نکاتی درباره طراحی استیکر ماشین

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش
English
فارسی

    

نکاتی درباره طراحی استیکر ماشین

نکاتی درباره طراحی استیکر ماشین

طراحی تبلیغاتی  طراحی  استیکر  فایل چاپ 

وسایل نقلیه به دلیل قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر یک فضای تبلیغاتی عالی هستند. صرفاً با چاپ یک برچسب و قرار دادن آن بر روی شیشه یا سپر یک وسیله نقلیه، می توانید پیام خود را به طور مؤثر پخش کنید و آگاهی از برند ایجاد کنید. علاوه بر این، برچسب‌های خودرو نیز مقرون به صرفه هستند و چاپ آسانی دارند، که آنها را به یک ابزار بازاریابی عالی تبدیل می‌کند. کسب‌وکارهای مختلف سال‌هاست که از برچسب‌های سپر و پنجره برای استفاده حداکثری از کمپین‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در جاده می گذرانند، غیرممکن است که متوجه این برچسب ها با طرح های جالب نشوید اگر به دنبال ایجاد استیکرهای ماشینی چشم نواز برای تجارت خود هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1_تهیه فایل طراحی

یک الگوی خودروی دیجیتال برای مدل خاصی که روی آن کار می‌کنید، دریافت کنید. خودروها در هزاران سبک مختلف عرضه می شوند، به این معنی که اگر می خواهید یک پوشش خودروی دقیق طراحی کنید، باید یک الگو برای مدل خاصی که با آن کار می کنید تهیه کنید. برای بررسی دقیق بودن الگو، از کنار ماشینی که با آن کار می کنید عکس بگیرید سپس، یک برنامه دستکاری تصویر را باز کنید، تصویر و الگوی خودروی خود را وارد کنید و آنها را ردیف کنید. اگر هیچ الگوی برای وسیله نقلیه‌ای که روی آن کار می‌کنید وجود ندارد، می‌توانید با گرفتن عکس از سمت چپ، راست، جلو، عقب و بالا خودرو و قرار دادن آنها در برنامه‌ای مانند ایلستریتور و ردیابی آنها با استفاده از ابزار قلم دیجیتال شروع کنید. هنگام گرفتن عکس، تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که هر طرف کاملا صاف به نظر می رسد. هر گونه تحریف می تواند منجر به یک الگوی نادرست و در نتیجه، چاپ نادرست بسته بندی شود.

طراحی ماشین

2_ از رنگ هایی استفاده کنید که برای چشمان دلپذیر هستند

هنگام طراحی استیکر، استفاده هوشمندانه از رنگ ها مهم است. هنگام انتخاب الگوهای رنگی خود مراقب باشید تا نتایج عالی ایجاد کنید. درحالت ایده آل، خوب است که حداقل دو تا سه رنگ روی طرح برچسب ماشین داشته باشید. به یاد داشته باشید که هدف شما از تبلیغ محصولات یا خدمات افزایش دیده شدن برند است. با توجه به این موضوع، توجه مشتریان خود را با استفاده از رنگ های روشن جلب کنید. همچنین می‌توانید متنی با رنگ تیره و پرکننده‌های پس‌زمینه روشن را انتخاب کنید. با استفاده از رنگ های برندی که در سایر ابزارهای تبلیغاتی شما مانند بنرها، پوسترها و بروشورها وجود دارد، ثبات خود را حفظ کنید. اگر مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید، با برنامه های طراح طرح رنگ که به صورت آنلاین در دسترس هستند مشورت کنید.

3_ یک شعار جذاب انتخاب کنید

شعار کسب و کار خود را در طراحی برچسب ماشین خود داشته باشید. این برای شروع کمپین بازاریابی شما مفید خواهد بود. اگر هنوز یکی را ندارید، خودتان بسازید. هنگام ساخت شعار برای کسب و کار یا محصول خود، مطمئن شوید که نشان دهنده برند شماست و به راحتی در ذهن بیننده باقی می ماند. آن را کوتاه و ساده نگه دارید و نقطه فروش منحصر به فرد محصول یا خدمات خود را دریابید. از عباراتی استفاده کنید که برای مدت طولانی ارزشمند باقی بماند.

4_اجازه دهید طنز شما کار کند

یک ضرب المثل، شعار یا شوخی خنده دار می تواند توجه مشتری و در نهایت طرفداران زیادی را به خود جلب کند. به این ترتیب، هنگام ساخت استیکرها باید از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید تا شما را از بقیه متمایز کند و احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید. احساسات مثبتی که یک شعار خنده دار از خود نشان می دهد در ایجاد یک رابطه هماهنگ با مشتریان بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب کلمات یا گرافیک ها مراقب باشید زیرا ممکن است دیگران برخی از تصاویر را بدقولی یا توهین آمیز بدانند. شما نمی توانید کسانی که برچسب های ماشین شما را می بینند سانسور کنید، بنابراین بهتر است آنها را به شکلی خانوادگی طراحی کنید.

طراحی استیکر

5_از گرافیک کم استفاده کنید

در حالی که گرافیک در ایجاد طراحی استیکر پنجره شما مهم است، نباید زیاده روی کنید. از گرافیک به گونه ای استفاده کنید که بقیه برچسب از نظر بصری تمیز و خوانا باقی بماند. از قرار دادن عکس یا متن زیاد خودداری کنید زیرا باعث سردرگمی بینندگان می شود. مطمئن شوید که گرافیک و متون به خوبی با هم کار می کنند.

 6_طرح را با وضوح بالا قالب بندی کنید 

اگر می خواهید جمله ای جسورانه داشته باشید، می توانید یک برچسب بزرگ چاپ کنید. برای برچسب‌های با فرمت بزرگ، مطمئن شوید که عکس حداقل 300 پیکسل در هر اینچ داشته باشد تا از چاپ با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر تامین کننده از مواد چاپ با کیفیت بالا استفاده کند، اگر تصویر شما وضوح پایینی داشته باشد، بی فایده خواهد بود. با قالب بندی طرح خود با وضوح بالا، از داشتن برچسب های مبهم یا پیکسلی خودداری کنید.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، رنگ شناسی، روانشناسی رنگ، ترکیب رنگ، دکوراسیون، فایل طراحی، طراحی استیکر، طراحی استیکر ماشین، طرح گرافیکی، گرافیک، دکوراسیون داخلی، رنگ اصلی، چاپ، برندسازی، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ برچسب های تبلیغاتی، بازاریابی، آماده سازی فایل، آماده سازی طرح، فایل چاپ، طراحی، چاپ دیجیتال.

فهرست مقالات

  مشاوره، طراحی  دیجیتال مارکتینگ چاپ  سازه های نمایشگاهی  دکوراسیون داخلی  آموزش و مهارت
برندسازی و بازاریابی شبکه ایتفاوت اپلیکیشن با وب سایتطراحی و پشتیباتی وب سایتمدیریت اینستاگراماستراتژِی کسب و کار در اینستاگرامراه های کسب درآمد آنلاینمراحل طراحی، چاپ و بسته بندی محصولاتطراحی تبلیغاتیتبلیغات چیست؟کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدبرندسازیSEO / بهینه سازی موتورانواع روش های تبلیغاتلوگو چیست؟ نحوه طراحی لوگو7 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیتتبلیغات دهان به دهان (WOM) چیست؟PPC چیست؟بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ چیست؟باید ها و نباید ها در طراحی تراکتنکاتی در مورد بازاریابی فصلیDPI و PPI چیست و چه تفاوت هایی با هم دارنداستراتژی تبلیغاتیانواع استراتژی های تبلیغاتیچرا هر کسب و کار به یک وب سایت احتیاج دارد؟عکاسی صنعتی جیست؟چگونه طرح خود را برای چاپ آماده کنیمSEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟تکنیک های SEOتاریخچه صنعت چاپ در جهان و ایرانانواع روکش چاپ (سلفون، لمینیت، یووی و ورنی)بنر چیست؟ فلکس چیست؟ تفاوت بنر و فلکس چیست؟چاپ دیجیتال چیست؟ مزایا و انواع چاپ دیجیتال چیست؟چاپ و طراحی ست اداری شامل چه مواردی می شود؟چاپ افست چیست؟کارکرد و عملکرد تبلیغات ماشین های پخشچاپ استیکر چیست؟ چاپ مش چیست؟کارت پی وی سی و کاربردهای آنطریقه نصب استیکرانواع استیکرمزایای چاپ استیکرچاپ فضای داخلیچاپ استیکرتفاوت چاپ استیکر و مشنحوه چاپ استیکر های وینیلمش و مزایای آن در تبلیغاتبرندینگ ماشین چیست و چه مزایایی دارد؟تفاوت بین بروشور و کاتالوگ چیست؟لمینیت مات و براق، کدام یک مناسب تر است؟تفاوت چاپ indoor و outdoor چیست؟روکش چاپ UV یوویوظایف و مسئولیت های ناظر چاپ چیست؟پج ایده چاپ مقرون به صرفهبهترین مکان های نصب استیکر تبلیغاتیمزایای چاپ کتاب برای شرکتچاپ لارج فرمت چیست؟نکاتی در چاپ کاتالوگچاپ سفارشی با جوهر متالیکچاپ تبلیغاتی روی اتوبوستبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟باید ها و نباید ها در استیکر ماشینآماده سازی ماشین برای نصب استیکرکاتر پلاتر وینیل چیست؟تبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟علت لمینیت کردن استیکرهای ماشینانواع متریال استیکرانواع کاغذ و مشخصات آن جهت چاپ دیجیتال و چاپ افستنکاتی درباره طراحی استیکر ماشینپاپ آپ استند چیست؟سازه های نمایشگاهی قابل حمل و تفاوت های آن هاانواع سازه های نمایشگاهی پرتابلتخته شاسی چیست و چه کاربردی دارد؟غرفه سازی نمایشگاه نکاتی در طراحی غرفه های نمایشگاهیچگونه غرفه نمایشگاهی موفقی داشته باشیم؟سه مرحله در برنامه ریزی برای نمایشگاهاستند های X چیست؟ چه مزایا و چه معایبی دارند؟میز کانتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟چک لیست هایی مهم پیش از برگزاری نمایشگاهچک لیست هایی مهم حین از برگزاری نمایشگاهرول آپ استند چیست؟طراحی غرفه نمایشگاهیآشنایی با تابلوهای دکوراتیوتابلو بوم نقاشیتابلو بوم کنواس چیست؟کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلیکاغذ دیواری چیست؟ انواع کاغذ دیواریروانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلیفنگشویی در دکوراسیون داخلیاصول اولیه طراحی داخلیبهترین کتاب ها در زمینه دکوراسیون داخلیانواع کاغذ دیواریچاپ بوم نقاشیدکوراسیون اداریتابلو بوم های نقاشی در دکوراسیون داخلینقاشی دیجیتال چیست؟اهمیت استفاده از پرده چیست؟ چاپ و طراحی پردهاستفاده از استیکر در دکوراسیون داخلیبازاریابی پوستر چیست؟مزایای استفاده از تابلو بوم نقاشیچگونه رنگ ها را برای طراحی داخلی ترکیب کنیم؟لایت باکس پاپ آپ چیست؟انواع سبک های نقاشی که هر هنرمند باید بشناسد7 اصل اساسی طراحی داخلیآموزش مقدماتی فتوشاپآموزش فتوشاپ برای مبتدیانآموزش فتوشاپ قسمت 2آموزش فتوشاپ پیشرفتهجملات انگیزشیآموزش عکاسیمهارت بازاریابیتفکر استراتژیکزبان بدنمدیریت استرساصول و فنون مذاکرهکتاب های مدیریتیمدیریت منابع انسانیکارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدیدRGB / CMYK تفاوت میان آن هاچیست و کدامیک بهتر است؟آینده تبلیغات چاپی چگونه است؟تفاوت جوهر سالونت و اکوسالونتبهترین ایده هدیای تبلیغاتیروش های یادگیری فروشسرمایه گذاری شغلی7 اصل هرمتیکافزایش فروش با تبلیغات فصلیانواع مختلف تقویم مورد استفاده در سراسر جهانطراحی نرم افزاراهداف بلند مدت زندگی