images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چرا هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد؟

اهمیت یک وب سایت و نقش حیاتی در بازاریابی کلی شما

حضور آنلاین یک کسب و کار صرف نظر از صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند. داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت اطمینان از داشتن وب سایت است. اگر یک وب سایت قابل ارائه نداشته باشید که برند شما را بفروشد و تجربه کاربری عالی ارائه دهد، اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال عالی بسیار دشوارتر می شود. صفحه ورود یک وب سایت به اندازه تبلیغاتی که در فضای دیجیتال اجرا می کنید اهمیت دارد. بنابراین، نباید نقش یک وب سایت در بازاریابی دیجیتال را دست کم بگیرید زیرا یک وب سایت با کیفیت برای به دست آوردن نتایج از اجرای استراتژی های بازاریابی شما بسیار مهم است. در برخی موارد، سازمان‌ها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب‌سایت را مدیریت کنند. مواقع دیگر، شرکت ها نگران قیمت هستند. اگر هنوز به متقاعد کردن نیاز دارید، در اینجا مهمترین دلایلی که برای کسب و کار شما مهم است که یک وب سایت داشته باشید آورده شده است:

اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان است. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده خدمات مشابهی را به شما ارائه می دهند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید متمایز شوید، داشتن وب‌سایتی است که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریانتان منتقل کند. بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

نام تجاری

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. با مشخص کردن واضح اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی می کنید و چه چیزی را مطرح می کنید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش می دهید. این نیز چیزی است که می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون یک وب سایت، انجام این کار می تواند بسیار چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند.

بازگشت سرمایه

شاید یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این باشد که می تواند شانس شما را برای به دست آوردن سرنخ افزایش دهد. هنگامی که مردم شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و خواستند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، که به شما این فرصت را می دهد تا فروش خود را افزایش دهید، می دانند چگونه با شما تماس بگیرند. حتی اگر وب سایت ها هزینه دارند، اما در صورت استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

 

طراحی سایت

 

ترافیک ارگانیک

هنگامی که آنلاین هستید و یک وب سایت بهینه شده برای سئو دارید، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت. این بدان معناست که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. این به شما این فرصت را می دهد که پایگاه مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

صرفه جویی در وقت

بسیاری از کسب‌وکارها از مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می‌گیرند که سؤالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار می‌پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می ماند. تماس‌ها همچنین می‌توانند تمرکز کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کنند. یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

بهینه سازی تبدیل

بهینه‌سازی نرخ تبدیل فرآیندی است که توسط کسب‌وکارها استفاده می‌شود تا شانس خود را برای ترغیب مشتری بالقوه به انجام کاری که در نهایت منجر به نرخ تبدیل بهتری می‌شود، افزایش دهند. هنگام ساخت یک وب سایت، بسیار مهم است که فهرستی از اهدافی که می خواهید وب سایت به آنها برسد و سپس هر هدف را اولویت بندی کنید. تبدیل لزوماً به معنای خرید محصول نیست. این می تواند ارسال فرم تماس موفق، ارسال آدرس ایمیل، تکمیل رزرو، ایجاد حساب یا تکمیل تراکنش باشد. اینکه چگونه می‌توانید آن بازدیدکنندگان را به سمت این تبدیل‌ها هدایت کنید، اهمیت یک وب‌سایت در آن نقش می‌بندد. هنگام طراحی یک وب‌سایت تجاری، باید فراخوان‌های مناسبی را قرار دهید که کاربر را وادار به انجام اقدامات خاصی کند. شما می خواهید که وب سایت شما تعادل درستی از ظاهر و کارایی داشته باشد. انجام این کار در مراحل برنامه ریزی توسعه وب سایت، احتمال تبدیل کاربران به اهداف خاص شما را افزایش می دهد. این مراحل برنامه ریزی است که شما در بهترین موقعیت برای پیش نویس طراحی وب سایتی که با اهداف شما همخوانی دارد، خواهید بود.

بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخ ها و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً می خواهید ترافیک را به یک وب سایت یا صفحه ورود هدایت کنید. برای انجام این کار به طور موثر، از ترافیک تاریخی که به وب سایت شما رفته است استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و بهترین بازده سرمایه را در هزینه تبلیغات خود دریافت کنید. این چیزی است که نمی‌توان به صورت عطف به ماسبق راه‌اندازی کرد، بنابراین بهتر است وب‌سایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر برنامه‌ای برای اجرای تبلیغات ندارید. امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قویاً توصیه می‌کنم یکی را ایجاد کنید. شما می توانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که شروع کنید.

 

 

بهینه سازی موتورهای جستجو

فرآیندی است که با آن مشاغل می توانند دید وب سایت خود را در موتورهای جستجوی مختلف بهبود بخشند. تکنیک ها و ترفندهای زیادی در سئو وجود دارد که می توان آن ها را به سئو داخلی و سئوی خارج از سایت دسته بندی کرد. با توجه به این واقعیت که تقریبا 93 درصد از تمام فعالیت های آنلاین از موتور جستجو شروع می شود، ساخت یک وب سایت دوستدار سئو برای موفقیت کسب و کار آنلاین شما بسیار مهم است.

آمار سئو بیشتر

.75درصد از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند.

.46درصد از کل جستجوهای گوگل محلی هستند.

.70 تا 80 درصد از کاربران به طور کامل تبلیغات پولی را نادیده می گیرند.

.گوگل 74.19 درصد از بازار موتورهای جستجو را در سال 2019 در اختیار دارد.

.61درصد از بازاریابان می گویند افزایش سئو و حضور ارگانیک در وب سایت هایشان یکی از اولویت های اصلی بازاریابی ورودی آنهاست.

.51درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوهای ارگانیک است.

.شرکت هایی که وبلاگ دارند 434 درصد صفحات فهرست شده بیشتری نسبت به آنهایی که ندارند دارند.

.سرنخ های حاصل از سئو هشت برابر بیشتر از مشتریانی هستند که از طریق کمپین های تبلیغاتی سنتی ایجاد می شوند.

طراحی وب سایتی که سئو پسند باشد، احتمال ظاهر شدن سایت شما در صفحه نتایج جستجو را افزایش می دهد که به نوبه خود شانس کلیک کاربر بر روی سایت شما را افزایش می دهد. وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، ساخت یک وب‌سایت ریسپانسیو برای موبایل باید بالاترین اولویت باشد. امروزه، 69 درصد از جستجوها در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود.

 

 

طراحی وب سایت با مقیاس پذیری آسان

هنگام طراحی وب سایت کسب و کار خود، مهم است که برای مقیاس پذیر کردن آن برای آینده آماده شوید. همانطور که تجارت شما در آینده رشد می کند، وب سایت کسب و کار شما نیز مقیاس خواهد شد. اینجاست که اهمیت یک وب سایت خوب توسعه یافته مشخص می شود. همانطور که کسب و کار مقیاس می شود، نیاز به فضای ذخیره سازی و سرعت بیشتری وجود خواهد داشت و در عین حال زیبایی و عملکرد یکسانی را ارائه می دهد. کاربران می خواهند به اطلاعاتی که به دنبال آن هستند دسترسی فوری داشته باشند، به این معنی که وب سایت شما با وجود افزودن صفحات و اطلاعات بیشتر، همچنان باید تجربه لذت بخشی را ارائه دهد. در مورد هاست هم همینطور. در ابتدا، ممکن است فکر کنید که یک راه حل میزبانی مدیریت شده کافی است. اما در آینده، با رشد وب سایت شما و افزایش تقاضا، نیاز به انتقال از راه حل های میزبانی سنتی به سرورهای خصوصی را احساس خواهید کرد. حتی ممکن است استفاده از یک سرور اختصاصی را برای این موضوع در نظر بگیرید. اگر وب سایت شما به گونه ای ساخته شده است که به راحتی برای آینده مقیاس پذیر نباشد، فقط طراحی مجدد نهایی را برای تیم توسعه وب شما بسیار پرهزینه و خسته کننده می کند. با داشتن یک آژانس هوشمند که آینده کسب و کار شما را در نظر می گیرد، از سردردهای زیادی که زمان بهبود آن فرا می رسد، نجات خواهید داد.

جمع بندی

زمانی که به تازگی با ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار خود شروع کرده اید، در ابتدا کار سخت نخواهد بود. اما همانطور که در آن رشد می کنید، تصمیماتی وجود خواهد داشت که باید تصمیم بگیرید که چگونه تلاش های بازاریابی دیجیتال شما اجرا شود. اگر قبلاً یک وب‌سایت دارید و نمی‌دانید که چرا آنطور که می‌خواهید عمل نمی‌کند، ممکن است نیاز به بازرسی وب‌سایت امروز داشته باشید! اگر وب‌سایت مؤثری نداشته باشید، ممکن است همه کانال‌های بازاریابی شما نتایج ضعیفی نشان دهند. امیدواریم این قسمت از محتوا ارزش کافی برای درک اهمیت یک وب سایت برای بازاریابی دیجیتال به شما ارائه دهد و مقداری از کارهایی را که باید در پشت صحنه انجام دهید تا به کسب و کار شما کمک کند روشن کند. ما ارزش زیادی برای کسب و کار شما فراهم می کنیم. اگر به دنبال تیمی از متخصصین برای همکاری در کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگ /  طراحی سایت می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،ذهنیت استراتژیک، طراحی سایت، سئو، بهینه سازی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، هدیه تبلیغاتی، بازاریابی، نمایشگاه تبلیغاتی، مشاوره تبلیغاتی، طراحی.

 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu