فویل مهر زدن فکر کنید. ، لاک نقطه ای و البته جوهرهای متالیک.

 

جوهر متالیک چیست؟

 

جوهر متالیک چیست؟

جوهر فلزی دارای ذرات فلزی بازتابنده مانند مس، برنز، روی یا آلومینیوم است که درون آن معلق هستند. هنگامی که جوهر خشک می شود، ذرات فلز نور را منعکس می کنند و درخشندگی فلزی ایجاد می کنند. جوهرهای فلزی فراتر از آنچه جوهرهای معمولی می توانند تولید کنند، رنگ و درخشندگی می بخشند، اما نسبت به مهر و موم کردن فویل پیچیده تر و گران قیمت تر، براق و بازتاب کمتری دارند. آنها در انواع رنگ های متالیک خالص مانند طلایی، نقره ای، برنزی، آبی و قرمز و رنگ های ترکیبی موجود هستند.

 

جنون فلزی – افزودنی درخشان

جوهرهای متالیک جوهرهای خاصی هستند که درخشندگی و درخشندگی ایجاد می کنند که در جوهرهای استاندارد مشاهده نمی کنید. متالیک های نقره ای و طلایی رایج ترین هستند، اما جوهرهای متالیک نیز در رنگ های آبی روشن، بنفش پر جنب و جوش، قرمز تند و مسی براق وجود دارد. جوهرهای متالیک برای ارائه آن تصویر با کیفیت عالی هستند زیرا بدون هزینه بیشتر چاپ فویل، درخشندگی جلب توجه را به هر قطعه چاپی اضافه می کنند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید جوهرهای فلزی را در مواد چاپی سازمان خود بگنجانید. ایده های زیر را در نظر بگیرید:

 

  • سرفصل ها یا نکات مهم را روی کارت پستال ها، کاتالوگ ها و بروشورها برجسته کنید
  • با جوهر متالیک طلایی یا نقره ای به دعوت نامه ها یا لوازم التحریر کمی ظرافت اضافه کنید
  • یک کارت ویزیت فراموش نشدنی با هایلایت های ظریف فلزی بسازید
  • از چندین جوهر فلزی مختلف با هم استفاده کنید تا یک تصویر یا طرح منحصر به فرد ایجاد کنید
  • عناصر یا حروف خاصی را روی پوشه های ارائه خود ظاهر کنید.

 

چاپ با جوهر متالیک

 

مواردی که هنگام استفاده از جوهرهای فلزی باید در نظر بگیرید :

اگر به فکر استفاده از جوهر متالیک در پروژه بعدی چاپ افست خود هستید، چند نکته وجود دارد که باید برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج ممکن در نظر بگیرید.

تکالیف خود را انجام دهید:  هر چاپگری تجربه ای با جوهرهای فلزی ندارد. قبل از اینکه کار فلزی را به یک چاپگر اعطا کنید، بخواهید نمونه هایی از پروژه های فلزی مختلفی را که فروشگاه در گذشته تولید کرده است ببینید.

جلوتر باشید : طرح خود را در مراحل اولیه به چاپگر نشان دهید. اگر هر یک از شما نگران نحوه خواندن رنگ‌های متالیک هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که در مورد یک سند مطبوعاتی کوچک مذاکره کنید - بیمه نامه استاندارد طلایی برای به دست آوردن ظاهری که می‌خواهید.

پوشش داده شده کلیدی است : اگر هدف شما حداکثر درخشندگی است، روی استاک روکش دار چاپ کنید - هر چه براق تر، بهتر. استوک های پوشش دار دارای جوهر بیشتری هستند، به این معنی که جوهر کمتری جذب الیاف کاغذ می شود. به جای آن روی کاغذ قرار می گیرد، جایی که می تواند درخشش جدی ایجاد کند.

از قطعه خود محافظت کنید : از آنجایی که فلزات از تکه های فلزی تشکیل شده اند، فلزات تا حدودی در معرض گچ شدن و پوسته شدن هستند، بنابراین یک پوشش آبی محافظ به نگه داشتن اشیا در جای خود کمک می کند.

 

جوهر های فلزی یا متالیک

 

جوهرهای متالیک نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه با سرپیچی از وضعیت موجود، به ارتقای مواد بازاریابی شما نیز کمک می کنند. غالباً توجه به طرح و رنگ های قطعه است و استفاده از جوهر گاهی نادیده گرفته می شود. اگر از جوهرهای متالیک استفاده می کنید، جلوه ای براق ایجاد می کنید که کارت پستال، کارت ویزیت، کاتالوگ یا بروشور تمام رنگی شما را از بسته متمایز می کند.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپچاپ افست می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،چاپ، چاپ افست، جوهر متالیک، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت دعوت، جوهر اکوسالونت، جوهر سالونت، حلال ECO ، حلال، چاپ indoor، چاپ outdoor، چاپ فضای داخلی، چاپ فضای خارجی، چاپ دیجیتال، لمینیت، لمینیت براق، لمینیت مات، روکش چاپ،چاپ بنر، بسته بندی محصول، چاپ افست، طراحی تبلیغاتی،

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu