images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

اماده سازی ماشین برای نصب استیکر

آماده سازی ماشین برای نصب استیکر

چگونه وسیله نقلیه را برای نصب استیکر آماده کنیم:

آماده کردن یک وسیله نقلیه برای نصب استیکر گرافیکی پیچیده نیست. با این حال، اگر می خواهید استیکر یا یک روکش کامل برای نصب روی وسایل نقلیه خود داشته باشید، آماده سازی وسیله نقلیه برای نصب گرافیک ضروری است. این چیزی فراتر از شستن ماشین ها و کامیون های خود و سپس منتظر ماندن برای خشک شدن آنها است. بنابراین، آماده سازی مناسب یک وسیله نقلیه برای نصب گرافیک چیست؟

 

آماده سازی یک وسیله نقلیه برای نصب گرافیک چقدر مهم است؟

مردم اغلب می‌خواهند از ابتدایی‌ترین مرحله بگذرند. یعنی برخی از مردم نمی‌خواهند برای تمیز کردن آن وقت بگذارند. اگر باران می بارد، برخی افراد نمی خواهند وقت بگذارند تا قطرات باران را خشک کنند. اما این یک اشتباه است. مواد برای کار طراحی شده اند، اما آنها طوری طراحی شده اند که با مشخصات صحیح کار کنند.

در بیشتر موارد، خرابی گرافیک به دلیل یک اشتباه در فرآیند نصب ایجاد می شود. و بخش خوبی از این مراحل اشتباه را می توان در آماده سازی سطح ناکافی ردیابی کرد. بنابراین آماده سازی سطح یک گام کاملاً حیاتی در هر نوع کاربرد روکش وینیل گرافیکی است. قبل از بسته بندی آماده شوید.

 

آماده سازی ماشین برای نصب استیکر

 

آن را تمیز کنید و سپس دوباره آن را تمیز کنید:

سطوح باید تمام شده، تمیز و خشک شوند. مواد آلی مانند بقایای حیوانات و حشرات، ذرات غذا و مواد گیاهی را در بیشتر موارد ممکن است با آب و صابون ملایم حذف کنید. حلال هایی مانند مواد پتروشیمیایی مانند موم، روغن یا گازوئیل باید حذف شوند. درک چگونگی تأثیر حلال ها بر روی مواد و پیروی از دستورالعمل های روی برچسب به جلوگیری از شکست آماده سازی سطح کمک می کند. قبل از اعمال گرافیک، تمام سطوح باید کاملاً خشک شوند. روکش‌های خشک‌ نشده ممکن است رطوبت را در خود نگه دارند و آن را از بین ببرند، که بر روی وینیل قرار گرفته روی سطح خشک‌نشده تأثیر منفی می‌گذارد. در اینجا بیشتر، آماده سازی سطح استیکر خودرو برای زیرلایه های مختلف است

تمام سطوح زیرلایه را آلوده در نظر بگیرید و قبل از استفاده از مواد حساس به فشار باید تمیز شوند. حتی سطوح تازه رنگ شده یا تازه تمیز شده به سرعت گرد و غبار و کثیفی را جمع می کنند و باید قبل از نصب وینیل تمیز شوند. مطمئن شوید که تمام لبه ها، گوشه ها، شکاف ها و مناطقی که دسترسی به آن ها سخت است را نیز تمیز کنید، این مناطق سخت و اغلب نادیده گرفته می شوند.

تمام سطوح باید خشک باشند. به دام افتادن هرگونه رطوبت در زیر استیکر می تواند با حباب زدن، چسبندگی ناقص یا ایجاد یک لایه یخ در شرایط بسیار سرد باعث خرابی زودرس شود. خشک کردن ناکافی، عدم خشک شدن از قبل برخی از بسترها مانند پلی کربنات ها، تراکم در دماهای پایین یا رطوبت بالا می تواند منجر به رطوبت شود.

آماده کردن یک وسیله نقلیه برای نصب استیکر پیچیده نیست، اما اگر یک قدم را کنار بگذارید، نتیجه می تواند فاجعه بار باشد.

 

تمیز کردن ماشین برای نصب استیکر

 

آماده سازی وسیله نقلیه برای نصب گرافیک:

خودرو را با استفاده از مخلوط 50/50 آب و ایزوپروپیل الکل تمیز کنید و حتما از پارچه های بدون پرز استفاده کنید. از یک پارچه برای استفاده از الکل و دیگری برای خشک کردن استفاده کنید. اگر وسیله نقلیه واقعاً کثیف است، ممکن است ابتدا ماشین را با آب و صابون بشویید و سپس با مخلوط 50/50 تمیز کنید.

 

روش استاندارد - برای سطوح کم کثیف:

  • سطحی که استیکر ها روی آن اعمال می شوند باید قبل از آماده سازی نهایی کاملاً تمیز، صاف و خشک باشد.
  • تمام کثیفی ها را با محلول شوینده مصنوعی تجاری و آب گرم (1 اونس در هر گالن) پاک کنید. از مواد شوینده حاوی لوسیون، موم، کرم یا روغن خودداری کنید.
  • توجه داشته باشید که برخی از پاک کننده های پنجره دارای واکس هستند. استفاده از دستگاه های کارواش خودکار نیاز به تمیز کردن اضافی دارد زیرا برخی از مواد شیمیایی استفاده شده در این سیستم ها از چسبندگی کامل استیکر جلوگیری می کند.
  • دیوارهای داخلی با وجود گریس و/یا روغن نیاز به توجه ویژه ای برای حذف آلاینده ها دارند. محلول تری سدیم فسفات و آب گرم را همانطور که در دستورالعمل سازنده مشخص شده است تهیه کنید و بستر را تمیز کنید.
  • بستر را با یک پارچه بدون پرز یا حوله کاغذی کاملاً خشک کنید. اجازه دهید مواد متخلخل قبل از استفاده کاملا خشک شوند

 

نصب استیکر تبلیغاتی

 

روش - برای حذف گریس و روغن سبک:

  • یک پارچه یا حوله تمیز بدون پرز را با IPA (ایزوپروپیل الکل) اشباع کنید.
  • هنگام استفاده از IPA درجه صنعتی، آب 2:1 را با IPA مخلوط کنید.
  • بستر را کاملاً پاک کنید، بلافاصله قبل از تبخیر IPA با یک حوله خشک تمیز پاک کنید.
  • با کثیف شدن پارچه ها را عوض کنید.
  • از خشک بودن بستر اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم از یک تفنگ حرارتی یا مشعل برای تکمیل فرآیند استفاده کنید

 

روش مبتنی بر حلال - برای حذف گریس و روغن های سنگین:

  • یک حوله یا پارچه تمیز و بدون پرز را با حلال اشباع کنید.
  • زیرلایه را با پارچه حلال تمیز کنید و هر گونه چربی، روغن یا کثیفی را از بین ببرید.
  • پس از پاک کردن کامل با پاک کننده، قبل از تبخیر حلال، سطح را با استفاده از یک پارچه تمیز، نرم و بدون پرز کاملاً خشک کنید. توجه: قبل از استفاده از برگردان نباید هیچ گونه کثیفی، روغن، گریس یا باقیمانده حلال روی بستر باقی بماند.
  • با کثیف شدن حوله ها یا پارچه ها، آن ها را دور بریزید و از حوله های تازه استفاده کنید. کثیفی یا آلودگی های انباشته شده روی حوله یا پارچه از تمیز کردن موثر بستر جلوگیری می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که سطح کاملاً خشک شده است. در صورت لزوم از تفنگ حرارتی برای از بین بردن رطوبت استفاده کنید.

احتیاط: قبل از تمیز کردن با حلال ها، حلال تمیز کننده را روی یک ناحیه نامشخص از سطح کاربرد آزمایش کنید.

 

نصب وینیل تبلیغاتی

 

بنابراین، آمادگی چقدر مهم است؟

آماده سازی وسیله نقلیه برای نصب گرافیک چقدر مهم است؟ پاسخ این است که انتقادی است. آماده کردن نادرست وسیله نقلیه برای نصب گرافیکی ممکن است بزرگترین اشتباهی باشد که در نصب گرافیک خودرو انجام می شود. استفاده از مواد نامناسب می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. چیزهای کوچکی مانند تمیز کردن با پارچه کثیف کثیفی بر جای می گذارد که می تواند چسبندگی وینیل را کاهش دهد و منجر به آسیب شود، که چیز کمی نیست. یک نقطه از آب روی سطح باقی بگذارید و در نهایت حباب ایجاد می کند، به خصوص اگر یخ بزند. حباب ها در روکش وسایل نقلیه زیبا نیستند و تقریبا همیشه پاره می شوند.

 

ما می توانیم کمک کنیم:

استفاده از وینیل چسب مناسب، به‌کارگیری درست گرافیک‌ها و پیروی از این مراحل آماده‌سازی ساده، تضمین می‌کند که گرافیک وسیله نقلیه شما همانطور که در نظر گرفته شده کار می‌کند. بنابراین، اگر می خواهید 100٪ کاملاً مطمئن باشید که وسیله نقلیه شما برای نصب وینیل چسب آماده است، با کارشناسان ما در تماس باشید زیرا آماده سازی وسیله نقلیه برای نصب گرافیک بسیار مهم است. در زمینه آماده‌سازی سطح ماشین به شما کمک کنیم، با ما تماس بگیرید، زیرا ما آماده کمک به شما هستیم.

 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر (روی ماشین) / چاپ روی ماشین های پخش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، چاپ استیکر، چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشین های پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ استیکر ماشین، چاپ برچسب های تبلیغاتی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu