images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

بازاریابی پوستر چیست؟

بازاریابی پوستر چیست؟

بازاریابی به روش پوستر دیواری:

آیا شرکت شما بازاریابی پوستر را به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود لحاظ می کند؟ اگر نه، فرصت بزرگی را برای جلب توجه مخاطبان و تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران از دست می دهید. 82 درصد از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید به تبلیغات چاپی مانند پوستر نسبت به سایر اشکال تبلیغات اعتماد دارند. بیایید بررسی کنیم که چگونه شرکت شما می تواند بازاریابی پوستر را به عنوان بخشی از استراتژی چاپ خود وارد کند.

 

بازاریابی پوستر و استراتژی های چاپ

اگر می خواهید فروش را افزایش دهید، مشتریان بالقوه باید چندین بار با برند شما تعامل داشته باشند. در واقع، معمولاً قبل از خرید مشتری، هفت تعامل لازم است. استفاده از بازاریابی پوستر همراه با سایر استراتژی های چاپ مانند خبرنامه و پست مستقیم به افزایش تعداد تعاملات مشتریان با برند شما کمک می کند. این باعث ایجاد آگاهی و اعتماد از برند می شود و در نهایت فروش را بهبود می بخشد.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که پیام پوستر شما واقعاً به گروه هدف می‌رسد، باید یک کارت پستال را به همان منطقه جمعیتی یا منطقه‌ای که پوستر های شما نمایش داده شده‌اند ارسال کنید. نمایش تبلیغات شما در مقابل مخاطبان هدف شما به چند روش مختلف می تواند به تقویت پیام و افزایش بازگشت سرمایه در هر دو بخش کمک کند.

از آنجایی که ۷۷ درصد از مصرف‌کنندگان بر اساس برند خرید می‌کنند، توسعه آگاهی از برند باید اولویت اصلی شرکت‌ها باشد. با ترکیب بازاریابی پوستر با استراتژی‌های چاپ فعلی‌تان، می‌توانید تعداد تعاملات احتمالی با شرکت خود را افزایش دهید و آگاهی از برند مهم را افزایش دهید.

 

 پوستر تبلیغاتی

 

بازاریابی پوستر در دنیای دیجیتال چگونه کار می کند

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم، بنابراین تعجبی ندارد که اگر می خواهید مشتری جذب کنید، تبلیغات آنلاین ضروری است. اما این بدان معنا نیست که باید چاپ را نادیده بگیرید. در واقع، بازاریابی پوستر می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را به پلتفرم های آنلاین خود هدایت کنید.

قرار دادن دسته‌های شرکت شما در پوسترها به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدانند چگونه می‌توانند شما را در رسانه‌های اجتماعی پیدا کنند. همچنین می‌توانید از پوسترها برای تبلیغ یک هشتگ منحصربه‌فرد استفاده کنید و بینندگان را به تعامل آنلاین با برند شما تشویق کنید.

به تبلیغ صفحه فرود کلیدی یا فرم ثبت نام علاقه دارید؟ یک کد QR به پوستر خود اضافه کنید که بینندگان را به صفحه هدف هدایت کند. استفاده از تبلیغات پوستری در کنار تبلیغات دیجیتال، نقاط تماس خاطره انگیزی را به سفر مشتری اضافه می کند و به برند شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شود.

 

بازاریابی پوستری موفق چگونه است؟

بنابراین اکنون اهمیت پوستر در تبلیغات را درک می کنید، کار عالی! اما چگونه یکی را ایجاد کنید که توجه مشتریان خود را به خود جلب کند؟ در زیر استراتژی‌های برتر خود را برای طراحی پوستری که سروصدا ایجاد می‌کند، بیان کرده‌ایم.

 

چاپ پوستر تبلیغاتی

 

آن را ساده نگه دارید

در حالی که ممکن است وسوسه شوید از فونت های پیچیده و طرح های دقیق استفاده کنید، تصاویر پیچیده را برای یک رسانه تبلیغاتی متفاوت ذخیره کنید .شما می خواهید پوسترها از نظر بصری جذاب به نظر برسند بدون اینکه درهم به نظر برسند. کمتر، بیشتر است. مشتریان ممکن است فقط یک نگاه سریع داشته باشند، بنابراین شما یک لحظه بسیار کوتاه در زمان دارید تا توجه مشتری را جلب کنید.

 

ثابت قدم باشید

برای استفاده حداکثری از کمپین بازاریابی خود، استفاده از تبلیغات پوستری در کنار سایر استراتژی های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی یا پست مستقیم مهم است. اما باید تصویر برند ثابتی را در همه کانال ها حفظ کنید. این به معنای استفاده از تصاویر و پیام های مشابه در همه تبلیغات است. انجام این کار شناخت برند خود را آسان تر می کند و ممکن است شاهد افزایش فروش باشید. برندهایی که تصویر برند ثابتی دارند 33 درصد درآمد را افزایش می دهند.

 

چاپ پوستر دیواری تبلیغاتی

 

مکان مناسب را انتخاب کنید

اگر مشتریان بالقوه نتوانند پوستر شما را ببینند، یک شعار جذاب و طراحی جسورانه برای شما مفید نخواهد بود. به همین دلیل مهم است که پوسترها را در مناطقی که ترافیک بالایی دارند در میان مخاطبان هدف خود نمایش دهید.

قبل از اینکه مکان پوستر خود را انتخاب کنید، به این فکر کنید که مشتریان شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند. اگر بزرگسالان جوان را هدف قرار می دهید، نصب پوسترها در محوطه دانشگاه می تواند ایده خوبی باشد. اگر خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهید، پوسترها را در مراکز خرید یا در مشاغل نزدیک مدارس قرار دهید.

 

پوستر دیواری تبلیغاتی

 

آن را خواندنی کنید

این احتمال وجود دارد که مخاطبان هدف شما از نزدیک آثار شما را مانند پوستر کنسرت گروه مورد علاقه خود بررسی نکنند. بنابراین مهم است که پیام شما از راه دور به راحتی قابل خواندن باشد. به جای اینکه سعی کنید کل یک پاراگراف را روی تبلیغ خود بچسبانید، روی یک بیانیه قوی یا تیتر جلب توجه تمرکز کنید. شما همچنین می خواهید از یک فونت ساده استفاده کنید که خواندن آن آسان باشد. دو سبک فونت رایج مورد استفاده برای پوسترها Serif و Sans Serif هستند. هر کدام ظاهر و احساس متفاوتی را ارائه می دهند، اما هر یک از این سبک ها می توانند برای تبلیغات پوستری کار کنند.

 

 CTA خود را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید بازگشت سرمایه (ROI) خود را به حداکثر برسانید، مهم است که یک فراخوان قوی برای اقدام (CTA) در پوستر خود قرار دهید. یک CTA به بینندگان اجازه می‌دهد تا بدانند برای ادامه تعامل با برند شما چه اقدامی باید انجام دهند. هنگام ایجاد یک CTA، کلمات اکشنی را انتخاب کنید که مخاطب شما را درگیر کند. نمونه هایی از کلمات عملی که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

  • کشف کردن
  • اشتراک گذاری
  • کاوش
  • فرا گرفتن

 

چاپ تبلیغاتی

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ پوستر، چاپ  پوستر دیواری، تبلیغات چاپی، ذهنیت استراتژیک، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، راحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu